دوستان در این مقاله قصد داریم شما را با هفت مورد از ارزهای مهم  جهان آشنا کنیم با ما همراه باشید.

کریپتوکارنسی ها نوعی از ارزهای دیجیتال هستند که جایگزین ارزهای مجازی شده اند و بر خلاف پول الکترونیکی که دارای کنترل متمرکز می باشند، ارز دیجیتال از کنترل غیرمتمرکز با رمزنگاری هایی که از طریق blockchain انجام می شود، کار می کند.

ارزهای مهم

بیتکوین-Bitcoin (ارز پرداختی)

بیتکوین Bitcoin، پیشگام cryptocurrency، ویکی از ارزهای دیجیتال مهم است که به عنوان یک واسطه ی پرداختی ایجاد شده است که جهت استفاده در سیستم پرداختی نوین که جایگزین سیستم پرداختی سنتی شده است، به کار برده می شود. 

 تا کنون حملات زیادی علیه Bitcoin انجام شده است؛ با این وجود بیتکوین هنوز با استقامت بر قوت خود پایدار مانده و هر روز شاهد پیاده سازی های نوآورانه ی آن هستیم. پیش بینی می شود که این روند رو به رشد افزایش یابد، در حالی که قابلیت های پرداخت آن در سال 2018 با Segwit و Lightning Networks نیز تقویت خواهد شد.

مونرو-Monero (ارز گمنام سازی)

مونرو  ناشناس ترین ارزی  است که در بازار می توانید پیدا کنید. مونرو بسیار خصوصی است و عملیات خصوصی سازی را با استفاده از روش های رمزنگاری پیچیده و زنجیره ای مانند Signatures Ring، RingCT، Kovri و آدرس های مخفی برای محافظت از حریم خصوصی کاربران خود انجام می دهد.

کایبر نتورک-Kyber Network(ارز غیرمتمرکز)

CoinSutra در حال حاضر بیش از 20 نوع از تبادلات ارزی و پروتکل های مبادله غیر متمرکز را دنبال می کند و از تا به امروز 9 مدل از مبادلات غیر متمرکز را تحت پوشش قرار داده است.

ارزهای دیجیتال مهم

اتریوم Ethereum

Ethereum، به عنوان پیشگام پلت فرم زنجیره ای برای ایجاد اپلیکیشن های DApps غیرقابل توقف و قراردادهای هوشمند معرفی می شود.

فایل کوین Filecoin (شبکه ذخیره غیر متمرکز)

Filecoin یک شبکه ذخیره سازی غیر متمرکز است که توسط فن آوری IPFS در backend طراحی شده است و همچنین به عنوان ستون فقرات آن به حساب می آید. شما می توانید با پیوستن به شبکه Filecoin، فضای دیسک اضافی خود را اجاره دهید و در عض علامت های توکن Filecoin را به دست آورید و همچنین در Filecoin متقابلا می توانید برای استفاده از فضای دیسک آن ها ،پرداخت نمائید.

وی چِین Vchain (زنجیره تامین)

VeChain یک بلوک زنجیره ای است که به طور خاص برای مدیریت محصولات مختلف با چرخه زنجیره تامین آن اختصاص داده شده است. Blockchain VeChain بر صنایع زیر متمرکز شده است:

تدارکات زنجیر سرد
اتومبیل
پزشکی و بهداشت و درمان
لوکس و مد
کشاورزی
تدارکات

گیم کردیتس (Gamecredits)

GameCredits یک ارز دیجیتال  peer-to-peer است که برای شرکت در بازی ها طراحی شده است و همچنین برای پرداخت ها به دولوپرها و بازیگران طراحی شده است. 

GameCredits یک ارز دیجیتال مبتنی بر blockchain است. هدف آن تبدیل شدن به ارز جهانی برای 2.6 میلیارد گیمر در سراسر جهان است، به منظور توانمند سازی توسعه دهندگان بازی های بزرگ و کوچک برای توسعه بیشتر صنعت بازی 100 میلیارد دلاری و تسریع استفاده گسترده از رمزنگاری غیر متمرکز می باشد.

همراهان گرامی، از این که تا به این جا ما را همراهی نمودید از شما سپاسگزاریم. به منظور کسب اطلاعات بیشتر در زمینه  ارزهای دیجیتال، مطالعه مقالات ارائه شده در وب سایت تراپی را به شما دوستان پیشنهاد می کنیم.

تاریخ انتشار 01 اردیبهشت 1397
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر