آزمون GRE به دو روش کاغذی یا کامپیوتری برگزار می گردد. زمان آزمون GRE، بسته به نوع کاغذی و یا کامپیوتری متفاوت خواهد بود، اما حداقل سه ساعت را برای این آزمون، برنامه ریزی کنید. اگر شما در نهایت آزمون GRE، به صورت کاغذی را انتخاب کنید، باید زمان بیشتری را در محل آزمون صرف کنید. در صورتی که تمامی مراحل را تا مرحله پرداخت طی کرده اید و برای پرداخت صورتحساب ثبت نام به ویزا کارت یا پی پال دسترسی ندارید؛ ادامه کار را به ما بسپارید. ما می توانیم " پرداخت هزینه آزمون GRE " را برای شما انجام دهیم.

 

برای پرداخت هزینه آزمون GRE، همین حالا کلیک کنید!

 

پرداخت هزینه آزمون GRE

آزمون GRE

اکثر دانش آموزان از بین دو آزمون کامپیوتری و کاغذی، آزمون کامپیوتری ​​را انتخاب می کنند. به این معنی که برای بخش های کلامی و کمی، هر بار که پاسخی را ارائه می دهید؛ سیستم، سطح آمادگی سوالات خود را با توانایی های شما تطبیق می دهد. سوالات هر دانش آموز از سختی متوسط ​​شروع می شود.

هر بار که پاسخی را وارد می کنید، رایانه آن را بلافاصله مقایسه می کند، و سپس یک سوال مطابق با سطح شما ارائه می دهد. اگر شما به درستی پاسخ دهید، سوالات مشکلتر می شوند. و در صورتی که پاسخ تان نادرست باشد، سوال بعدی در همان حد یا کمی سخت تر است.

آزمون GRE به سه بخش اصلی تقسیم می شود که بخش تحلیلی نوشتن برای اولین بار ارائه شده است. دو بخش دیگر بخش های کلامی و کمی می باشند. برای آگاهی در مورد این سه بخش مثل "همیشه" همراه ما باشید! 

چگونه برای آزمون GRE آماده شویم؟

تست GRE مانند آزمون تافل  ( که برای اطلاع از هزینه تافل و  پرداخت هزینه تافل می توانید به صفحه پرداخت ارزی آزمون تافل مراجعه کنید ) و آیلتس یک آزمون زبان نیست ، اما همانطور که در بالا گفتیم ، تستی شامل سه بخش زیر است ، که با مطالعه میتوانید در این آزمون شرکت نمایید.

بخش نوشتن تحلیلی از آزمون GRE

این مرحله دارای سه بخش می باشد. بخش اول برای افرادی که از کامپیوتر استفاده می کنند به کمک نرم افزار پردازش کلمه انجام می شود و افرادی که آزمون کاغذی می دهند این بخش به صورت دست نوشته صورت می گیرد.

یک بخش دیگر آن مربوط به تحلیل شما از موضوع می باشد. لازم نیست با این بیانیه ابراز موافقت یا مخالفت کنید. فقط باید آن را تجزیه و تحلیل کنید و استدلال خود را از طریق پاسخ کتبی خود به روشنی بیان کنید.

بخش کلامی آزمون GRE

بخش کلامی آزمون GRE شامل مواردی مانند تکمیل جمله، سوالات درک مطلب و... است. هدف این بخش، ارزیابی شما در زمینه شناسایی روابط بین مفاهیم و کلمات و تعیین رابطه بین بخش های مختلف جمله است.

اگر آزمون GRE را با رایانه بدهید، انتظار می رود در عرض 30 دقیقه به 30 سوال پاسخ دهید. در نسخه کاغذی آزمون، دو بخش وجود دارد که هر کدام 38 سوال را شامل می شود و حدود 30 دقیقه برای شما در نظر گرفته شده است.

بخش ریاضی آزمون GRE

این بخش از امتحان به منظور تست مهارت های شما در حل انواع مشکلات ریاضی مختلف و همچنین تحلیل توانایی شما برای استفاده از استدلال کمی است. برای نسخه کامپیوتری، شما باید در عرض 45 دقیقه به 28 سوال پاسخ دهید، اما در نسخه کاغذی، شما دو بخش 30 دقیقه ای دارید که هر کدام 30 سوال دارند.

پرداخت هزینه آزمون GRE

پرداخت هزینه آزمون GRE

بعد از اینکه تمامی مراحل را تا مرحله پرداخت طی کردید؛ می توانید افتخار همراهی تان را به ما بسپارید. برای بهره مندی از خدمت " پرداخت هزینه آزمون GRE "، تنها لازم است فرم سفارش مربوطه را تکمیل نموده و برای ما ارسال نمائید.

اطلاعاتی که لازم است برای ما ارسال نمائید شامل میزان ارز مورد نظر خود، نام کاربری و رمز عبور خود در سایت GRE می باشد. همچنین باید در بخش آدرس خرید محصول، آدرس سایت GRE (جی آر ای) را تایپ نمائید سپس گزینه تائید و ادامه را انتخاب فرمائید.

در این مرحله لازم است تا معادل ریالی میزان ارز سفارش داده شده را به حساب تراپی از طریق آنلاین (کلیه کارت های بانکی تحت پوشش شبکه شتاب) و غیر آنلاین (واریز به حساب) واریز نمائید. پس از دریافت فرم سفارش و انتقال وجه به حساب تراپی، متخصصان ما در زمانی کمتر از دو ساعت به خدمت پرداخت هزینه آزمون GRE رسیدگی خواهند کرد. 

شرایط شرکت در آزمون GRE :

برای شرکت در این آزمون شما با محدودیت خاصی رو به رو نیستید و می توانید در هر سنی و با هر میزان تحصیلاتی در این آزمون شرکت کنید. شما می توانید ثبت نام خود را برای این آزمون در 4 حالت ثبت نام آنلاین، تلفن و ایمیل و فکس انجام دهید. برای آزمون GRE موضوعی می توانید ثبت نام را زا طریق ایمیل و آنلاین انجام دهید.

آزمون GRE چگونه است؟

این آزمون در دو حالت برگزار می شود. یکی عمومی و یکی موضوعی. در آزمون GRE عمومی استدلال کلامی، استدلال کمی، تفکر انتقادی و مهارت های نوشتاری تحلیلی را مورد سنجش قرار داده می شوند.

در حالی که در رابطه با آزمون GRE موضوعی تنها توانایی تحلیل شما روی یک موضوع خاص بررسی می شود. شما می توانید هر 21 روز یک بار به تعداد 5 بار در یک سال در این آزمون شرکت کنید. 

خرید ووچر GRE 

داوطلبانی که علاقمند خرید ووچر GRE هستند مانند ثبت نام آزمون GRE General میتوانند ، با پر کردن فرم سفارش خرید ووچر GRE  را از طریق سایت تراپی انجام دهند.

دقت داشته باشید که خدمات سایت تراپی با کمترین کارمزد و در سریع ترین زمان ممکن انجام می پذیرد. برای ارسال درخواست پرداخت هزینه آزمون GRE لطفا روی لینک زیر کلیک فرمائید.

 

برای پرداخت هزینه آزمون GRE، همین حالا کلیک کنید!

از همراهی شما گرامیان، صمیمانه سپاسگزاریم!

فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر