در حوزه تجارت الکترونیک و خرید و فروش آنلاین، یکسری کد وجود دارد که از حروف و عدد تشکیل شده است و توسط این کدها می توان انتقال ارز را در سراسر دنیا انجام داد. کد ووچر پرفکت مانی یکی از انواع این کدها می باشد و معمولا با عنوان ووچر پرفکت مانی توسط این شرکت به فروش می رسد. برای آگاهی از نحوه خرید ووچر پرفکت مانی یا فروش ووچر پرفکت مانی با تراپی همراه شوید.

برای درخواست خرید e-Voucher پرفکت مانی کلیک کنید!

خرید ووچر پرفکت مانی ارزان و آسان ووچر پرفکت مانی چیست؟

پیش تر اشاره کردیم که ووچر پرفکت مانی شبیه کارت شارژ می باشد که حاوی یک کد و یکسری مشخصات می باشد و از طریق آن می توانید بدون نیاز به افتتاح حساب پرفکت مانی ، از طریق خرید کد ووچر پرفکت مانی، پرداخت های ارزی خود را در جای دنیا انجام دهید. هر کد ووچر پرفکت مانی شامل یک شماره سریال 16 رقمی و یک کد فعالسازی 10 رقمی می باشد؛ و همانطور که گفتیم کاربران می توانند از این کد ووچر برای خرید از فروشگاه های آنلاین بدون نیاز به ساخت اکانت پرفکت مانی استفاده کنند. 

خرید ووچر پرفکت مانی چه ضرورتی دارد؟

برای اینکه از ضرورت خرید ووچر پرفکت مانی آگاه شوید و بدانید که چرا داشتن کد ووچر پرفکت مانی نیاز است، چند مورد از مهم ترین مزایای خرید کد ووچر پرفکت مانی را در این بخش آورده ایم.

  • با استفاده از کد ووچر پرفکت مانی شما می توانید به هر گیرنده ای در سراسر دنیا پول ارسال کنید؛ یکی از راه های ارسال پول از طریق e-Voucher پرفکت مانی به این صورت است که شما می توانید از طریق پیامک شماره سریال و کد فعال سازی ووچر پرفکت مانی را ارسال کنید، حتی اگر گیرنده حساب پرفکت مانی (PM) نداشته باشد.
  • از طریق e-Voucher پرفکت مانی شما می توانید هر گونه پرداخت آنلاین بین المللی را برای خرید هرگونه کالا یا استفاده از هرگونه خدمات در هر جای دنیا به صورت ایمن و کاملا محرمانه انجام دهید.
  • حتی امکان فروش ووچر پرفکت مانی یا به عبارت دیگر نقد کردن آن و تبدیل ووچر چرفکت مانی به سایر ارزهای دیگر وجود دارد.

بنابراین یکی از بهترین گرینه ها برای مبادلات ارزی بین المللی بدون نیاز به افتتاح حساب، استفاده از ووچر پرفکت مانی می باشد.

خرید و فروش ووچر پرفکت مانی در تراپی نحوه خرید و فروش ووچر پرفکت مانی

به طور کلی برای داشتن یک کد ووچر پرفکت مانی اصطلاحا باید یک e-voucher پرفکت مانی ایجاد کنید. برای این منظور لازم است که یکی از حساب های بین المللی خود را برای برداشت پول از آن و شارژ ووچر پرفکت مانی انتخاب کنید. ضمنا برای خرید کد ووچر پرفکت مانی لازم است که هزینه ی مشخص شده را نیز بپردازید. اما برای خرید آسان ووچر پرفکت مانی می توانید از طریق شرکت های خدمات پرداخت ارزی مطمئن اقدام نمائید. ما در مجموعه تراپی خرید و فروش ووچر پرفکت مانی را برای شما انجام می دهیم. برای خرید آنلاین ووچر پرفکت مانی از طریق تراپی می توانید از طریق لینک زیر اقدام کرده و درخواست خود را برای ما ارسال نمائید.

برای درخواست خرید e-Voucher پرفکت مانی کلیک کنید!

همکاران ما پس از دریافت درخواست شما، در اسرع وقت بررسی های لازم را انجام داده و خرید ووچر پرفکت مانی برای شما انجام خواهد شد. همچنین جهت اطلاعات بیشتر می توانید مقاله آموزش خرید ووچر پرفکت مانی را مطالعه کنید.

با توجه به کاربردهای ووچر پرفکت مانی ، اگر قصد خرید ووچر پرفکت مانی را دارید و یا اگر در حال حاضر ووچر پرفکت مانی در اختیار دارید و قصد فروش آن را دارید، می توانید از طریق شرکت های خدمات پرداخت ارزی معتبر برای خرید و فروش ووچر پرفکت مانی اقدام نمائید.

مهم ترین کاربردهای ووچر پرفکت مانی

ممکن است شما تا کنون به مواردی که در این بخش به آن ها اشاره خواهیم کرد فکر نکرده باشید، اما این موارد از مهم ترین کاربردهای پرفکت مانی در مواقع ضروری است.

  • فرض کنید کالایی را سفارش داده اید و هنوز هزینه آن را پرداخت نکرده اید و هم اکنون در سفر به سر می برید و به حساب های بین المللی خود دسترسی ندارید. در این صورت به راحتی با استفاده از کد ووچر پرفکت مانی می توانید پرداخت هزینه را انجام دهید تا کالای خریداری شده تحویل داده شود.
  • ممکن است شما حساب پرفکت مانی داشته باشید ولی به دلایلی برای پرداخت آنلاین، مایل به وارد نمودن اطلاعات حساب خود نباشید، در این صورت می توانید از طریق ووچر پرفکت مانی، و تنها از طریق یک کد، پرداخت هزینه را انجام دهید.
  • چنانچه قصد سفر داشته باشید و تمایلی به حمل پول نقد با خود نداشته باشید، از طرفی مایل به پرداخت از طریق کارت های اعتباری و افشای اطلاعات حساب خود نباشید. در این صورت می توانید با خرید ووچر پرفکت مانی، تنها مشخصات آن را همراه داشته باشید و پرداخت های خود را حین سفر به آسانی انجام دهید. 

دوست عزیز، اگر به فکر خرید ووچر پرفکت مانی ارزان هستید و یا حتی قصد خرید ووچر پرفکت مانی بدون احراز هویت را دارید، می توانید روی کمک ما حساب کنید و با خیال راحت خرید و فروش ووچر پرفکت مانی را به ما در مجموعه تراپی بسپارید.

برای خرید ووچر Perfect Money کلیک کنید!

پس از ورود به لینک مربوط به ثبت درخواست خرید ووچر پرفکت مانی، برای سفارش خرید ووچر پرفکت مانی لازم است که گزینه ی ووچر پرفکت مانی را انتخاب کرده و مبلغ مورد نظر خود را نیز مشخص کنید. پس از آن تراپی از شما می خواهد که معادل ریالی آن مبلغ را برای تراپی واریز نمائید. پس از آن در کمترین زمان ممکن خرید ووچر پرفکت مانی برای شما انجام خواهد شد. همچنین برای فروش ووچر پرفکت مانی می توانید از طریق لینک زیر درخواست دهید و معادل ریالی آن را در حساب بانکی خود دریافت نمائید.

برای درخواست نقد کردن ووچر پرفکت مانی کلیک کنید!

جالب است بدانید، وب سایت تراپی مجهز است به یک سیستم محاسبه گر، که از طریق آن می توانید معادل ریالی هر مبلغی را که مایلید حساب خود را با آن شارژ کنید یا با آن کد ووچر خریداری کنید، محاسبه کنید. در صورتی که مایل باشید می توانید قبل از ثبت درخواست های خود از معادل ریالی آن مطالع شوید. 

فضای خالی
نظرات کاربران
  • تصویر آواتار
    امید غفارمنش ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ به این نظر پاسخ دهید
    سلام چه سایت هایی ووچر پرفکت مانی رو قبول میکنند؟

    • تصویر آواتار
      روستا ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ به این نظر پاسخ دهید
      سلام دوست عزیز
      هر سایتی که در قسمت پرداخت لوگو پرفکت‌مانی را داشته باشد. عموما سایت‌های اروپایی مانند AliExpress ، Epay و سایت‌های کشورهای حوزه خلیج فارس و بیشتر بروکرهای فارکس نیز ووچر پرفکت‌مانی را به عنوان روش پرداخت می‌پذیرند.

  • تصویر آواتار
    زهرا سادات ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ به این نظر پاسخ دهید
    سلام وقت بخیر
    آیا ووچر پرفکت مانی مانند یک حساب الکترونیک است و میتوان بدون داشتن حساب پرفکت مانی با آن کار کرد و واریز و برداشت از ان انجام داد؟
    به طور مثال ایا با خرید ووچر شخص دیگر میتواند به ووچر بنده پول واریز کند و حکم یک حساب الکترونیک است؟

    • تصویر آواتار
      روستا ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ به این نظر پاسخ دهید
      سلام دوست عزیز
      خیر ووچر مانند یک کارت شارژ است. برای انتقال پول در سیستم پرفکت مانی بایستی به حساب پرفکت مانی داشته باشید.

  • تصویر آواتار
    diba ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ به این نظر پاسخ دهید
    آیا سفارشات پرفکت مانی به صورت اتوماتیک انجام می شوند؟

  • تصویر آواتار
    مهدی ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ به این نظر پاسخ دهید
    آیا در حساب پرفکت مانی میتوان مشخصات ووچر برداشتی را دید؟؟


    • تصویر آواتار
      روستا ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ به این نظر پاسخ دهید
      سلام دوست عزیز
      متوجه سوال شما نشدم. اما اگر شما صاحب حساب پرفکت مانی هستید، خواهید توانست مشخصات ووچر پرفکت مانی را مشاهده کنید.

  • تصویر آواتار
    فاطمه رزاعی ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ به این نظر پاسخ دهید
    سلام من نیاز به مشاوره راجب حساب پرفکت مانی دارم چه کنم؟

    • تصویر آواتار
      ودیعی ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ به این نظر پاسخ دهید
      دوست عزیز جهت مشاوره تلفنی می توانید با شماره ی 02144177204 تماس بگیرید

  • تصویر آواتار
    سعیده صادقی ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ به این نظر پاسخ دهید
    من میخواستم برای اولین بار برای خرید از یک سایت خارجی ووچر پرفکت مانی بخرم چطور باید اقدام کنم ممنون میشم راهنماییم کنید؟

  • تصویر آواتار
    leila ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ به این نظر پاسخ دهید
    درود نرخ خرید دلار در سایت شما چقدر است؟

    • تصویر آواتار
      روستا ۰۱ تیر ۱۴۰۱ به این نظر پاسخ دهید
      سلام دوست عزیز
      به دلیل نوسانات نرخ های خرید و فروش ثابت نیست و جهت مشاهده نرخ ها ابتدا در سایت احراز هویت فرمایید و نرخ ها را در پنل کاربری خود ببینید

  • تصویر آواتار
    دلاور ۰۴ تیر ۱۴۰۱ به این نظر پاسخ دهید
    من برای تبدیل پولم از پرفکت مانی به حساب ایران باید صرافی واسطه قرار بدم یا خودم میتونم این کار رو انجام بدم ؟?

    • تصویر آواتار
      روستا ۰۴ تیر ۱۴۰۱ به این نظر پاسخ دهید
      سلام دوست عزیز
      شما میتوانید پس از هربار دریافت درامد ارزی خود با بهترین نرخ و کمترین زمان ممکن در سایت ما نقد کنید

  • تصویر آواتار
    زهرا ۱۴ تیر ۱۴۰۱ به این نظر پاسخ دهید
    سلام من یه سوال داشتم ایا ووچر پرفکت مانی منقضی میشه؟

    • تصویر آواتار
      روستا ۱۴ تیر ۱۴۰۱ به این نظر پاسخ دهید
      سلام دوست عزیز
      ووچرها تاریخ انقضا ندارن و امکان استفاده لحظه‌ای از اون‌ها در هر مکانی وجود دارد.

فرم ارسال نظرات کاربر