با پیشرف تکنولوژی، ابزارک ها و گجت‌های بسیار کاربردی و متنوعی به بازار عرضه شده است و بسیاری از آن‌ها آنقدر کارا هستند که لازم است در هر جا که می‌روید آن‌ها را با خود ببرید. یکی از گجت‌هایی که  سپتامبر 2019 توسط شرکت بزرگ آمازون به بازار عرضه شد، بلندگوهای هوشمند آمازون اکو (Amazon Echo) است. در این مقاله با تراپی همراه شوید. ما برخی از ویژگی‌ها و امکانات مربوط به آمازون اکو را برای شما آورده‌ایم.

بلندگوهای هوشمند آمازون اکو (Amazon Echo) دارای چه ویژگی‌هایی است؟

این بلندگوها که بعد از اسپیکرهای مدل پلاس به بازار عرضه شد، از متریال مشابه تشکیل شده است و حتی اگر هر دو را در کنار هم قرار دهیم ممکن است این دو به راحتی قابل تشخیص نباشند. البته آمازون اکو در رنگ‌های متنوع تری تولید شده است.

از لحاظ تکنولوژیکی اسپیکرهای هوشمند آمازون اکو (Amazon Echo) مربوط به نسل سوم تکنولوژی می‌باشد.

آمازون اکو (Amazon Echo)

آمازون اکو (Amazon Echo) دارای بخش اتصال به برق و ورودی AUX در پشت دستگاه است. با استفاده از کابل AUX می‌توان آمازون اکو را به یک سیستم بلندگوی قدرتمندتر متصل کرد.

در بخش بالایی اسپیکر، 4 ورودی وجود دارد که مربوط می‌شود به دو ورودی برای کنترل صدا، یک دکمه‌ی مربوط به بخش الکسا، و یک دکمه برای قطع کامل صدای الکسا.

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های آمازون اکو که آن را از مدل پلاس که مدل قبلی آن است متمایز می‌کند این است که، آمازون اکو دارای رابط کاربری Zigbee برای اتصال به رنج بالاتری از دستگاه‌های خانگی هوشمند، نمی‌باشد. در واقع این ویژگی بود که بسیاری از کاربران آن را بلااستفاده می‌پندارند.

قابلیت الکسا در اسپیکرهای آمازون

البته پلتفرم الکسا هنوز اندکی برای کاربران مبهم است و بیشتر کاربران ممکن است در همان ابتدای کار با آن دچار مشکل شوند. اما برای استفاده‌ی تخصصی تر از اسپیکرها، استفاده از این پلتفرم می‌توان بسیار مفید و کارا باشد.

قیمت آمازون اکو چقدر است؟

اسپیکرهای هوشمند آمازون اکو در حال حاضر با قیمت 99.99 دلار در دسترس کاربران قرار دارد. قیمت مدل جدید قائدتا نسبت به مدل قبلی گران‌تر است.

کارآیی بلندگوهای هوشمند آمازون اکو

به دلیل به کاربردن قطعات یکسان نسبت به مدل پلاس، کیفیت صدایی که توسط این اسپیکرها تولدی می‌شود تقریبا مشایه است. اما تفاوت‌هایی نیز وجود دارد از جمله : ووفر 3 اینچی که صدای بم ایجاد می‌کند و باعث می‌شود صدای باس (Bass) قوی‌تر شنیده شود، همچنین صدا بلندتر و واضح‌تر شنیده می‌شود. در واقع این نسل اسپیکر با وجود باس قوی تر، صدای کاملتری ایجاد خواهد کرد.

به طور کلی آمازون اکو دارای صدای بهبود یافته و کیفیت صدای اولیه بالاتری می‌باشد. به علاوه مشکلات موجود در تولید صدا که در مدل‌های پیشین گاهی دیده می‌شد، در این مدل بر طرف شده است و قابلیت تولید صدای دالبی با استفاده از آمازون اکو وجود دارد.

به طور کلی از آنجا که شرکت بزرگ آمازون طیف گسترده‌ای از محصولات اکو را تولید می‌کند، طبیعی است که محصولات جدید که ارائه می‌شود تفاوت چندانی نسبت با مدل‌های قبلی نداشته باشد، اما مطمئنا هر بار مشکلات جزئی محصولات قبل برطرف خواهد شد و قابلیت‌های جزئی دیگری به آن اضافه خواهد شد.

آمازون اکو (Amazon Echo)

پرداخت هزینه‌ی خرید گجت‌ها و ابزارک‌ها توسط تراپی

دوستان عزیز، چنانچه برای خرید هر کدام از گجت‌های مورد نیاز خود، با مشکل پرداخت هزینه مواجه هستید، یعنی به هر دلیل امکان پرداخت هزینه‌ی آن برای شما وجود ندارد، به طور مثال اگر کارت‌های اعتباری در اختیار ندارید، می‌توانید با خیال آسوده این کار را  به ما بسپارید. همکاران ما در تیم تراپی در کوتاه‌ترین زمان ممکن پرداخت هزینه را برای شما انجام خواهند داد.

برای این منظور کافیست در سایت ما ثبت نام کنید و پس از احراز هویت، درخواست پرداخت هزینه را برای ما ارسال نمائید.

بیشتر بدانید : تخفیف آمازون برای پرداخت آنلاین

آمازون اکو یکی دیگر از ابزارک‌هایی است که جدیدا توسط شرکت آمازون تولید شده است و برخی از قابلیت‌ها نسبت به مدل پلاس آن، که اندکی قدیمی‌تر از آمازون اکو است، به آن اضافه شده است و سعی شده است که مشکلات جزئی اسپیکرهای قبلی را در آن مرتفع سازد.

با مقاله‌ای دیگر تحت عنوان بلندگوهای هوشمند آمازون اکو (Amazon Echo) با شما بودیم. از اینکه تا پایان این مقاله با ما همراه بودید از شما بسیار سپاسگزاریم. اگر پس از مطالعه‌ی مقالات با سوال یا مشکلی مواجه شدید، حتما با ما تماس بگیرید و سوالات و مشکلات خود را مطرح نمائید.

تاریخ انتشار 06 دی 1398
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر