در میان انواع وب سایت های خارجی که در زمینه فروش آنلاین به صورت بین المللی فعالیت می کنند، آمازون به عنوان یکی از بهترین ها جهت خرید از سایت های خارجی در نظر گرفته می شود. اما متاسفانه به دلیل تحریم هایی که علیه ایران وجود دارد، نه تنها نمایندگی آمازون در ایران وجود نداشته، بلکه خرید از آمازون کار نسبتا مشکلی است. به همین سبب، تراپی یکی از خدمات خود را به خرید از آمازون و تحویل کالا در ایران اختصاص داده است.

نمایندگی آمازون در ایران : آیا آمازون در ایران نمایندگی دارد؟

همان طور که گفته شد، به دلیل مشکلات سیاسی که بین ایران و سایر کشورها وجود دارد، آمازون تا کنون هیچ گونه نمایندگی در ایران نداشته است. اما متاسفانه، برخی از افراد سودجو، جهت افزایش اعتبار خود در میان افراد، خود را نمانیده آمازون در ایران معرفی می کنند. در حالی که همچین موضوعی اصلا صحت ندارد. بنابراین، شرکت های واسط نظیر تراپی که در زمینه خرید از آمازون و تحویل در ایران فعالیت می کنند را نمی توان به عنوان نمایندگی آمازون در ایران در نظر گرفت.

نمایندگی آمازون در ایران

راهنمای خرید از آمازون

حال که هیچگونه نمایندگی آمازون در ایران وجود ندارد، این سوال برای بسیاری از افراد مطرح می شود که چگونه می توان از این فروشگاه معتبر بین المللی خرید کرد و در ایران تحویل گرفت. چرا که مجددا به دلیل تحریم هایی که علیه ایران وجود دارد، امکان ارسال کالا از آمازون به ایران وجود ندارد. در نتیجه شما برای تحویل کالا در ایران، باید از طریق شرکت های واسط نظیر تراپی استفاده کنید. شما می توانید با ثبت نام در سایت تراپی درخواست خود را ثبت کرده و برای کارشناسان ما ارسال نمایید. درخواست شما ظرف 2 ساعت بررسی شده و انجام میگردد. به این ترتیب شما می توانید با ریال از آمازون خرید کنید.

به خاطر داشته باشید که آمازون در زمینه فروش انواع کالا و محصولات در حال فعالیت است. اما با توجه به اینکه برای ارسال کالا از آمازون به ایران از روش های غیر مستقیم استفاده می شود، مدت زمان ارسال کالا، طولانی خواهد بود. علاوه بر این، برخی از کالاهای الکترونیکی، تنها برای برخی از کشورها ساخته می شوند. بنابراین، نمی توان از برخی از دستگاه های الکترونیکی در ایران استفاده کرد. پس با توجه به اینکه نمایندگی آمازون در ایران وجود نداشته و شما نمی توانید کالای خریداری را تعویض کنید، بهتر است هنگام خرید کالا بسیار دقت نمایید. کالاهایی نظیر مواد غذایی، برخی از لوازم آرایشی و بهداشتی، برخی از دستگاه های الکترونیکی و ... را نمی توان از این فروشگاهی خریداری کرد و در ایران تحویل گرفت.

توجه: البته لازم به ذکر است که برخی از سایت های خارجی امکان ارسال کالا به ایران را فراهم کرده اند. برخی از معتبرترین این سایت ها عبارت هستند از:

نمایندگی آمازون در ایران

روش پرداخت هزینه خرید از آمازون

برای پرداخت هزینه خرید از آمازون با توجه به اینکه نمایندگی آمازون در ایران وجود ندارد، شما می توانید از یکی از روش های زیر استفاده کنید:

پرداخت ارزی توسط تراپی

علاوه بر اینکه می توانید از طریق تراپی، کالای خریداری شده را در ایران تحویل بگیرید، بلکه می توانید هزینه خریدتان را نیز پرداخت نمایید. برای انجام این کار، تنها کاری که باید انجام دهید این است که وارد حساب کاربریتان در سایت تراپی شده و از طریق بخش سفارش، خرید با ویزا و مستر، پرداخت خود را انجام دهید.

خرید با ویزا کارت و مستر کارت

پرداخت هزینه خرید با ویزا کارت و مسترکارت یکی از روش هایی است که در این سایت برای کاربران بین المللی در نظر گرفته شده است. شما می توانید با استفاده از یکی از این دو کارت اعتباری نه تنها از آمازون بلکه از بسیاری از سایت های خارجی خرید کنید.

خرید با گیفت کارت آمازون

گیفت کارت آمازون، یکی دیگر از روش هایی است که برای خرید از آمازون استفاده می شود. شما می توانید گیفت کارت آمازون را با مقادیر مختلف، مانند 5، 10، 15 دلار و ... خریداری کرده و سپس حساب آمازونتان را با آن شارژ نمایید. برای خرید گیفت کارت آمازون نیز می توانید از خدمات ارزی تراپی استفاده نمایید.

نتیجه گیری

با توجه به شرایط روایط سیاسی ایران با سایر کشورها و تحریم هایی که علیه ایران، نمایندگی آمازون در ایران وجود ندارد. در نتیجه شما برای خرید از آمازون باید از طریق شرکت های واسط مانند تراپی استفاده نمایید. برای پرداخت هزینه خرید نیز می توانید از ویزا کارت، مستر کارت، گیفت کارت آمازون و همچنین خدمات ارزی تراپی استفاده نمایید. در صورتی که در رابطه با نحوه خرید از آمازون سوالی دارید، می توانید از طریق چت آنلاین با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

تاریخ انتشار 26 آذر 1398
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
نظرات کاربران
  • تصویر آواتار
    دکتر مسعود مدنی ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ به این نظر پاسخ دهید
    وقت بخیر
    پرداخت و خریدی را از سایت amazon دشاتم که کار پرداخت آن را به سایت تراپی سپردم
    پرداخت را بسیار سریع وسریع انجام دادند
    کیفیت کار و نحوه ی پاسخگویی پشتیبانی به گونه ای بود که برای پرداخت های آتی بدن هیچ گونه تردید از خدمات این سایت استفاده می کنم
    سپاس از اعضای تیم تراپی

  • تصویر آواتار
    دکتر مسعود مدنی ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ به این نظر پاسخ دهید
    وقت بخیر
    پرداخت و خریدی را از سایت amazon داشتم که کار پرداخت آن را به سایت تراپی سپردم
    پرداخت را بسیار سریع انجام دادند
    کیفیت کار و نحوه ی پاسخگویی پشتیبانی به گونه ای بود که برای پرداخت های آتی بدن هیچ گونه تردید از خدمات این سایت استفاده می کنم
    سپاس از اعضای تیم تراپی

فرم ارسال نظرات کاربر