یکی دیگر از سیستم های بانکداری الکترونیکی که در حوزه خدمات ارزی و ترنسفر مالی بین المللی فعالیت می کند، سیستم پرداخت پرفکت مانی است. پرفکت مانی در میان کاربران ایرانی بسیار محبوب است، به این دلیل که مانند سایر درگاه های پرداخت نظیر پی پال و ... هیچ گونه قوانین تحریمی برای ایرانیان منظور نکرده است و برای افتتاح حساب پرفکت مانی نیازی به تغییر آی پی یا استفاده از VPS وجود ندارد. بنابراین  پرفکت مانی یکی از بهترین گزینه ها برای انجام مبادلات ارزی کاربران ایرانی محسوب می شود؛ به علاوه، پرفکت مانی دارای پنل فارسی می باشد  و کار کردن با آن برای کاربران فارسی زبان بسیار ساده می باشد. در این صورت، اگر قصد دارید برای ساخت حساب پرفکت مانی اقدام کنید، تراپی راهنمایی های لازم را جهت ثبت نام در پرفکت مانی در اختیارتان قرار داده است. همراه ما باشید.

 حساب خودت را افتتاح کن!

افتتاح حساب پرفکت مانی در ایران مزیت های افتتاح حساب پرفکت مانی

با ساخت پرفکت مانی (Perfect Money) ، این امکان برای شما فراهم می شود تا بتوانید هزینه های فوری و انتقال پول را به صورت مطمئن در هر کجای دنیا که هستید انجام دهید. به علاوه با افتتاح حساب پرفکت مانی، به راحتی می توانید در سایت هایی که پذیرنده درگاه پرفکت مانی هستند، اقدام به خرید کالا با پرفکت مانی نمایید.. همه کاربران پرفکت مانی به راحتی می‌ توانند با بهترین شرایط و با نرخ مناسب، وجوه خود را به سایر ارزهای موجود تبدیل کنند. همچنین بسیاری از سایت های فریلنسری، پرداخت وجه از طریق پرفکت مانی را پشتیبانی می کنند.

از دیگر مزیت های ساختن حساب پرفکت مانی عبارتند از :

  • نقل و انتقالات مالی به سرعت انجام می شود
  • پس از پایان هر تراکنش، صورت حساب عملکرد خود را در پروفایل حساب کاربری تان، می توانید مشاهده فرمائید.
  • هر تراکنشی، پس از احراز هویت از طریق پیام کوتاه،  انجام می شود. که این نشان دهنده ی امنیت بسیار بالای سیستم پرداخت پرفکت مانی است.
  • اپلیکیشن موبایل پرفکت مانی برای هر دو سیستم عامل Android و IOS  موجود می باشد.

معایب ساخت پرفکت مانی

  • کارمزد برداشت پول در حساب پرفکت مانی، بیش از 2% می باشد.
  • استفاده از پرفکت مانی برای انتقال پول به شهروندان آمریکایی و ساکنان آن ممنوع می باشد.

ثبت نام و افتتاح حساب پرفکت مانی سیستم امیتاز دهی پرفکت مانی

پس از ثبت نام در پرفکت مانی و ساخت حساب Perfect Money ، این سیستم پرداخت ارزی برای کاربران خود با در نظر گرفتن یکسری فاکتورهای مشخص، امتیازاتی را در نظر می گیرد. این امتیاز دهی بر اساس نوع عملکرد و فعالیت های کاربر در به کارگیری حساب پرفکت مانی برای نقل و انتقالات و پرداخت های ارزی می باشد. بر این اساس پس از بازکردن حساب پرفکت مانی، این شرکت کاربران را به دسته تقسیم می کند :

  • کاربران Normal : به طور کلی به محض افتتاح حساب پرفکت مانی، کلیه ی کاربران در وضعیت نرمال قرار می گیرند.
  • کاربران Premium : امتیاز پریمیوم (Premium) به حساب کاربرانی تعلق می گیرد که حساب کاربری خود را در طول یک سال فعال نگه می‌ دارند. حساب های پریمیوم دارای مزایایی هستند که شامل 2٪ هزینه کم در نقل و انتقالات از طریق بانک و همچنین اولویت در کلیه سپرده ها و برداشت وجوه حساب شما، می باشد.
  • کاربران  Partner : زمانی که کاربری مستقیما توسط تیم مدیریت پرفکت مانی تائید شود، امتیاز Partner یا به اصطلاح شریک، به آن کاربر تعلق می گیرد. حساب های Partner برای افرادی که مایل به بهینه سازی وب سایت های خود برای تجارت و معاملات تجاری هستند، مناسب می باشد.

به طور معمول، صاحبان مشاغلی که از طریق اینترنت اداره می شود، مشتریان اصلی یکی از این حساب های Partner هستند. این نوع حساب پرفکت مانی ، جز ممتازترین نوع حساب ها می باشد. توجه داشته باشید، به منظور ارتقا سطح حساب کاربری خود از حساب عادی به حساب Partner ، ابتدا لازم است درخواست این سرویس را به بخش خدمات مشتری پرفکت مانی ارسال نمائید.

ساختن حساب پرفکت مانی ساخت پرفکت مانی

دوست عزیز! هز زمان که تصمیم گرفتید به افتتاح حساب پرفکت مانی بپردازید، کافیست از طریق لینک زیر درخواست خود را برای ما ارسال نمائید. توجه داشته باشید که اطلاعات خود را در فرم درخواست، با دقت کافی وارد نمائید. به عبارت دیگر، اطلاعات هویتی شما باید با اطلاعات کارت شناسایی یا پاسپورت شما و آنچه در فرم ثبت نام برای تراپی ارسال می کنید کاملا مطابقت داشته باشد. پس برای ساخت حساب پرفکت مانی به این نکته دقت کافی داشته باشید.

خرید حساب وریفای شده پرفکت مانی خرید حساب وریفای شده پرفکت مانی

بعد از اینکه ساخت پرفکت مانی برای شما انجام شد، لازم است که حساب خود را وریفای کنید. با حساب وریفای شده پرفکت مانی، شما هیچ محدودیتی برای استفاده از حساب خود نخواهید داشت. علاوه بر این لازم است توجه داشته باشید که یکی از مهم ترین قوانین حساب های اینترنتی ، جلوگیری از فساد مالی و پولشویی است.

به همین دلیل پرفکت مانی حساسیت زیادی روی حساب هایی دارد که وریفای نشده است و با مشاهده ی کوچک ترین مورد مشکوکی آن حساب را لیمیت خواهد کرد؛ پس از آن وریفای کردن حساب لیمیت شده به سادگی انجام نمی شود. پس توصیه می شود که حتما برای ساخت حساب پرفکت مانی وریفای شده اقدام کنید. 

هزینه افتتاح حساب پرفکت مانی  هزینه افتتاح حساب پرفکت مانی وریفای شده

هزینه افتتاح حساب پرفکت مانی فول وریفای شده،  به همراه ارسال مدارک برای شما و به نام خودتان، توسط متخصصان مجموعه تراپی ، فقط ۸۵ تومان می باشد. جهت بهره مندی از این خدمت، کافیست درخواست خود را به ما اعلام نمائید. متخصصان ما در زمانی کمتر از 24 ساعت به درخواست شما رسیدگی خواهند کرد

ثبت نام و افتتاح حساب ووچر پرفکت مانی افتتاح حساب ووچر پرفکت مانی

اگر تمایلی به خرید حساب وریفای شده پرفکت مانی نداشته باشید، می توانید از طریق کد ووچر پرفکت مانی خرید اینترنتی انجام دهید، حساب ووچر پرفکت مانی خود را شارژ کنید و همچنین نقل و انتقالات مالی را انجام دهید. ما افتتاح حساب ووچر پرفکت مانی را نیز برای شما انجام خواهیم داد.

این نوید را به شما می دهیم، در صورتی که خود، اقدام به افتتاح حساب پرفکت مانی کرده اید اما هنوز آن را وریفای نکرده اید، می توانید این کار را به ما بسپارید! خدمت وریفای حساب پرفکت مانی شما، در کمترین زمان ممکن انجام خواهد شد.

همراهان گرامی! در صورتی که هنوز برای افتتاح حساب پرفکت مانی اقدام ننموده اید، یا ساخت پرفکت مانی توسط خودتان برای شما مشکل است یا حتی ساخت حساب پرفکت مانی وریفای شده برای شما به هر دلیل امکان پذیر نیست، با خیال آسوده این کار را به ما بسپارید. ما در کوتاه ترین زمان ممکن، ساخت حساب پرفکت مانی فول وریفای را برای شما انجام خواهیم داد.

 حساب خودت را افتتاح کن!

فضای خالی
نظرات کاربران
  • تصویر آواتار
    سلیم ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ به این نظر پاسخ دهید
    سلام ببخشید میخواستم بدونم فرق سایت https://perfectmoney.com/ با سایت http://perfectmoney.is/ چیه ممنون میشم راهنماییم کنید

  • تصویر آواتار
    نادر زحمت کش ۰۷ تیر ۱۴۰۱ به این نظر پاسخ دهید
    سلام بدون پاسپورت چطور میتونم حساب پرفکت مانی بسازم؟

    • تصویر آواتار
      روستا ۰۷ تیر ۱۴۰۱ به این نظر پاسخ دهید
      سلام دوست عزیز
      به جای پاسپورت می‌توانید تصویر دیگر مدارک هویتی مانند گواهینامه، کارت ملی یا تصویر ترجمه رسمی کارت ملی هوشمند یا ترجمه رسمی شناسنامه را آپلود کنید.

  • تصویر آواتار
    ...... ۱۴ تیر ۱۴۰۱ به این نظر پاسخ دهید
    من دو مرحله وریفای انجام دادم
    تایید تلفن انجام نداده مشکل کجاست

    • تصویر آواتار
      روستا ۱۴ تیر ۱۴۰۱ به این نظر پاسخ دهید
      سلام دوست عزیز
      مدتی است که پرفکت مانی شماره تلفن ایرانی را تایید نمیکند لذا باید شماره امریکایی ارایه دهید

فرم ارسال نظرات کاربر