سیستم پرداخت الکترونیکی پی پال یکی از بزرگ‌ترین درگاه‌های پرداخت آنلاین به حساب می‌آید که امکان جا به جایی پول در سراسر دنیا با استفاده آن فراهم شده است به خصوص برای افرادی که در فعالیت‌های فریلنسری مشغولند، افتتاح حساب پی پال نیاز است، چرا که آن‌ها، درآمد خود را از طریق درگاه پی پال، از کلاینت یا به عبارتی کارفرمای خود دریافت می‌کنند. چنانچه شما یکی از دارندگان حساب پی پال هستید، می‌دانید که یک ایمیل آدرس به طور پیش فرض به حساب پی پال شما متصل است. که هر ایمیل برای یک حساب کاربری یا اکانت در پی پال مورد استفاده قرار می‌گیرد. آیا می دانید که افزودن آدرس ایمیل به حساب پی پال می‌تواند باعث افزایش گردش حساب پی پال شما شود؟ حتما می‌پرسید چگونه؟ در ادامه با تراپی همراه باشید تا در این خصوص مطالب مهمی را برای شما بیان کنیم.

افزایش گردش حساب پی پال

چگونگی افزایش گردش حساب پی پال با افزودن چند ایمیل آدرس

در این جا ممکن است از خود بپرسید چگونه افزودن چند ایمیل می‌تواند باعث افزایش گردش حساب پی پال شود. برای دریافت پاسخ این سوال در ادامه با ما همراه باشید.

وقتی شما برای سایت‌های مختلف کار می‌کنید باید در هر سایت یک اکانت داشته باشید. پس از افتتاح حساب پی پال که آن اکانت به حساب پی پال شما متصل می‌شود و مبالغ واریزی شما از طریق آن به حساب پی پال شما وارد می‌شود و هر اکانت تنها به یک ایمیل متصل می‌شود. برای اینکه بتوانید در سایت‌های مختلف اکانت‌های مختلفی داشته باشید که همه‌ی آن‌ها به حساب پی پال شما متصل می‌شود، می‌توانید به حساب پی پال خود چند آدرس ایمیل را اضافه کنید تا بتوانید با هر کدام از آن‌ها در سایت‌های مختلف  اکانت ایجاد کنید.

حال که با ارتباط آدرس ایمیل و افزایش گردش حساب پی پال آشنا شدید، نحوه‌ی افرودن چند ایمیل به حساب پی پال را برای شما عزیزان آموزش خواهیم داد.

نحوه افزودن ایمیل‌های مختلف به حساب پی پال برای افزایش گردش حساب پی پال

در این بخش از مقاله شما را با چگونگی افزودن چند ایمیل آدرس به حساب پی پال آشنا خواهیم کرد.

مرحله‌ی اول :  وارد حساب پی پال خود بشوید و در گوشه‌ی سمت راست به بخش تنظیمات بروید.

مرحله‌ی دوم : در اولین تب، بخشAccountمقابل گزینه Email addressعلامت “+” را کلیک کنید. در این مرحله باید آدرس ایمیلی که قصد دارید به حساب پی پال خود اضافه کنید، را وارد کنید. پس از وارد کردن آدرس ایمیل بر روی دکمهAdd an email addressکلیک کنید.

مرحله‌ی سوم : برای تائید آدرس ایمیل، بر روی گزینهConfirm this email addressکلیک کنید.

افزایش گردش حساب پی پال

به این ترتیب یک ایمیل به حساب پی پال شما اضافه شد و این باعث افزایش گردش حساب پی پال شما می‌شود. به همین سادگی شما می‌توانید آدرس ایمیل‌های مختلفی را به حساب پی پال خود اضافه کنید. همچنین امکان تغییر آدرس‌های ایمیل نیز برای شما وجود دارد. در ادامه به چگونگی تغییر آدرس ایمیل در حساب پی پال خواهیم پرداخت.

نحوه‌ی تغییر آدرس ایمیل در حساب پی پال

برای اینکه آدرس ایمیل متصل به حساب پی پال خود را تغییر دهید، باید ابتدا آدرس ایمیل جدید را به حساب پی پال، با استفاده از روشی که پیش تر گفته شد اضافه کنید، پس از آن گزینه‌ی تغییر آدرس اصلی برای شما فعال می‌شود که می‌توانید آدرس ایمیل را تغییر دهید.

حال بر روی گزینه‌ی  Edit کلیک کنید و آدرس جدید را وارد کنید و گزینه‌یMake this my primary email را فعال کنید تا آدرس جدید به عنوان ایمیل اصلی شما در نظر گرفته شود و به شما اجازه حذف ایمیل قبلی را بدهد. شما می‌توانید برای حذف ایمیل قبلی از گزینهRemoveاستفاده کنید.

بیشتر بدانید :  آموزش انتقال پول با پی پال

به این ترتیب با استفاده از روش‌هایی که در این مقاله برای شما عزیزان گفته شد، می‌توانید به حساب پی پال خود ایمیل اضافه کنید و یا ایمیل اصلی خود را تغییر دهید. به این ترتیب داشتن چند ایمیل و استفاده از اکانت‌های مختلف در سایت‌های مختلفی که با آن‌ها کار می‌کنید موجب افزایش گردش حساب پی پال شما می‌شود.

چنانچه شما نیز تجربه‌ی افزودن ایمیل به حساب پی پال را داشته‌اید و یا آدرس ایمیل اصلی حساب پی پال خود را تغییر داده‌اید و با نکته‌ی جالب توجهی مواجه شده‌اید، از طریق کامنت تجربه‌ی مفید خود را با دیگر دوستان در میان بگذارید، تا آن‌ها نیز از این مطالب مفید بهره‌مند شوند.

تاریخ انتشار 17 امرداد 1398
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
نظرات کاربران
  • تصویر آواتار
    سعید ۰۴ امرداد ۱۴۰۱ به این نظر پاسخ دهید
    سلام ایا پس از افتتاح حساب با هر مبلغی میشه تراکنش انجام داد یا محدودیت داره؟?‍♂️

    • تصویر آواتار
      روستا ۰۴ امرداد ۱۴۰۱ به این نظر پاسخ دهید
      سلام دوست عزیز
      توجه فرمایید در سه ماه اول افتتاح حساب میبایستی مبلغ هر تراکنش کمتر از 100 دلار باشد و تعداد تراکنش ها هم کم باشد و به مرور افزایش یابد در غیر این صورت حساب شما لیمیت خواهد شد

فرم ارسال نظرات کاربر