اقامت در هتل یکی از بزرگترین هزینه های مربوط به مسافرت است. اينكه يک مكان لوكس و آرامش بخش را بگیرید يا در جايي كه صرفا فقط براي خواب آنجا را انتخاب كرده ايد، هیچ فرقی ندارد در هر صورت شما باید هزینه ی زیادی را برای اقامت خود پرداخت کنید. بهترین راه برای کاهش هزینه های اقامت استفاده از کارت های اعتباری است. با داشتن کارت اعتباری مناسب و انجام خریدهای منظم می توانید اقامت رایگان در هتل کسب کنید. این بدان معنی است که پول بیشتری برای خرید سوغاتی و رفتن به مکان های تفریحی خواهید داشت. در ادامه با تراپی همراه باشید تا اطلاعات بیشتری در مورد بهترین کارت های اعتباری برای اقامت رایگان در هتل کسب کنید. 

 

کارت های اعتباری برای اقامت رایگان در هتل

 

بهترین کارت های اعتباری برای اقامت رایگان در هتل


حتی اگر ماه ها هم با دقت سفر خود را برنامه ریزی کنید و پول پس انداز کنید باز هم ممکن است نتوانید به تمامی مکان های تفریحی و سرگرمی بروید و انعطاف پذیری در برنامه ریزی خود داشته باشید. برای تجربه داشتن یک سفر رویایی و مناسب بهتر است از کارت های اعتباری برای اقامت رایگان در هتل استفاده کنید. حتما می پرسید، چگونه می توان از کارت های اعتباری برای داشتن یک سفر خاطره انگیز و کم هزینه استفاده کرد؟! در ادامه به معرفی بهترین کارت های اعتباری برای اقامت رایگان در هتل و نحوه استفاده از آن ها جهت کسب این پاداش اشاره شده است.

Capital One

در ادامه به برخی از مزایا و ویژگی های این کارت اعتباری اشاره شده است:

  • این کارت تنها یک بار پاداش  50,000 miles معادل 500 دلار در سفر به شما می دهد؛ این پاداش در صورتیکه  3 هزار دلار در مدت سه ماه پس از افتتاح حساب خرج کنید، به شما داده می شود.

  • با استفاده از این کارت هر روز 2X miles پاداش کسب کنید. علاوه بر این، تا ژانویه سال 2020 می توانید در صورتیکه  10 هزار miles پاداش داشته باشید، به صورت رایگان در هتل اقامت کنید.
  • این کارت توسط  CNBC ‘بهترین کارت مسافرتی’ نامگذاری شده است
  • پاداش هایی که کسب کرده اید منقضی نمی شوند و هیچ محدودیتی برای کسب پاداش ها ندارید.

کارت اعتباری Capital One® Venture® Rewards پاداش های منظمی را برای دارندگان این کارت در نظر گرفته که در هنگام رسیدن به آستانه هزینه های پرداخت، قادر به دریافت آن پاداش می باشند. شما می توانید آن پاداش ها یا mile ها را برای خرید بلیط هواپیما، رزرو هتل و سایر هزینه های مرتبط با مسافرت استفاده کنید. 

Chase Sapphire Reserve

از جمله مزایا و ویژگی های این کارت اعتباری عبارتند از:

  • پس از خرید و خرج کردن 4،000 دلار با استفاده از این کارت اعتباری در طول 3 ماه اول بعد از افتتاح حساب، قادر به کسب 50،000 امتیاز خواهید بود. این امتیاز معادل 750 دلار در هنگام مسافرت می باشد.
  • این کارت اعتباری از طرف مجله MONEY به عنوان "بهترین کارت اعتباری سفر" انتخاب شد
  • اعتبار سالانه 300 دلار به عنوان هزینه ی مسافرت در حساب شما شارژ می شود


دارندگان این کارت اعتباری سالانه 300 دلار اعتبار مسافرتی دریافت می کنند. دارندگان این کارت همچنین در خریدهای مسافرتی و رستوران و همچنین 1 دلار به ازای هر 1 دلار هزینه در سایر خریدها کسب می کنند. شما می توانید از امتیازات کسب شده خود برای خرید سفر و سایر معاملات از طریق بستر Chase Ultimate Rewards استفاده کنید یا یک انتقال 1: 1 به برنامه های وفاداری شرکت های هواپیمایی و شرکت کننده انجام دهید.

کارت های اعتباری برای اقامت رایگان در هتل

 

Capital One® VentureOne® Rewards Credit Card
 

مزایا و ویژگی های این کارت اعتباری:

  • 0 دلار هزینه سالانه و بدون هزینه تراکنش خارجی
  • پس از خرج کردن 3،000 دلار از در مدت 3 ماه از زمان افتتاح حساب، برابر با 200 دلار در سفر کسب کنید.
  • هر روز 1.25X miles بدست آورید

کارت اعتباری Capital One Capital VentureOne® Rewards هزینه سالیانه را پرداخت نمی کند و نرخ متقاضی رقابت را به متقاضیان واجد شرایط ارائه می دهد. پس از تصویب ، شما می توانید 1.25X مایل در هر خرید ، و همچنین 10 برابر مایل از هتل رزرو کنید که از طریق Hotels.com/Venture برای مدت زمان محدود انجام دهید. شاید جذاب ترین ویژگی این کارت، دوره مقدماتی 0٪ آن باشد که به شما امکان می دهد هزینه های سفر خود را پرداخت کنید.

تاریخ انتشار 03 آبان 1398
نویسنده  پریسا رضایی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
انواع مستر کارت
مستر کارت چیست
نحوه خرید با مستر کارت
ویزا کارت چیست
ساخت ویزا کارت
ساخت مستر کارت
تفاوت کارت مجازی و گیفت کارت چیست؟
پرداخت هزینه ریپورت آزمون تافل iBT
ویزا کارت هک شده چیست؟
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر