اگر می خواهید برای شروع کسب و کار خود در اینترنت همه چیز بدون نقص باشد، به یکی از مهمترین مواردی که باید دقت کنید، انتخاب هاست یا میزبانی وب مناسب است. هاست همانند خانه ای برای سایت شما در اینترنت است. پس مهم است که این خانه دارای قابلیت های لازم باشد تا سایت بتواند بدون هیچ مشکلی در آن کار کند! پیدا کردن یک میزبانی وب مناسب برای تمامی کسب و کارها در هر گستره ای، از اهمیت زیادی برخوردار است. پس در این مقاله همراه ما باشید تا با بهترین هاست برای کسب و کارهای کوچک آشنا شوید. اگر قصد استفاده از هاست هر یک از کمپانی ها را دارید، می توانید درخواست پرداخت هزینه ارزی را برای متخصصان تراپی ارسال نمائید، تا در سریع ترین زمان ممکن خرید شما انجام شود.

چرا باید به دنبال بهترین هاست برای کسب و کارهای کوچک بود؟

انتخاب هاست می تواند در زمان و هزینه ای که برای نگهداری آن می کنید، تاثیر زیادی داشته باشد. زمانی که این هاست مجهز به گواهینامه امنیتی باشد، احتمال آنکه دچار مشکلات امنیتی در سایت خود شوید کاهش پیدا می کند و علاوه بر این جلب اعتماد کاربران نیز ساده تر می شود.

معرفی انواع بهترین هاست برای کسب و کارهای کوچک

در ادامه ما 3 مورد از بهترین هاست‌ها برای کسب و کارهای کوچک را به شما معرفی می کنیم، که می توانید متناسب با نیاز و بودجه ای که برای این قسمت در نظر گرفته اید، یکی را انتخاب نمایید.

HostGator

HostGator امتیاز بالایی را در 96٪ از نظرسنجی های انجام شده بر اساس فاکتورهایی مانند قیمت، سهولت استفاده، طیف وسیعی از گزینه های میزبانی و پشتیبانی، به خود اختصاص داده است. بنابراین جای تعجب ندارد که چیزی حدود 8 میلیون دامنه در سطح اینترنت از این هاست استفاده می کنند.

بهترین هاست برای کسب و کارهای کوچک

هاست های این کمپانی در حالت های زیر قابل خریداری هستند :

هاست اختصاصی یا Dedicated

به این معنا که شما هاست خود را با کسی شریک نمی شوید و تنها خودتان از آن استفاده می کنید. این حالت برای افرادی مناسب است که سایت انها ترافیک بالایی دارد.

هاست VPS یا سرور اختصاصی مجازی

در این حالت شما به صورت اشتراکی تنها بخشی از هاست را در اختیار دارید. این نوع هاست بین حالت اشتراکی و اختصاصی مشترک است. در این حالت می توانید فضا و پهنای بیشتری داشته باشید بدون این که نیاز به پرداخت هزینه های اضافی داشته باشید.

تمامی سرویس های این کمپانی مجهز به سرویس ایمیل نامحدود هستند که با یک کلیک در پلتفرم های وردپرس و دروپال نصب می شود. با توجه به این که شما در مراحل اولیه شروع کار خود هستید، بهتر است که گام های خود را مناسب برداشته و در انتخاب عجله نکنید.

Bluehost

این کمپانی به عنوان یکی از موارد بهترین هاست برای کسب و کارهای کوچک شناخته می شود؛ چرا که به نوعی همه جانبه است. پشتیبانی از این کمپانی توسط گروهEndurance International مشابه با HostGator انجام می شود؛ که باعث شده است چیزی حدود 2 میلیون سایت در جهان از این هاست استفاده کنند. اگر شما دارای حداقل اطلاعات در زمینه هاست، سایت، وردپرس و ... هستید، بهترین انتخاب برای شما Bluehost است چرا که به راحتی با وردپرس ادغام شده و کاربری ساده ای دارد.

بهترین هاست برای کسب و کارهای کوچک

Bluehost از cPanel به عنوان سیستم مدیریت سایت خود استفاده می کند. در مقایسه با HostGator می توان گفت حجمی که از این هاست دریافت می کند محدودیت های بیشتری دارد و همین مسئله باعث می شود که اگر سایت شما با ترافیک بالایی رو به رو شد، دچار نقص فنی شود.

بسته های مختلف هاست در Bluehost

  • هاست اشتراکی : 2.95 الی 14.99 دلار
  • هاست ابری : 6.95 الی 15.95 دلار
  • هاست VPS : 19.99 الی 59.99 دلار
  • هاست اختصاصی : 79.99 الی 209.99 دلار

iPage

HostGator می تواند به عنوان گزینه اول بهترین هاست برای کسب و کارهای کوچک باشد. اما iPage را می توان یکی از قدیمی ترین سرویس های میزبانی وب دانست که از سال 1998 تا کنون در حال فعالیت است.

بهترین هاست برای کسب و کارهای کوچک

کسب و کارهای کوچک اگر به دنبال کاهش هزینه ها و همچنین خدمات سطح بالا هستند، می توانند از خدمات ارائه شده توسط این کمپانی استفاده کنند. در صورتی که شما قرارداد 3 ساله با این کمپانی ببندید، می توانید هزینه‌ خرید هاست را از 1.99 دلار آغاز کنید. ویژگی های هاست iPage عبارت است از :

  • دامنه رایگان برای یک سال
  • نصب وردپرس تنها با یک کلیک
  • فضای دیسک نامحدود
  • ویژگی های فروش آنلاین، از جمله فروشگاه آنلاین رایگان و ادغام پی پال

نظر شما در مورد بهترین هاست برای کسب و کارهای کوچک چیست؟ شما از کدام سرویس های گفته شده استفاده کرده اید؟ آیا همانطور که ادعا می کنند، خدمت رسانی به کاربران را انجام می دهند؟

تاریخ انتشار 09 دی 1397
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر