اکسمو EXMO یک صرافی ارز دیجیتال است که در سال 2013 آغاز به کار کرده است و یکی از بزرگ ترین صرافی های ارز دیجیتال در اروپا است که به طور متوسط در ماه حدود 1.5 بیلیون دلار مبادلات ارزی در آن انجام می شود. به منظور آشنایی بیشتر با صرافی اکسمو EXMO با تراپی همراه شوید و این مقاله را تا پایان مطالعه کنید.

درباره ی صرافی اکسمو EXMO

انجام مبادلات با استفاده از EXMO به قدری آسان است که حتی مبتدی ترین سرمایه گذاران و مبادله گران ارزهای دیجیتال به آسانی می توانند بلافاصله بعد از ایجاد اکانت خود، با استفاده از آن به خرید و فروش ارز دیجیتال بپردازند.

آیا صرافی اکسمو EXMO امن است؟

صرافی EXMO یک صرافی امن برای تجارت ارزهای دیجیتال. با وجودی که در سال 2017 این صرافی مورد حمله ی DDoS  قرار گرفت، اما هیچکدام از کاربران دارایی های خود را از دست ندادند.

درست مانند سایر صرافی ها، اکسمو EXMO نیز امکان احراز هویت دو مرحله ای را برای امنیت بیشتر کاربران فراهم کرده است و همچنین امکان برای کابرن این امکان را فراهم کرده است تا لیستی از آدرسهای IP مطمئن را برای محافظت بیشتر از اکانت خود ایجاد کنند. و باز به منظور امنیت بیشتر، با استفاده از سیستم صرافی EXMO، کاربران متوجه لاگین به اکانتشان از طریق یک دستگاه دیگر، خواهند شد.

اکسمو EXMO

 

مبادله ی ارز دیجیتال در صرافی اکسمو EXMO

در حال حاضر علاوه بر امکان مبادله ی مستقیم با استفاده از EXMO، این سیستم مبادله ی ارزی امکان مبادله از طریق مبادله ی OTC  را برای کاربران فراهم کرده است، به این ترتیب که معامله گران توسط یک واسطه یا بروکر حرفه ای می توانند ارز یجیتال خرید و فروش کنند. کاربران همچنین می توانند از طریق پرداخت با ارزهای فیات ارز دیجیتال مبادله کنند.به طور مثال با استفاده از کارت های اعتباری، SEPA  یا بیت کوین و دیگر آلت کوین ها می توان ارز دیجیتال در صرافی EXMO مبادله کرد.

سرویس EXMO OTC چیست؟

پلتفرم اکسمو EXMO شامل یک مرکز تجاری Over The Counter (OTC)  است که در آن برنامه ها توسط یک کارگزار حرفه ای اجرا می شود. به منظور استفاده از  این سرویس ، معاملات باید از صدهزار دلار بیشتر باشند ، و این یک سرویس ویژه منحصر به فرد است.

علاوه بر این ، کاربرانی که به عنوان مشتری VIP در نظر گرفته می شوند به نرخ های ویژه دسترسی پیدا کنند.

کیف پول اکسمو EXMO

شما به عنوان یک کاربر در صرافی EXMO می توانید به کیف پول ارز دیجیتال اکسمو EXMO که مبتنی بر وب نیز می باشد، دسترسی داشته باشید و سکه های رمزنگاری شده ی خود را در آن ذخیره و نگهداری کنید. البته این نوع کیف پول های آنلاین تنا برای ذخیره ی ارز دیجیتال برای یک مدت کوتاه مناسب می باشد و به اندازه ی کیف پول های سخت افزاری امن نیستند. کیف پول های سخت افزاری سطح بالاتری از امنیت را فراهم کرده اند که می تواند مانع از هک شدن کلیدها بشود.

از آنجا که این صرافی دارایی کاربران را بیمه نکرده است، کاربران به طور بالقوه در معرض کاهبرداری ها قرار خواهند رگفت، بنابراین اکیدا توصیه می شود که از کیف پول های سخت افزاری استفاد شود.

اکسمو EXMO

حساب کاربری اکسمو EXMO

هر کاربر می تواند برای خود یک حساب کاربری اکسمو EXMO ایجاد کند و بلافاصله بعد از ایجاد حساب، مبادله را در این صرافی آغاز کند کاربر می تواند نوع پرداخت و نوع ارز دیجیتالی که موجودی حساب وی را تشکیل می دهد، را انتخاب کند. هزینه ها و کارمزد پرداخت ها بسته به متد پرداخت و نوع ارز دیجیتال متفاوت است.

این نکته را هم بدانید که اگر نیاز باشد که پسورد خود را تغییر دهید یا بازیابی کنید، اکسمو EXMO به راحتی امکان این کار را برای شما فراهم کرده است.

صرافی اکسمو EXMO از کدامیک از ارزهای دیجیتال پشتیبانی می کند؟

علاوه بر ارزهای فیات نظیر : یورو ، دلار ، روبل ، PLN ، TRY ، UAH ، صرافی اکسمو EXMO از ارزهای دیجیتالی که در ادامه نام خواهیم برد نیز پشتیبانی می کند.

این ارزهای دیجیتال عبارتند از :

Bitcoin (BTC) ، Ethereum (ETH) ، Litecoin (LTC) ، Ethereum Classic (ETC) ، Bitcoin Cash (BCH) ، Dash (DASH) ، Ripple (XRP) ، Tether USD (USDT) ، Monero (XMR) ، Cardano ( ADA) ، NEM (XEM) ، Dogecoin (DOGE) ، Waves (WAVES) ، Zcash (ZEC) ، KickCoin (KICK) ، Bitcoin Gold (BTG) ، Helbiz (HBZ) ، BitcoinZ (BTCZ) ، Datawallet (DXT) ، Storiqa (STQ) ، (XLM) Stellar ، MinexCoin (MNX) ، OmiseGO (OMG) ، TRON (TRX)  و ...

از توجه و همراهی شما عزیزان تا پایان این مقاله ممنون و سپاسگزاریم.

تاریخ انتشار 29 آذر 1398
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر