یکی از مشکلات کاربران وب مانی که با آن دست به گریبان هستند، شارژ کردن حساب شان می باشد.  تعداد زیادی از کاربران روزانه، در رابطه با اینکه چگونه به حساب وب مانی پول بریزیم و آن را شارژ کنیم با مشاوران ما تماس می گیرند. مجموعه تراپی افتخار دارد، فروش وب مانی به شما جهت شارژ حساب را زیر نظر "انجمن صنفی کسب و کار اینترنتی" انجام می دهد. از خدمات منحصر بفرد ما وجود محاسبه گر در سایت می باشد؛ برای آگاهی از میزان هزینه ریالی که باید پرداخت کنید با وارد کردن مبلغ مورد نظر و انتخاب "فروش وب مانی به شما" در محاسبه گر، از میزان دقیق آن می توانید آگاه شوید. کارمزد پایین تراپی همراه با سرعت عمل بالای متخصصان ما در تمامی این سال ها توانسته رضایت خاطر شما را جلب کند. در صورت داشتن هرگونه سوال، جهت شارژ حساب خود با کارشناسان ما تماس حاصل فرمائید، شما را راهنمایی خواهند کرد.

شارژ حساب وب مانی

فروش وب مانی به شما

فروش وب مانی

با پیشرفت تکنولوژی، خریدهای اینترنتی شامل کالا یا خدمت از سایت های خارج از کشور، بسیار مرسوم شده است. از طرف دیگر، سایت های فروشگاهی معتبر زیادی وجود دارند که به علت امنیت بالای وب مانی، آن را به عنوان درگاه خود انتخاب کرده اند. اولین گامی که برای خرید از این سایت ها باید انجام دهید این است که حساب وب مانی خود را به میزان خرید در نظر گرفته شارژ کنید. برای نمونه سایت های Resello، dx و ... از سایت هایی هستند که وب مانی را به عنوان درگاه خود انتخاب کرده اند و مشتریان زیادی برای خرید دامنه، وسایل الکترونیکی و... به ما مراجعه می کنند. مجموعه تراپی افتخار دارد در تمامی این سال ها، با استفاده از تیمی کارآزموده و حرفه ای در زمینه فروش وب مانی جهت شارژ کردن حساب شما فعالیت داشته باشد.

منتظر شنیدن صدای گرم شما هستیم...لطفا با ما در تماس باشید! همچینین در صورتی که در مورد این ارز نیاز به اطلاعات بیشتری دارید می توانید از سری مقاله های زیر استفاده نمایید : 

خدمت ویژه

مجموعه تراپی افتخار دارد، علاوه بر شارژ کردن حساب وب مانی ، نقد کردن درآمد ارزی شما را در کمترین زمان ممکن انجام می دهد. جهت استفاده از این خدمت بر روی لینک زیر کلیک فرمائید. فرم سفارش را با دقت کافی تکمیل فرمائید؛ کارشناسان ما در زمانی کمتر از آنچه که فکر می کنید پاسخگوی خدمت شما هستند.

 

نقد کردن درآمد وب مانی

فروش وب مانی

نحوه فروش وب مانی به شما

برای بهره مندی از این خدمت، ابتدا بر روی لینک "شارژ حساب وب مانی" کلیک فرمائید. پس از کلیک بر روی ثبت سفارش، فرم سفارش فروش وب مانی به شما را مشاهده می فرمائید. در ابتدا میزان ارز مورد نظر خود را تایپ کنید، سپس کیف پول را مشخص فرمائید. توجه فرمائید کیف پول وبمانی باید برابر با 13 کاراکتر باشد. هزینه ریالی قابل پرداخت را مشاهده می فرمائید و در نهایت بر روی ثبت سفارش و پرداخت کلیک فرمائید. متخصصان ما در زمانی کمتر از 3 ساعت درخواست شما را پیگیری خواهند کرد. به همین راحتی با پرداخت ریالی از یکی از بانک های ایران، می توانید حساب وب مانی خود را شارژ فرمائید. همچنین اگر می خواهید وب مانی رایگان دریافت کنید ولی با نحوه انجام این کار آشنایی ندارید می توانید از مقاله دریافت وب مانی رایگان استفاده نمایید. حتی ما نحوه دریافت وبمانی بدون این که شناسایی شوید را نیز به شما آموزش داده ایم. برای آشنایی با روند انجام این کار می توانید مقاله خرید وب مانی بدون احراز هویت و ثبت نام را با دقت بخوانید.

 

لطفا نظر خود را با دیگران در کامنت ها به اشتراک بگذارید!

تاریخ انتشار 30 خرداد 1396
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
وب مانی کیپر
وب مانی رایگان
خرید وب مانی بدون احراز هویت
بازیابی رمز وب مانی
تغییر رمز وب مانی
کد حفاظتی در وب مانی
پشتیبانی وب مانی
مشکل وب مانی
وام وب مانی
فضای خالی
نظرات کاربران
  • تصویر آواتار
    امین کدیور ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ به این نظر پاسخ دهید
    سلام
    میخواستم توی سایت سفارش بدم اما ظاهرن درگاه مشکل داره . من قبلا از فرهاد اکسچنج و پیمنت 24 خرید میکردم ولی الان که قیمت های شما رو میبینم خیلی نسبت به اونا پایین تر و مناسب تره . جای تشکر بسیار داره.

    • تصویر آواتار
      آرش نیک فرجام ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ به این نظر پاسخ دهید
      بله در حال متاسفانه مشکل درگاه بانک سراسری است بزودی انشالله مشکل رفع میشه و میتونید سفارش بدید . همچنین درگاه ایران کیش هم نیز به زودی به سایت اضافه میشه .
      موفق و پیروز باشید

  • تصویر آواتار
    محمد یزدی ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ به این نظر پاسخ دهید
    با تشکر از مطالب خوبتون.
    ۵۰۰ دلار خرید توسط سایتتون انجام شد از قیمتتون بشدت راضی بودم. با تشکر

  • تصویر آواتار
    مجتبی غفوری ۱۷ امرداد ۱۳۹۶ به این نظر پاسخ دهید
    سلام. میشه پولی که در وب مانی دارم.به شما بفروشم و ریالشو بگیرم؟

فرم ارسال نظرات کاربر