با وجودی که پرفکت مانی (Perfect Money)  یا اصطلاحا  PM، امنیت بسیار بالایی دارد اما در عین حال آمار زیادی در ارتباط با هک پرفکت مانی وجود دارد و لازم است که صاحبان حساب پرفکت مانی جوانب احتیاط را به خوبی رعایت کنند. همچنین زمانی که قصد خرید ووچر پرفکت مانی را دارید، حتما از سایت های معتبر خرید خود را انجام دهید تا به اشتباه یک کد ووچر تقلبی را خریداری نکنید. در این مقاله می آموزید که چگونه می توانید از هک اکانت پرفکت مانی یا هک ووچر پرفکت مانی خود جلوگیری کنید و چگونه مراقب حساب خود باشید تا هک حساب پرفکت مانی اتفاق نیفتد. لطفا با تراپی همراه باشید.

اهمیت توجه به مسئله هک حساب پرفکت مانی

متاسفانه در صورتی که حساب پرفکت مانی شما هک شود و از حسابتان برداشت شود، آن مبلغ دیگر به حساب شما باز پرداخت نخواهد شد. این بدان معنی است که اگر پول شما هک شده یا دزدیده شود، کاری نمی توانید انجام دهید تا دارایی از دست رفته ی خود را به دست آورید. بنابراین شما باید تمام گزینه های امنیتی احتمالی برای جلوگیری از هر نوع هک، از جمله هک ووچر پرفکت مانی، هک اکانت پرفکت مانی و ... را در نظر بگیرید. به همین منظور در ادامه مقاله شما را با موارد امنیتی در ارتباط با نرم افزار هک پرفکت مانی ، هک کد ووچر پرفکت مانی و ... آشنا کرده ایم. لطفا این مطالب را با دقت مطالعه نمائید.

چرا باید به هک حساب پرفکت مانی توجه کنیم؟

گزینه های امنیتی حفاظت از هک اکانت پرفکت مانی

متخصصان ما در تراپی، لیستی از مواردی که به موجب آن حساب شما امن تر شده و از هک حساب پرفکت مانی تان، تا حد زیادی جلوگیری می شود را برای شما گردآوری کرده اند. سعی کنید مواردی که در زیر به آن اشاره شده است را حتما رعایت فرمائید.

حفظ امنیت IP

به منظور حفاظت از هک اکانت پرفکت مانی شما باید گزینه مربوط به امنیت IP را فعال کنید. بنابراین اگر کسی با یک دستگاه جدید قصد وارد شدن به حساب کاربری شما را داشته باشد، پرفکت مانی از او می خواهد تا تأییدیه ای را که به ایمیل شما ارسال می شود ، وارد نماید . بنابراین اگر هکر آدرس ایمیل شما را نیز هک کرده باشد می تواند این مرحله را نیز دور بزند، اما در صورتی که به ایمیل شما دسترسی نداشته باشد، نمی تواند این مرحله را با موفقیت رد کرده تا حساب شما را هک کند.

CodeCard  پرفکت مانی

اگر هکرها به نحوی به حساب کاربری پرفکت مانی شما دسترسی داشته باشند، علت اینکه هنوز نمی توانند پول شما را از حسابتان برداشت کنند، این است که با یکی دیگر از چالش های امنیتی روبرو هستند. برای ارسال پول از حساب شما به حساب دیگر، نیاز به وارد کردن CodeCard می باشد و بدون این کد هیچ کس نمی تواند پول را از حساب شما به حسابی دیگر، انتقال دهد.

این دو مورد از موارد امنیتی بسیار مهمی است که برای جلوگیری از هک اکانت پرفکت مانی لازم است در نظر داشته باشید.

جلوگیری از هک حساب پرفکت مانی
درگاه پرداخت الکترونیکی بین المللی پرفکت مانی یک درگاه امن و مطمئن است. اما این به معنای عدم امکان هک اکانت پرفکت مانی یا هک ووچر پرفکت مانی نیس؛ متاسفانه کلاهبرداران و افراد سودجوی بسیاری هستند که اقدام به هک اکانت پرفکت مانی کاربران نموده اند و حتی کد ووچر تقلبی به آن ها فروخته اند. پس لازم است که موارد امنیتی را در ارتباط با اکانت خود رعایت کنید.

چگونه از هک حساب پرفکت مانی جلوگیری کنیم؟

قصد داریم در این مقاله، برخی از پیشنهادات و راهنمایی های امنیتی را با شما به اشتراک بگذاریم؛ زیرا که می تواند حساب پرفکت مانی (Perfect Money)  و دیگر حساب های مهم شما را از دست هکرها محافظت کند

شناسه  Gmail

اولین توصیه برای جلوگیری از هک حساب پرفکت مانی این است که از شناسه Gmail ( به این دلیل که هک کردن شناسه جیمیل بسیار سخت است) برای ثبت نام در پرفکت مانی (Perfect Money)خود استفاده نمائید. توصیه دوم استفاده از تأیید دو مرحله ای در Gmail می باشد.

صفحه ورود جعلی

هکرها اغلب برای هک حساب پرفکت مانی با استفاده از این روش برای دریافت جزئیات حساب کاربری شما، استفاده می کنند. صفحه ورود جعلی تقریبا شبیه به حساب پرفکت مانی می باشد. هنگامی که جزئیات ورود خود را وارد می کنید و روی ورود به سیستم کلیک می کنید، شما در واقع اطلاعات محرمانه خود را به هکرها ارسال کرده اید. راه حل آن، این است که همیشه در مرورگر خود ورود به وبسایت رسمی پرفکت مانی را چک کنید.

ایمیل فیشینگ (Phishing emails)

"هرگز" بر روی یک لینک در ایمیل تان که شما را به یک وبسایت می رساند کلیک نکنید و یا اطلاعات شخصی را در آن ایمیل یا وبسایت وارد نکنید . اغلب ایمیل های فیشینگ با موضوعاتی مانند امنیت حساب، اعتبار حساب، جایزه و ... برای شما ارسال می شوند.

هک حساب پرفکت مانی با ایمیل فیشینگ

لازم به توضیح است، پرفکت مانی هرگز ارائه پاداش، فرصت سرمایه گذاری، دو برابر شدن پول و  پیشنهادات ویژه به کاربران ارائه نمی دهد.

لینک داخل ایمیل تان را بسیار با دقت بررسی کنید. در هنگام مواجه با یک لینک در ایمیل مشکوک هرگز روی آن کلیک نکنید. در ایتدا از انطباق آدرس با پیوند تایپ شده در ایمیل اطمینان حاصل کرده. (بدون کلیک و فقط با اشاره ماوس روی لینک بروید). در شکل زیر یک نمونه از تفاوت در لینک تایپ شده و لینک واقعی را مشاهده می فرمائید.

بررسی دقیق لینک در ایمیل برای جلوگیری از هک اکانت پرفکت مانی

امنیت کامپیوتر و مراقبت از  keylogger

هرگز دی وی دی ویندوز را از فروشنده نا مشخص خریداری نکنید؛ بسیار مهم می باشد که از ویندوز و البته نرم افزار آنتی ویروس به روز شده استفاده کنید. هرگز از حساب‌های محرمانه خود در کافی نت ها استفاده نکنید چرا که پس از خروج از آن مکان، هیچ کنترلی بر روی اطلاعات حساب کاربری خود  ندارید .
هرگز نرم افزاری را از ناشرهای ناشناخته یا غیر قابل اعتماد نصب یا دانلود نکنید. اغلب هکرها  Keyloggers ، را در این نرم افزارها جاسازی می کنند. بنابراین اگر شما این برنامه ها را نصب کنید همه رمزهای عبور خود را از طریق Keyloggers به هکرها نیز ارسال کرده اید و به آن ها در هک حساب پرفکت مانی تان کمک کرده اید.

نرم افزار هک پرفکت مانی

مطمئنا درباره Perect Money Adder ، PM Stealer  و ... شنیده اید. برخی از افراد ممکن است در این ویدیو روش دزدی پول را نشان دهند و به شما پیشنهاد دهند که این نرم افزار را دانلود کنید. این نوع نرم افزارها در واقع خطرناک هستند، به جای هک کردن دیگر حساب ها، ممکن است حساب پرفکت مانی شما هک شود و پول خود را از دست بدهید. بنابراین به هیچ عنوان وسوسه نشوید که از نرم افزار هک پرفکت مانی برای هک اکانت دیگران استفاده کنید، به این دلیل که ممکن است خودتان متضرر شوید.

با اطمینان از حساب کاربری خود خارج شوید

حتما برای خروج از حساب کاربری تان، دکمه "Log out" را فشار دهید. بسیار مهم است که کاملا از حساب پرفکت مانی خود خارج شوید، در بیشتر زمان ها فقط با بستن پنجره ها و کلیک بر روی دکمه "close"، از سیستم خارج نمی شوید.

نرم افزار های هک پرفکت مانی

نکات مهم برای حفاظت از هک ووچر پرفکت مانی

با وجودی که کد ووچر پرفکت مانی امنیت بالایی دارد و می توان گفت هک ووچر پرفکت مانی تقریبا غیرممکن می باشد، اما به دلیل اینکه خرید ووچرپرفکت مانی نیاز به ثبت نام و احراز هویت ندارد، می تواند با مشکلاتی نیز برای صاحبان ووچر پرفکت مانی همراه باشد. به عنوان مثال چنانچه کد ووچر پرفکت مانی را گم کنید و شخص دیگری آن را پیدا کند، به راحتی می تواند از آن استفاده کند. بنابراین به توصیه های مهم هنگام استفاده از ووچر پرفکت مانی توجه داشته باشید.

ووچر پرفکت مانی را از سایت های معتبر خریداری نمائید. در این صورت مطمئن خواهید بود که کد ووچر تنها در اختیار شما است و شخص دیگری از آن استفاده نمی کند. در این صورت هک ووچر پرفکت مانی اتفاق نمی افتد. گزارشات زیادی در ارتباط با کد ووچر تقلبی اعلام شده است و کاربران بسیاری بوده اند که پس از پرداخت هزینه های قابل توجه و خرید ووچر پرفکت مانی، متوجه شده اند که کد ووچر تقلبی دریافت کرده اند و متاسفانه پول خود را از دست داده اند.

برای این منظور حتما به آدرس سایتی که از آن خرید می کنید توجه کنید تا از صحت آدرس سایت و امنیت آن اطمینان حاصل کنید. به علاوه می توانید رتبه ی سایتی که ووچر پرفکت مانی را از آن خریداری می کنید در گوگل بررسی کنید. همچنین بازخورد کاربران را در سایت چک کنید و از رضایت مشتریان مطلع شود. 

در این صورت احتمال هک کد ووچر پرفکت مانی را تا حد ممکن به حداقل می رسانید.

کلام پایانی

در این مقاله سعی کردیم انواع مواردی که ممکن است امنیت حساب پرفکت مانی شما را تهدید کند و موجب هک حساب پرفکت مانی تان شود را گردآوری کنیم. همچنین شما را با نکات امنیتی در مورد هک ووچر پرفکت مانی و نرم افزار هک پرفکت مانی ذکر کردیم.  امید است از مطالعه این مقاله استفاده کافی را برده باشید و بتوانید از هک اکانت پرفکت مانی خود محافظت کنید.

از توجه و همراهی همیشگیتان صمیمانه سپاسگزاریم.

تاریخ انتشار 15 تیر 1396
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
سقف پرفکت مانی
ووچر پرفکت مانی
آموزش پرفکت مانی
آموزش پرفکت مانی

آموزش پرفکت مانی به صورت مرحله به مرحله جهت آشنایی با نحوه استفاده از...

استفاده از ووچر پرفکت مانی
خرید پرفکت مانی با مستر کارت
وب مانی به پرفکت مانی
کیف پول پرفکت مانی
کسب درآمد از پرفکت مانی
دریافت پرفکت مانی رایگان
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر