رباتیک یکی از گرایش های علوم مهندسی برق و کامپیوتر می باشد که در آن با به کارگیری علم رباتیک، به طراحی و ساخت ربات ها می پردازند. در مسابقات رباتیک ، هر ربات می بایست یک وظیفه ی معینی را انجام دهد و در انجام این کار توانائی های لازم را داشته باشد تا بتواند از رقبای خود پیشی بگیرد و بر آن ها پیروز شود. مسابقات رباتیک در شاخه های مختلفی برگزار می شود که یکی از معروف ترین آن ها که تقریبا اکثرا با آن آشنا هستند، مسابقات ربوکاپ (Robocup) می باشد.

مسابقات رباتیک

با یادگیری و به کاربندی علم رباتیک بسیاری از نیاز های دنیای امروز انسان ها مرتفع می شود. علاقه مندان بسیاری در سرتاسر دنیا در رشته ی رباتیک مشغول به تحصیل هستند و عده ی زیادی از آن ها که معمولا دانشجویان با هوش و استعدادی هستند، با به کارگیری قدرت خلاقیت خود با بداعت بسیار به ساخت انواع مختلفی از ربات ها می پردازند. به مرور زمان جذابیت های موجود در این شاخه از علم باعث شده است که دانشجویان در کنار یکدیگر قابلیت های خود را محک زده و بتوانند دانش و عملکرد خود را در زمینه رباتیک ارتقا بخشند. به این منظور ترتیبی داده شده است تا مسابقات رباتیک در کشورهای مختلفی برگزار شده و علاقه مندان در آن مسابقات شرکت نموده و توانائی های خود را نیز به خوبی ارزیابی کنند و به این ترتیب گامی مثبت به سوی آینده ای روشن بر دارند.

برای شرکت در مسابقات رباتیک که در خارج از کشور برگزار می شود، علاقه مندان نیازمندند تا به سایت های مربوطه مراجعه نموده و ثبت نام کرده و هزینه ای را بپردازند. اما قبل از آن می بایست از طریق یکی از سایت های مربوطه که در ادامه برخی از آن ها را برای شما معرفی خواهیم کرد، برای ثبت نام اقدام نمائید.

ثبت نام و پرداخت هزینه ی مسابقات رباتیک خارجی

برای شرکت در مسابقات رباتیک می توانید از طریق یکی از سایت های زیر اقدام نمائید.

  1. رج آنلاین (regonline)
  2. ربوکاپ (robocup)
  3. ربوکاپ جونیور (robocupjunior)
  4. و.....

اما دوستان پرداخت هزینه ی شرکت در این نوع مسابقات مستلزم آن است که شما، یا یکی از کارت های اعتباری ویزاکارت و یا مسترکارت را در اختیار داشته باشید و یا از طریق درگاه پی پال برای پرداخت هزینه اقدام نمائید.

اما عزیزان چنانچه شما کارت اعتباری در اختیار ندارید، پرداخت هزینه ی شرکت در مسابقات رباتیک را با اطمینان خاطر به ما بسپارید.

خدمت تراپی برای پرداخت هزینه ی مسابقات رباتیک خارجی

دوستان، پس از انجام عمل ثبت نام، برای پرداخت هزینه شما می بایست لینک پرداخت را برای ما ارسال نمائید. پس از آن پرداخت، در کوتاه ترین زمان ممکن برای شما انجام خواهد شد. جهت ارسال لینک پرداخت از طریق لینک زیر اقدام نمائید.

پرداخت هزینه آزمون

 

 

تاریخ انتشار 01 امرداد 1397
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر