برای هر فروشگاهی باید این امکان وجود داشته باشد که هر مشتری بتواند پرداخت‌های خود را با استفاده از کارت‌های اعتباری در محل انجام دهد. همانطور که می‌دانید در فروشگاه‌ها از دستگاه‌های پوز (POS) برای پرداخت خریدهای مشتریان استفاده می‌شود و این دستگاه‌ها معمولا با اتصال به اینترنت کار می‌کنند. اما تا کنون به این اندیشیده‌اید که اگر قرار باشد از فروشگاه‌های پاپ آپ یا نمایشگاه‌های موقت خرید کنید، برای پرداخت هزینه‌ی خرید چه باید کرد؟ برای پاسخ به این سوال در این مقاله ما بهترین کارت خوان های موبایل که امکان پرداخت آفلاین از طریق آن‌ها وجود دارد را برای شما معرفی خواهیم کرد. لطفا با تراپی همراه شوید.

حتما بخوانید : کارت اعتباری مجازی چیست؟

با بهترین کارت خوان های موبایل برای پرداخت آفلاین آشنا شوید

در مکان‌هایی نظیر فروشگاه‌های پاپ اپ یا نمایشگاه‌هایی که امکان استفاده از اینترنت و دستگاه‌های پوز برای پرداخت وجود نداشته باشد، کارت خوان های موبایل ، این ابزارهای مفید به کار می‌آید.

کارت خوان های موبایل

در این بخش از مقاله ما به معرفی برخی از شرکت‌های ارائه دهنده‌ی خدمات کارت خوان های موبایل می‌پردازیم. لطفا همچنان با ما همراه باشید.

بهترین شرکت‌های ارائه دهنده کارت خوان های موبایل در سال 2019 عبارتند از :

  • Square
  • SumUp
  • Paypal Here
  • Quickbooks Payments
  • Shopify

در ادامه به بیان توضیحاتی در مورد هر کدام از آن ها خواهیم پرداخت.

Square

از مهم‌ترین ویژگی‌های Square که یکی از ارائه دهندگان کارت خوان های موبایل است، استفاده‌ی آسان، امنیت و نرخ و هزینه‌های پائین می‌باشد. Square از بسیاری از سیاست‌های خلاقانه‌ی دستگاه پوز (POS) و راه کارهای پرداختی آن استفاده می‌کند و امکان پرداخت برای کاربران، برای خرید از فروشگاه‌های خرده فروشی و ... وجود دارد. 

کارت خوان موبایل Square در حقیقت یک دستگاه کوچک است که به دستگاه‌های تلفن همراه آیفون، آی پد و اندورید شما قابل اتصال است.

SumUp

این کارت خوان موبایل یکی از کارت خوان‌هایی است که امکان استفاده از آن در 31 کشور جهان وجود دارد. این کارت خوان‌ها بسیار مقرون به صرفه هستند چرا که تنها دارای 2.65 درصد هزینه‌ی تراکنش می‌باشد، بدون هیچ هزینه‌ی سالانه‌ای.

PayPal Here

کارت خوان موبایل پی پال یکی از بهترین گزینه‌ها برای پرداخت آفلاین می‌باشد و این کارت خوان تلفن همراه نیز بسیار مقرون به صرفه است. نرخ تراکنش‌ها در آن 2.7 درصد است و هیچ هزینه‌ی ماهانه‌ای ندارد. محدودیتی که برای استفاده از این کارت خوان وجود دارد این است که از کارت خوان موبایل PayPal Here تنها برای خرید تا سقف 500 دلار در ماه می‌توان استفاده کرد.

کارت خوان های موبایل

بیشتر بدانید : امنیت پرداخت با پی پال

QuickBooks Payments

کارت خوان موبایل QuickBooks Payments یکی دیگر از ابزارها برای پرداخت آفلاین می‌باشد. از مزایای این سرویس پرداخت آفلاین این است که هیچ هزینه‌ای برای انجام تنظیمات و استفاد از آن برای کاربران در نظر گرفته نشده است و هزینه‌ی تراکنش‌ها 2.4 درصد به علاوه 0.25 دلار می‌باشد.

Shopify

کارت خوان موبایل ارائه شده توسط شرکت Shopify در زمینه‌ی کلیه‌ی خدمات مربوط به خرید محصول برای کاربران سرویس دهی می‌کند. Shopify همچنین دارای سه طرح پرداخت برای کابران با هزینه‌های تراکنش متفاوت می‌باشد.

این شرکت‌ها از مهم‌ترین ارائه دهندگان کارت خوان های موبایل می‌باشد که در این مقاله به شما معرفی کردیم. با استفاده از این کارت خوان های موبایل امکان پرداخت هزینه‌ها به صورت آفلاین و بدون نیاز به اینترنت وجود دارد و بنابریان امکان استفاده از آن‌ها در فروشگاه‌های پاپ آپ و نمایشگاه‌های کوتاه مدت وجود دارد.

دوستان عزیز، شما چطور؟ آیا تا کنون تجربه‌ی استفاده از کارت خوان های موبایل را داشته‌اید؟ آیا با استفاده از این دستگاه‌های کوچک بر روی تلفن همراه خود تجربیات خاصی کسب کرده‌اید؟ در صورتی که پاسخ شما به این سوالات مثبت می‌باشد، لطفا در صورتی که مایل هستید، از طریق کامنت، اطلاعات مفیدی خود با دیگر دوستان به اشتراک بگذارید تا آن‌ها نیز از تجربیات ارزنده شما بهره‌مند شوند.

بیشتر بدانید : چگونه کارت اعتباری مجازی رایگان دریافت کنیم

از اینکه تا پایان این مقاله با ما همراه بودید از شما صمیمانه سپاسگزاریم. چنانچه پس از مطالعه‌ی مقالات ما با سوال یا مشکلی مواجه شدید با ما تماس بگیرید و سوالات و مشکلات خود را با ما در میان بگذارید. ما در اسرع وقت و با کمال میل به کلیه‌ی سوالات شما دوستان پاسخگو خواهیم بود.

خدمت رسانی به شما گرامیان افتخار ماست. لطفا با ما در تماس باشید و ما را از پیشنهادات و انتقادات سازنده ی خود بهره مند سازید. منتظر شنیدن صدای گرمتان هستیم.

تاریخ انتشار 18 آبان 1398
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر