این روزها ارزهای دیجیتال از طرفداران زیادی برخوردار شده‌اند و درصد بسیاری از افراد هستند که به دنبال راه‌ها و روش‌های مناسب برای کسب بیت کوین می‌باشند. بیت کوین را می‌توان از روش‌های مختلفی به دست آورد، به طور مثال از طریق مبادله و ترید ارز دیجیتال می‌توانید بیت کوین به دست آورید، همچنین از طریق استخراج ارز دیجیتال می‌توانید بیت کوین به دست آورید. همچنین سایت‌هایی نیز وجود دارد که می‌توان از آن بیت کوین رایگان دریافت کرد. یکی دیگر از راه‌های کسب بیت کوین از طریق فریلنسری است. در ادامه با تراپی همراه شوید تا برای شما عزیزان چگونگی کسب درآمد به بیت کوین از طریق فریلنسری را بیان کنیم.

چگونگی کسب بیت کوین از طریق فریلنسری

سرمایه گذاران ارزهای دیجیتال معمولا ترجیح می‌دهند که یا از طریق خرید دسنگا ه‌های ماینر خودشان به استخراج بیت کوین بپردازند و یا اینکه از راه ترید ارز دیجیتال بیت کوین به دست آورند. خب این‌ها برخی از راه‌های کسب بیت کوین است. اما راه دیگری که وجود دارد این است که شما به عنوان یک فریلنسر فعالیت کنید و مبلغ دریافتی خود را به بیت کوین دریافت کنید. شاید بپرسید چگونه می‌توان این کار را انجام داد؟ در ادامه با ما همراه باشید تا نحوه‌ی کسب درآمد بیت کوین از طریق فریلنسری را برای شما بیان کنیم.

کسب بیت کوین از طریق فریلنسری

فریلنسرها افرادی هستند که در یک یا چند زمینه‌ی خاص دارای استعداد هستند و مهارت‌های خود را برای انجام کار و فعالیت در وب سایت‌های فریلنسری به کار گرفته و از این طریق به کسب درآمد می‌رسند.

شغل‌های فریلنسری بسیاری وجود دارد مثلا : شما به عنوان یک مترجم آزاد، یک آهنگ ساز ، یک مدیر شبکه‌های اجتماعی یا یک هنرمند و ... می‌توانید برای سایت‌های مختلف کار کنید  و در ازای کاری که برای آن‌ها اجا می‌دهید حقوق خود را به بیت  کوین از آن سایت‌ها  دریافت کنید.

پلتفرم‌های بسیاری در این زمینه ارائه شده‌اند که تبادلات مالی در آن‌ها بین فریلنسر و کلاینت از طریق ارزهای دیجیتال می‌باشد. در حقیقت دراین پلتفرم ها به فریلنسرها، در ازای کاری که انجام می‌دهند، بیت کوین تعلق می‌گیرد. در ادامه به معرفی برخی از این پلتفرم‌ها پرداخته‌ایم.

معرفی برخی از معروف‌ترین پلتفرم‌های فریلنسری و کسب درآمد با ارز دیجیتال

در پلتفرم‌هایی که در این بخش از مقاله برای شما معرفی خواهیم کرد، امکان کسب بیت کوین برای فریلنسرها وجود دارد.

  • پلتفرم r / Jobs4Bitco  : این پلتفرم یکی از بهترین پلتفرم‌های کسب بیت کوین از طریق فریلنسری است که یکی از حوزه‌های کاری بسیار محبوب Reddit محسوب می‌شود.
  • پلتفرم Bitwage   : پلتفرمی است که به ازای انجام خدمات HR حقوق و دستمزد فریلنسرها را با بیت کوین پرداخت می‌کند.
  • پلتفرم  Angel’s List  : در این سایت که یکی از بهترین وب سایت‌های کسب بیت کوین از طریق فریلنسری است، حوزه‌ی کاری، حول پروژه‌های ارز رمزنگاری شده است.
  • پلتفرم Earn.com : این پلتفرم که یکی از بهترین پلتفرم‌های کسب بیت کوین از طریق فریلنسری است، در ازای تکمیل تسک‌ها و پاسخ به ایمیل‌ها به فریلنسرها بیت کوین پرداخت می‌کند.

  • پلتفرم CryptoGrind   : در پلتفرم CryptoGrind  کلیه‌ی خدمات فریلنسری با استفاده از مبادله بیت کوین انجام می‌شود.
  • پلتفرم  CryptoJobs: در این پلتفرم که یکی از بهترین پلتفرم‌های کسب بیت کوین از فریلنسری است، برای فریلنسرهایی که مایلند بیت کوین دریافت کنند حوزه‌های کاری در نظر گرفته شده است.
  • پلتفرم Coinality : پروژه‌هایی که پرداخت آن‌ها از طریق بیت کوین انجام می‌شود در این وب سایت قرار داده شده است.
  • پلتفرم Bitfortip   : در پلتفرم Bitfortip   در ازای فعالیت‌هایی که برای دیگر افراد انجام می‌دهید می‌توانید بیت کوین کسب کنید. به عبارت دیگر این پلتفرم به ازای کمک به دیگران به شما بیت کوین می‌دهد.

ملاحضه کردید که از طریق این پلتفرم‌ها شما می‌توانید در ازای فعالیت فریلنسری که انجام می‌دهید، بیت کوین کسب کنید که علاوه بر ترید و استخراج ارز دیجیتال، انجام فعالیت های فریلنسری در پلتفرم هایی که با ارز دیجیتال کار می کنند، نیز یکی دیگر از راه‌هایی است که می‌توان از طریق آن‌ها بیت کوین کسب کرد.

دوستان گرامی در این مقاله سعی کریدم شما را با راه‌های کسب بیت کوین و همچنین چگونگی کسب بیت کوین از فریلنسری آشنا کنیم. امید است مطالب ارائه شده مورد توجه شما عزیزان قرار گرفته باشد.

از توجه و همراهیتان بسیار ممنون و سپاسگزاریم. لطفا با ما در تماس باشید و سوالات و مشکلات خود را با مطرح نمائید.

تاریخ انتشار 09 شهریور 1398
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر