همه می‌دانند که این روزها تلفن‌های همراه به شدت مورد استفاده‌ی اقشار مختلف جامعه قرار می‌گیرد و می‌بینید که این افراد در سنین مختلفی هستند و هر کدام بسته به نیازهای خود از این دستگاه‌های هوشمند استفاده می‌کنند. مثلا برای پیدا کردن مسیر از اپلیکیشن های مسیریابی، برای یادگیری زبان‌های مختلف، از اپلیکیشن های یادگیری زبان فرانسه، آلمانی و ... و برای اهداف دیگر از سایر اپلیکیشن‌ها استفاده می‌کنند. اما از میان این‌ها، عده‌ای فقط با تلفن‌های همراه خود وقت می‌گذرانند، به این علت ما در این مقاله سعی کردیم اپلیکیشن‌های دیگری را معرفی کنیم که از طریق آن‌ها می‌توان مطالب متنوعی را آموخت. به منظور آشنایی با بهترین اپلیکیشن ها در زمینه های مختلف با تراپی همراه شوید.

بهترین اپلیکیشن ها در زمینه های مختلف برای یادگیری مطالب متنوع را بشناسید

در این بخش از مقاله ما برنامه‌های کاربردی را به شما معرفی خواهیم کرد که تنها در زمینه‌ی خاصی به شما آموزش نمی‌دهند بلکه از طریق هر کدام از آن‌ها می‌توانید مطالب متنوعی را بیاموزید.

Curiosity

این اپلیکیشن شامل منابع ارزشمندی است از حقایق جالب مربوط به عجایب و شگفتی‌های بیولوژیکی گرفته تا تاریخی که در پس عادات فرهنگی یک ملت وجود دارد. در این اپلیکیشن همه چیز به طور برنامه ریزی شده و منظم قرار داده شده است و دارای ترکیبی فوق العاده و جذاب از متن و تصاویر و فیلم است.

بهترین اپلیکیشن ها

این را هم بدانید که برای حذف تبلیغات در این اپلیکیشن باید برای استفاده از آن هزینه‌ای را بپردازید.

Blinkist

اگر شما وقت کافی برای مطالعه‌ی روزانه ندارید. این اپلیکیشن که یک از بهترین اپلیکیشن ها در زمینه مطالعه می‌باشد، این مشکل را برای شما حل کرده است. در اپلیکیشن Blinkist کتاب‌های مشهور غیر داستانی برای مطالعه‌ی آسان و راحت و در زمان کوتاه، خلاصه سازی شده است و مطالعه‌ی آن‌ها فقط 15 دقیقه زمان می‌برد. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این اپلیکیشن آن است که قابلیت خصوصی سازی آن بر اساس علاقه‌مندی‌های مطلعاتی شما وجود دارد.

Yousician

از طریق این اپلیکیشن شما می‌توانید موسیقی بیاموزید، نکته‌ای که وجود دارد این است که شما در هر سطحی که باشید می‌توانید طرز نواختن ساز مورد علاقه خود را بیاموزید. همچنین اگر به میکروفون دسترسی داشته باشید می‌توانید از موسیقی که خودتان نواخته‌اید صدا ضبط کنید و به اپلیکیشن ارسال نمائید و بهبود عملکرد خود را بسنجید. این اپلیکیشن قابل استفاده بر روی سیستم عامل های اندروید و iOS می‌باشد.

DailyArt

با استفاده از این اپلیکیشن که یکی از بهترین اپلیکیشن ها برای آشنایی با اثار هنری است، شما می‌توانید هر روز با آثار هنری مختلف آشنا شوید و اطلاعات مفید را در مورد آن‌ها به دست آورید. البته برای اینکه بتوانید به کلیه‌ی آثار موجود در این اپلیکیشن دسترسی پیدا کنید، باید هزینه‌ی آن را بپردازید. بیش از 1600 اثر در این اپلیکیشن وجود دارد.

Health IQ

این اپلیکیشن که یکی از بهترین اپلیکیشن ها برای یادگیری مطالب پزشکی و سلامت است، با مطرح کردن یکسری سوالات ساده اما مهم که اهداف آموزشی بزرگی در پس آن نهفته است، نکات مهم و ارزشمندی را در زمینه رعایت بهداشت و حفظ سلامت عمومی به شما آموزش خواهد داد.

بهترین اپلیکیشن ها

Dictionary.com

این اپلیکیشن یکی از بهترین اپلیکیشن ها برای یادگیری زبان است. با استفاده از این برنامه کاربردی شما می‌توانید هر روز یک کلمه‌ی جدید بیاموزید. البته فراتر از این، Dictionary.com تعابیر لغات و تاریخچه‌ی آن‌ها را به همراه مطالب مفید دیگری به شما می‌آموزد.

Enki

این اپلیکیشن از بهترین اپلیکشن ها برای یادگیری کدنویسی است. ممکن است در ابتدا اینگونه تصور کنید که یاگیری کدنویسی از طریق تلفن همراه چندان مطلوب نمی‌باشد، اما باید بگوئیم که در این برنامه‌ی کاربردی آموزش کدنویسی به زبان‌هایJavascript, CSS, HTML Python و به صورت بسیار سرگرم کننده و جذاب ارائه شده است. این برنامه آموزش‌ها را به طور کوتاه و جذاب ارائه کرده است به طوری که شما نمی‌خواهید حتی یک جلسه از آن را از دست بدهید.

خدمت تراپی برای خرید بهترین اپلیکیشن ها برای یادگیری در زمینه‌های مختلف

چنانچه شما دوست عزیز برای خرید اپلیکیشن ها به هر دلیل قادر به پرداخت هزینه آن نیستید، مثلا کارت‌های اعتباری در اختیار ندارید، می‌توانید پرداخت هزینه را به ما بسپارید. برای این کار کافیست لینک پرداخت را برای ما ارسال نمائید. همکاران ما در تیم تراپی در کوتاه‌ترین زمان ممکن پرداخت هزینه را برای شما انجام خواهند داد.

در این مقاله سعی کردیم شما را با بهترین اپلیکیشن ها برای یادگیری در زمینه‌های مختلف را به شما معرفی کنیم. امید است آنچه گفته شد مورد رضایت شما عزیزان قرار گرفته باشد.

تاریخ انتشار 01 مهر 1398
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر