در 2 مقاله قبلی در مورد سخت افزارهای کیف پول اتریوم و نرم افزارهای کیف پول اتریوم اطلاعاتی را در اختیار شما همراهان همیشگی قرار دادم. اما این دو مقاله پایان ماجرا نیست. چرا که روش های دیگری هم وجود دارند که با استفاده از آن ها می توانید کیف پول اتریوم خود را داشته باشید. در این مقاله با معرفی انواع کیف پول اتریوم همراه تراپی باشید.

برای خرید اتریوم از تراپی، کلیک کنید!

 

استفاده از وب به عنوان کیف پول اترویم :

2 کیف پولی که با استفاده از وب قابلیت کاربری دارند به صورت زیر هستند :

MyEtherWallet : این کیف پول، کیف پول متن باز است در نتیجه شما می توانید آن را تغییر دهید و عملیات هوشمند خود را تعریف کنید. بنابراین می توان گفت با سایر کیف پول های وب متفاوت است. همچنین با استفاده از این کیف پول می توانید به سخت افزاری که برای کیف پول اتریوم خود استفاده می کنید دسترسی داشته باشید.

کیف پول اتریوم

Coinbase : این کیف پول وب، یکی از محبوب ترین کیف پول ها برای ارز دیجیتال بیت کوین است که اخیرا قابلیت پشتیبانی از ارز دیجیتال اتریوم را نیز پیدا کرده است. البته شماباید چک کنید که می توانید از خدمات این وب در کشور خود استفاده کنید یا خیر. این کیف پول با توجه به طرفداران زیادی که در طی این سال ها داشته است اما متاسفانه در ایران کارآیی ندارد!

کیف پول اتریوم

نوع دیگری از کیف پول اتریوم نیز وجود دارد که اسم آن کیف پول کاغذی است. اسم این نوع کیف پول ETHAdress است. این نوع کیف پول دارای 2 رمز است. یکی عمومی و دیگری شخصی. البته شما می توانید رمز خود را تغییر دهید و در این مورد با محدودیتی رو به رو نخواهید بود. این روش، ارزان ترین روش برای داشتن کیف پول اتریوم است.

کیف پول اتریوم

ارز دیجیتال اتریوم تنها 3 سال است که گسترش یافته است. بنابراین ممکن است کیف پول های دیگری نیز برای این ارز ایجاد شود. امیداوارم که در سری مقالاتی که در مورد کیف پول اتریوم برای شما قرار دادم، اطلاعات کافی در مورد هر یک از انواع و نحوه عملکرد آن ها پیدا کرده باشید و بتوانید بهترین روش را برای امنیت اتریوم خود انتخاب کنید. همراهان گرامی در صورت وجود هر گونه سوال و یا پیشنهاد می توانید از طریق چت آنلاین با مشاوران تراپی در ارتباط باشید.

تاریخ انتشار 28 بهمن 1396
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
Copay
خرید لجر نانو ایکس
معرفی کیف پول لجر نانو ایکس
لجر نانو ایکس و لجر نانو اس
کیف پول بیت کوین برای ios
مقایسه انواع کیف پول سخت افزاری
خرید کیف پول سخت افزاری
لجر نانو اس
کیف پول سخت افزاری لجر نانو اس
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر