همان طور که می دانید وجود اینترنت در زندگی روزمره ما تاثیر زیادی روی نحوه کسب درآمدمان دارد. در بسیاری از مواقع انواع کسب و کارها می توانند از طریق داشتن یک سایت میزان فروش حود را چند برابر کنند چرا که امکان معرفی برندشان را به تعداد زیادی از افراد فراهم می کنند. اما سوالی که برای بسیاری از افراد ایجاد شده است، این است که آیا انتخاب وردپرس برای بازاریابی وابسته مناسب است؟ قبل از این که جواب این سوال را بدهیم، بهتر است که معرفی مفهوم بازاریابی وابسته بپردازیم. با تراپی همراه باشید.

بازاریابی وابسته یعنی چی؟

بازاریابی وابسته به فرایندی گفته می شود که طی آن، شما با معرفی محصولات دیگران، حق کمسیون خود را دریافت می کنید. به عنوان مثال، شما کالایی را از برندی خریداری کرده اید و از آن راضی هستید. با معرفی این کالا به دوستان خود، می توانید حق کمسیون‌تان را به ازای هر افزایش فروش، دریافت نمایید.

آیا وردپرس برای بازاریابی وابسته انتخاب مناسبی است؟

در میان پلتفرم های مختلفی که برای طراحی سایت وجود دارد، وردپرس یکی از محبوب ترین آنها در سطح جهان است. به گونه ای که چیزی حدود ۳۰ درصد از سایت های موجود در فضای وب با استفاده از این پلتفرم توسعه داده شده اند. بر اساس بررسی هایی که انجام شده است، استفاده از وردپرس نه تنها برای بازاریابی آنلاین، بلکه برای بازاریابی وابسته نیز درآمدزا است.

آیا وردپرس برای بازاریابی وابسته مناسب است؟

حال که جواب سوال خود را گرفتید، بهتر است که کمی جزئی تر به این مسئله بپردازیم.

چرا وردپرس برای بازاریابی وابسته بهترین انتخاب است؟

وردپرس می تواند بهترین گزینه برای افرادی باشد که به تازگی قصد استفاده از وب برای توسعه کسب و کار خود را کرده اند. یکی از مهمترین دلایل این مسئله هم، رایگان و متن باز بودن قسمت اعظمی از ابزاری است که برای توسعه آن باید استفاده کرد. بنابراین با وجود هزاران تم مختلفی که وجود دارد، می توانید مطمئن باشید که سایت شما شبیه به سایت دیگری نخواهد شد چرا که امکان شخصی سازی نیز برای شما فراهم است.

البته وب سایت هایی مانند Envato نیز وجود دارند که با معرفی تم های غیر رایگان، سعی در انحصار سازی سایت شما با دیگران دارند. شما می توانید با انتخاب یک تم رایگان یا غیر رایگان و تنها زدن یک کلیک، شروع کار سایت خود را آغاز کنید بدون آنکه کوچکترین اطلاعاتی در زمینه کدنویسی داشته باشید.

از طرف دیگر ، هنگام راه اندازی سایت، پلتفرم مورد نظر شما باید به گونه ای انتخاب شود که با معیارهای سئو که از سوی گوگل و سایر موتورهای جستجو تعیین می شوند، سازگاری داشته باشد. خبر خوب این است که گوگل علاقه زیادی به وردپرس دارد.

راه اندازی بازاریابی وابسته با استفاده از وردپرس :

اگر می خواهید بازاریابی وابسته خود را با انتخاب پلتفرم وردپرس آغاز کنید، به اولین چیزهایی که نیاز دارید انتخاب نام سایت و دامنه و خرید یک هاستینگ یا میزبانی وب مناسب است. خوشبختانه شرکت های ایرانی و خارجی بسیاری در زمینه فروش هاست و دامنه فعال هستند که شما می توانید از یکی از بسته های پیشنهادی آنها استفاده نمایید. بعد از آن باید در میان قالب های مختلفی که وردپرس برای شما تهیه کرده است، یکی را که متناسب با خواسته ها و نیاز سایت شما است، انتخاب کنید.

آیا وردپرس برای بازاریابی وابسته مناسب است؟

البته اگر چیزی مطابق میل شما نبود، نگران نباشید چرا که با استفاده از ابزار کمکی مانند پلاگین و قطعه کدهای آماده در اینترنت، می توانید تغییرات لازم در سایت را ایجاد نمایید.

با نصب قالب و انجام تغییرات لازم، بازاریابی وابسته شما با استفاده از وردپرس فعالیت خود را آغاز می کند.

نحوه کسب درآمد از بازاریابی وابسته با استفاده از وردپرس :

بعد از این که سایت خود را در گوگل به ثبت رساندید می توانید آن را به کاربران معرفی نمایید. برای انجام این کار به یک تولید محتوای با کیفیت نیاز دارید. برای اینکه محتوای وب سایت شما جزء پیشنهادهای گوگل به کاربران باشد، باید سعی کنید در تولید محتوای خود به سوالات کاربر پاسخ دهید و از قرار دادن محتوای تکراری جدا خودداری کنید. انجام این کار شاید زمان بر باشد، اما قطعا در دراز مدت شما را به کسب درآمد از سایت می رساند.

همراهان عزیز، بازاریابی وابسته با استفاده از وردپرس می تواند رونق بهتری به کسب و کار شما بخشد چرا که افراد زمان زیادی را صرف گشتن در اینترنت می کنند. پس شما هم به دنبال پیاده سازی روش های جدید برای افزایش درآمد خود باشید.

تاریخ انتشار 29 آذر 1397
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر