زمانی که می‌خواهید استارت اپی را راه اندازی کنید باید به نکات بسیار مهمی توجه داشته باشید، به طور مثال باید بدانید که بودجه استارت اپ را می خواهید از کجا تامین کنید، اینکه روش جذب مشتری برای استارت اپ چگونه است؟ و مواردی از این قبیل. همچنین لازم است شما استارت اپ‌ها در صنایع مختلف را بشناسید. در این مقاله با تراپی همراه باشید تا شما را با استارت اپ های برتر حوزه ی خودرو در سال 2019 آشنا کنیم.

با استارت اپ های برتر حوزه خودرو در سال 2019 آشنا شوید

هر روز ما شاهد نوآوری‌های جدید در صنعت خودروسازی هستیم. استارت اپ‌ها بر فضای صنعت خودروسازی احاطه پیدا کرده‌اند، با تکنولوژی‌هایی که در ساخت موتورها به کار گرفته ‌ند. در این بخش از مقاله استارت اپ های برتر حوزه ی خودرو را در سال 2019 به شما معرفی خواهیم کرد.

استارت اپ های برتر حوزه ی خودرو

Rimac Automobili

یکی از استارت اپ های برتر حوزه ی خودرو Rimac Automobili است. شروع این استارت اپ از یک گاراژ بود که مالک آن یک فرد کروات 30 ساله بود. توسط استارت اپ Rimac Automobili هایپرماشین‌های الکتریکی تولید شد و قطارها و سیستم‌هایی که با باتری کار می کردند، راه اندازی شد. این سیستم‌ها توسط سازندگان ماشین‌های بزرگ مانند Jaguar Cars، استون مارتین، Koenigsegg و بسیاری دیگر به کار گرفته می‌شود. اولین مدل آن Concept One بود و آن‌ها در حال حاضر در حال راه اندازی Rimac Concept Two هستند که یکی از سریع‌ترین ماشین‌های شتاب دهنده می‌باشد.

Classic Factory

یکی دیگر از استارت اپ های برتر حوزه ی خودرو Classic Factory است با یک شبکه‌ی بزرگ از طراحان و اعضای متخصص از سراسر دنیا از قبیل شرکت طراحی اتومبیل سوئیس که به تازگی Electra و ماشین‌های سوپر الکترونیکی اتوماتیک را ارائه کرده است.

Nio

Nio نیز یکی دیگر از استارت اپ های برتر حوزه ی خودرو می‌باشد که بر طراحی و ساخت وسایل نقلیه الکتریکی با راندمان بالا تمرکز دارد. یکی از نکات قابل توجه در مورد این استارت اپ EP9 این است که با فرمول تقسیم سرعت E کار می‌کند. باتری EP9 می‌تواند 265 مایل را در یک شارژ کامل بپیماید در حالی که تنها نیاز به 45 دقیقه شارژ دارد.

Weltmeister

Weltmeister که یکی دیگر از استارت اپ های برتر حوزه ی خودرو می‌باشد که به تازگی EX5 را ارائه کرده است. صاحبان این استارت اپ در آغاز کار خود هدف خود را بر این مسئله متمرکز کردند که 100000 خودرو الکتریکی را تا سال 2011 به فروش برسانند. این طور به نظر می‌رسد که  این استارت اپ خودرو سازی آلمانی قصد دارد با شرکت Tesla رقابت کند. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های  EX5 این است که درب های خودرو به طور اتوماتیک باز می‌شود. این اتومبیل می‌تواند 372 مایل را در هر شارژ، بپیماید.

Lucid Motors

از دیگر استارت اپ های برتر حوزه ی خودرو می‌توان از Lucid Motors نام برد. صندوق سرمایه گذاری دولتی عربستان سعودی (PIF)، یک میلیارد دلار در زمینه‌ی Lucid Motors ، با هدف کسب درآمد از دنیایی به دور از نفت سرمایه گذاری کرده است.

استارت اپ های برتر حوزه ی خودرو

AEye

 AEye پیشتاز پشتیبانی از علم رباتیک است که داده‌های هوشمند تازه‌ای ارائه داده است که می‌تواند به عنوان یک قشر دیداری برای صنعت خودرو سازی و وسایل نقلیه به حساب بیاید. این استارت اپ یک محصول پیشرفته در این زمینه ارائه کرده است.

Affectiva

استارت آپ Affectiva یکی از جذاب‌ترین استارت اپ های برتر حوزه ی خودرو می‌باشد. این استارت اپ یک سیستم طراحی کرده است که می‌تواند چهره‌ی راننده را بررسی کند و اطلاعاتی به دست آورد از شرایط ذهنی راننده اتومبیل و با استفاده از آن می‌تواند تشخیص دهد که راننده ترسیده است، خواب آلوده است، نا آرام است و...

Freer Logic

Freer Logic یکی دیگر از استارت اپ های برتر حوزه ی خودرو می باشد که می‌تواند ذهن راننده را بخواند و تشخیص دهد که آیا راننده خواب آلود یا پریشان حال است و آیا در شرایط مناسب برای رانندگی می‌باشد یا نه.

دوستان گرامی تا این بخش از مقاله با چند نمونه از استارت اپ های برتر حوزه ی خودرو آشنا شدید، از دیگر استارت اپ های برتر حوزه ی خودرو می توان Metamonto و What3Words را نام برد.

عزیزان امید است مطالبی که ذکر شده مورد توجه و رضایت شما قرار گرفته باشد. لطفا با ما تماس بگیرید و سوالات و مشکلات خود را با ما در میان بگذارید. همکاران ما در تیم تراپی آماده‌ی پاسخگوئی به کلیه‌ی سوالات شما هستند.

تاریخ انتشار 19 خرداد 1398
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر