همانگونه که قبلا بارها گفته بودم ترس خود را کنار گذاشته و به فکر ارتقا تخصص خود باشید، اکنون می گویم بر آینده تان نیز تمرکز نکنید.

جهت افتتاح حساب پی پال فول وریفای شده به همراه مدارک و سیم کارت و وی پی اس رایگان کلیک کنید .

شما باید بر امروز و اکنون که بیشترین کنترل را بر آن دارید تمرکز کنید. برای کسب درآمد فقط به ریال و دلار بسنده نکنید. شما می توانید پروژه های دورکاری از کشورهایی که ارز آن ها پوند می باشد نیز بگیرید و با بهره مندی از خدمت "خرید و فروش پوند پی پال"، پوند خود را به ریال تبدیل کرده. اینگونه هم به درآمد مکمل دست پیدا کرده اید و هم کیفیت تخصص خود را افزایش داده اید.

فرم سفارش خرید و فروش یورو در پی پال

 

خرید و فروش پوند پی پال

چندی پیش با دوستی صحبت می کردم که قصد داشت با توانایی های بالایی که در برنامه نویسی دارد با یک شرکت انگلیسی همکاری کند. تمام مدت بدون آن که من سوالی بپرسم در مورد نحوه گرفتن پروژه های دورکاری خود صحبت می کرد و این که چگونه می تواند با مطالعه، دریافت کارهای متعدد و ... پیشرفت کند. به نظر من کسی که اینگونه صحبت می کند در واقع یک پیام پنهان برای ما می فرستد و آن این است که اگر شما هم با تلاشهایتان و نتایجی که بدست می آورید شناخته شوید به بالاترین درجات صعود خواهید یافت. اگر شما هم عواملی مانند تحریم ها و... را بهانه ای بکنید برای اینکه با دیگر شرکت ها همکاری نداشته باشید مطمئن باشید چیزی به شما افزوده نخواهد شد. در ضمن، امروزه شرکت های زیادی با هدف خدمت به شما در زمینه پرداخت های ارزی تاسیس شده اند که در این راه به شما کمک خواهند کرد.

خرید و فروش پوند پی پال

در صورتی که از حساب پی پال، برای دریافت درآمد ارزی خود استفاده می کنید. بهتر است حتما از انواع کیف پول های ارائه شده استفاده نمائید؛ زیرا باعث می شود هیچ گونه محدودیتی برای گرفتن پروژه های دورکاری از انواع کشور ها نداشته باشید. پس از کسب درامد ارزی، می توانید توسط لینک زیر براحتی معادل ریالی آن را در یکی از حساب های بانکی ایرانی به انتخاب خودتان دریافت نمائید.

نقد کردن درآمد ارزی

 

از دیگران برتر بودن، ویژگی جذابی نیست که بخواهید به خود مغرور شوید. غرور زمانی ارزشمند می شود که شما نسبت به گذشته خود برتری پیدا کنید. چقدر نسبت به ماه قبل یا سال قبل تغییر کرده اید؟ سعی کنید این سوال را هر چند وقت یکبار از خودتان بپرسید. برای پیشرفت در تخصص مورد علاقه تان، برنامه ریزی کنید و در این راه از هیچ گونه تلاشی برای رسیدن به اهداف خود کوتاهی کنید. ما نیز شما را تنها نمی گذاریم!

تاریخ انتشار 02 امرداد 1396
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
گیفت کارت پی پال چیست
سقف حساب پی پال
آموزش پی پال
امنیت پی پال
حساب پرسونال پی پال
حساب پریمیر پی پال
تبدیل پی پال به پرفکت مانی
درگاه اینترنتی پی پال
شارژ حساب پی پال
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر