افراد زیادی هستند که به تولید یک اپلیکیشن و قرار دادن و فروش آن در اپ استور علاقه مند هستند، اگر شما نیز جز آن دسته افراد هستید، به شما عزیزان پشنهاد می کنیم که عضو برنامه ی دولوپر (developer) اپل شوید و برای خود یک اکانت دولوپر (developer) اپل بسازید. به این ترتیب یک سری امکاناتی برای شما فراهم می شود که به راحتی قادر خواهید بود اپلیکیشن خود را به افراد کل دنیا نشان دهید. در ادامه آن ها را برای شما عزیزان بیان خواهیم کرد، لطفا با ما باشید.

مهم ترین قابلیت های برنامه ی دولوپر (developer) اپل

اکانت دولوپر (developer) اپل

با داشتن اکانت دولوپر (developer) اپل ، شما قادر به استفاده از قابلیت های برنامه ی دولوپر (developer) اپل خواهید بود.

قابلیت اول:

دولوپر (developer) اپل ، دسترسی به نسخه های بتا OS، قابلیت های پیشرفته ی اپلیکیشن ها، ابزار های دولوپ، تست و انتشار و نیز افزونه های سافاری را برای شما فراهم می کند. با عضویت در اپل دولوپر، اپلیکیشن شما به مشتریان، در سر تا سر جهان نشان داده خواهد شد.

قابلیت دوم :

با دولوپر (developer) اپل ، این امکان برای شما فراهم می شود تا اپلیکیشن توسط کل جهان دیده شود. اپ استور برای محصولات و خدمات آیفون شامل : iPhone، iPad، Mac، Apple Watch، Apple TV و iMessage در سراسر جهان، برای میلیون ها مشتری کار را آسان ساخته است، به طوری که آن ها به راحتی از طریق اپ استور قادر خواهند  بود تا اپلیکیشن مورد نظر خود را پیدا کرده و آن را دانلود کنند، بدون نیاز به پرداخت هزینه ی هاستینگ.

قابلیت سوم :

در اپلیکیشن دولوپر (developer) اپل ، به طور غیر قابل باور نرخ سرعت پذیرش افزایش یافته است، این بدان معناست که شما به آخرین تکنولوژی ها و نوآوری های اپل به سرعت دست پیدا خواهید کرد و همیشه از جدیدترین محصولات و خدمات این برند مثل : macOS ، iOS، watchOS، tvOS و .....آگاه خواهید بود.

اکانت دولوپر (developer) اپل

قابلیت چهارم :

در دولوپر (developer) اپل  قابلیت های اپلیکیشن های پیشرفته افزایش یافته است. به طور مثال : قابلیت استفاده از Apple Pay برای فروش ایتم های مختلف به طورمستقیم از طریق اپلیکیشن امکان پذیر است و شما را نیز قادر خواهد ساخت تا داده های iCloud و ... را ذخیره نماید.

قابلیت پنجم : 

با استفاده از اپل دولوپر (developer) اپل ، می توانید اپلیکیشن خود را با استفاده از امکان TestFlight تست نمائید.

قابلیت ششم : 

در اپلیکیشن دولوپر (developer) اپل ، امکان استفاده از ابزارهای تحلیل گر اپل با نام اپل آنالیتیکس وجود دارد. در اپل آنالیتیکس، بدون نیاز به پیاده سازی های تکنیکی، امکاناتی برای شما فراهم شده است که در هیچ کجای دنیا چنین امکاناتی وجود نخواهد داشت.

دوستان و همراهان همیشگی، امید است نکات ذکر شده در مورد امکانات برنامه ی دولوپر (developer) اپل ، مورد پسند شما عزیزان واقع شده باشد. 

هم اکنون برای ایجاد اکانت دولوپر (developer) اپل اقدام نموده و از امکانات مفید آن بهره مند شوید.

تاریخ انتشار 19 تیر 1397
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر