اپل یکی از برترین کمپانی‌های جهان در نظر گرفته می‌شود، چرا که همیشه از طریق روش‌های مختلف و البته، به نیاز افراد پاسخ داده است. اپل کارت یکی از محصولاتی است که اخیراً توسط این کمپانی معرفی شده و در اختیار عموم قرار گرفته است. در این مقاله همراه ما باشید تا با این کارت و مزایای آن بیشتر آشنا شوید.

معرفی اپل کارت

همان‌طور که گفته شد، اپل کارت یکی از محصولات جدید کمپانی اپل است که با سایر محصولاتی که تا کنون عرضه کرده تفاوت زیادی دارد. با استفاده از این کارت اعتباری که برخلاف سایر کارت ای اعتباری که به یک موسسه مالی وابسته هستند، می‌توانید از فروشگاه‌های مختلف خرید کنید.

اپل کارت چیست؟

نحوه استفاده از اپل کارت

نکته جالبی که در خصوص این کارت‌ها اعتباری وجود دارد، نحوه استفاده‌شان است. جالب است بدانید که این کارت‌ها هم به صورت فیزیکی و هم به صورت مجازی عرضه می‌شوند. اما کارت فیزیکی اپل، با سایر کارت‌های بانکی که تا کنون مشاهده و یا استفاده کرده‌اید، بسیار متفاوت است. در حالت کلی، اطلاعات این کارت بانکی، در اپلیکیشن کیف پول تلفن همراهتان، ذخیره می‌شود. بنابراین شما برای هر بار خرید، تنها کاری که باید انجام دهید این است که از این اپلیکیشن استفاده نمایید. اما در صورتی که به استفاده از کارت‌های فیزیکی تمایل دارید، می‌توانید کارت فیزیکی اپل را خریداری نمایید.

تفاوت اصلی این کارت با سایر کارت‌های بانکی، جنس این کارت‌ها می‌باشد. جنس اصلی این کارت‌ها، به جای پلاستیک، تیتانیوم می‌باشد. و با استفاده از تراشه تیتانیومی که در تلفن همراه به کار برده شده است، کار می‌کند. روی این کارت، برخلاف سایر کارت‌های بانکی، هیچ‌گونه اطلاعاتی جز نام و نام خانوادگی صاحب کارت وجود ندارد. شما می‌توانید از این کارت در هر فروشگاهی که از مسترکارت پشتیبانی می‌کند، استفاده کنید.

مزیت استفاده از اپل کارت چیست؟

زمانی که از این کارت و ویژگی‌هایی که داشت رونمایی شد، بسیاری از افراد پیش‌بینی کردند که با شروع استفاده افراد از این کارت‌های اعتباری، پیش از پیش به اعتبار و محبوبیت اپل در میان افراد افزوده می‌شود. چرا که نه تنها استفاده از این کارت بسیار راحت است، بلکه مزایای زیادی برای فرد دارنده کارت به همراه دارد. همان‌طور که گفته شد، شما از این کارت می‌توانید برای خرید استفاده کنید، در حالی که تا حدی در هزینه‌ها صرفه جویی می‌کند. اما به چه صورت؟ پاسخ این سؤال، در قابلیتی است که کمپانی اپل در رابطه با این کارت‌ها، در نظر گرفته است. زمانی که شما از این کارت برای خرید استفاده می‌کنید، 2 درصد از مبلغ کل به حسابتان بازگردانده می‌شود. که البته اگر هزینه‌ای که پرداخت کرده‌اید بابت یکی از محصولات و یا خدمات کمپانی اپل باشد، 3 درصد از مبلغ کل به شما بازگردانده خواهد شد.

پس می‌توان گفت که چه مزیتی بالاتر از این که شما می‌توانید همیشه از چند درصد تخفیف حتی جزئی، بهره‌مند شوید؟!

اپل کارت چیست؟

خرید اپل کارت

متأسفانه به دلیل تحریم‌هایی که علیه ایران وجود دارد، امکان استفاده از این کارت‌ها در ایران وجود ندارد. بنابراین، شما با خرید این کارت‌ها زمانی که در یکی از کشورهای خارجی هستید، می‌توانید خرید کنید!

نتیجه‌گیری

اپل کارت یکی از کارت‌های اعتباری است که برخلاف سایر کارت‌های اعتباری موجود، کمپانی اپل آن را مدیریت می‌کند. با استفاده از این کارت‌ها که در دو نسخه فیزیکی و مجازی ارائه می‌شود، می‌توانید همواره2 الی 3 درصد از مبلغ کل پرداخت شده را پس بگیرید.

تاریخ انتشار 28 آذر 1398
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر