آیا تا کنون به این موضوع توجه کرده‌اید که با امکان انجام بسیاری از کارها به صورت آنلاین و اینترنتی، داشتن یک برنامه ریزی موثر در زندگی چقدر برای افراد بیش از پیش آسان خواهد شد؟ به طور مثال با امکان رزرو بلیط، رزرو هتل و ... به صورت آنلاین می‌توانید از یک برنامه‌ی سفر فوق العاده بهره‌مند شوید. یا اینکه با خرید آنلاین هر چیز که نیاز داشته باشید، از فروشگاه‌های آنلاین مثل هپسی بوردا و ... ، بدون مراجعه به محل، در زمان خود به طرز چشم گیری صرفه جویی خواهید کرد. در این مقاله قصد داریم شما را با یکی دیگر از وب سایت‌هایی آشنا کنیم که امکان اجاره کردن و اجار دادن خانه در آن به صورت آنلاین فراهم شده است. نام این وب سایت Airbnb است. لطفا با تراپی همراه شوید تا شما را با وب سایت Airbnb آشنا کنیم.

آیا مایلید درباره ی Airbnb بدانید؟

Airbnb یک بازار آنلاین است که در آن افرادی که قصد دارند خانه‌های خود را اجازه دهند و افرادی که قصد اسکان در یک مکان یا اجاره‌ی منزل دارند در این وب سایت می‌توانند به یکدیگر متصل شوند. هم اکنون افراد از بیش از 81000 شهر و 191 کشور جهان در این وب سایت فعالیت می‌کنند. در ادامه با تراپی همراه باشید تا از مزایا و معایب Airbnb برای شما مطالبی را بازگو کنیم.

Airbnb

آشنایی با مزایای وب سایت Airbnb

قبل از آنکه درباره‌ی مزایای Airbnb برای شما چیزی بگوئیم، خوب است بدانید که به طور کلی برای یک میزبان، این وب سایت مکان خوبی است تا او بتواند از طریق دارایی خود به کسب درامد برسد، اما این مشکل نیز ممکن است برای او پیش بیاید که ممکن است فرد میهمان به منزل او خساراتی هم وارد کند.

از سوی دیگر، برای میهمان این امکان فراهم شده است که بتواند با قیمت مناسب منزلی را برای اجاره انتخاب کند، اما این مسئله نیز ممکن است وجود داشته باشد که منزل مد نظر وی، دقیقا همان چیزی نباشد که در عکس مشاهده کرده است.

به طور کلی این موارد وجود دارد. ما در ادامه به بیان نکات بیشتری در مورد مزایا و معایب وب سایت Airbnb خواهیم پرداخت.

با مزیت‌های Airbnb  برای میزبان آشنا شوید

در این بخش از مقاله برای شما عزیزان خواهیم گفت که استفاده از وب سایت Airbnb چه مزیت‌هایی را می‌تواند به همراه داشته باشد.

  • امکان انتخاب از بین گزینه‌های زیادی که موجود است

مالکین یا میزبان‌ها در وب سایت Airbnb انواع خانه با امکانات مختلف را در وب سایت قرار داده‌اند. به طور مثال امکان اجاره‌ی اتاق تکی، سوئیت، آپارتمان و... همچنین امکان اجاره‌ی کرجی بادی، خانه‌های قایقی، امکان اجاره‌ی یک خانه‌ی دربست و ... نیز وجود دارد.

  • امکان قرار دادن موارد اجاره‌ای در سایت به صورت رایگان، برای مالک

میزبان یا مالک برای قرار دادن موارد مورد نظر خود در سایت Airbnb نیازی به پرداخت هزینه ندارد و هر آنچه لازم است از توضیحات و ارائه‌ی مشخصات مربوط به موارد اجاره‌ای را می‌توان به صورت رایگان در وب سایت قرار دهد.

از دیگر مزایای موجود در این وب سایت این است که مالک می‌تواند املاک خود را به قیمت دلخواه در سایت قرار دهد.

Airbnb

با مزیت‌های Airbnb  برای میهمان آشنا شوید

برای افرادی که مایل به اجاره‌ی منزل هستند ( میهمان‌ها) نیز مزایایی وجود دارد از جمله اینکه، آن‌ها می‌توانند در این وب سایت به صورت کاملا برنامه ریزی شده به جستجو بپردازند. برای آن‌ها امکان جستجو در پایگاه داده Airbnb بر اساس تاریخ ، محل، قیمت، نوع ملک، امکانات و ... وجود دارد.

بیشتر بدانید : معرفی چند سایت برای رزرو بلیط کشتی

به تازگی ویژگی دیگری برای جستجوها توسط میهمان در این وب سایت قرار داده شده است که هنگام جستجو بر اساس مکان، لیستی از تجربیات موجود و امکانات آن محیط توسط میزبان‌های آن محل برای فرد ارائه می‌شود تا بتواند با آگاهی بیشتر به انتخاب بپردازد.

جالب است بدانید!

یکی از تدابیر مهم که وب سایت Airbnb برای پشتیبانی از میهمان اندیشیده است، عبارتست از این که وب سایت Airbnb ، مبلغ پرداختی میزبان را برای مدت 24 ساعت بعد از ورود میزبان به منزل نزد خود نگه می‌دارد و برای مالک واریز نمی‌کند.

دوستان عزیز امید است از مطالب ارائه شده با هدف آشنایی شما با وب سایت Airbnb و آشنایی با مزایای آن، لذت برده باشید و موارد گفته شده برای تان مفید واقع شده باشد.

در مقالات آتی در مورد چگونگی کسب درآمد بیشتر از Airbnb خواهیم گفت، ما را در مقالات بعدی نیز دنبال کنید.

تاریخ انتشار 24 آبان 1398
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر