آیا شما برای خریدهای روزمره خود و همچنین حین سفر، به دنبال راهی برای پرداخت آسان هزینه‌ها هستید؟ یکی از بهترین گزینه‌ها برای پرداخت آسان هزینه‌ها بدون نیاز به حمل پول نقد، استفاده از کارت‌های اعتباری می‌باشد. تحقیقات زیادی در مورد انواع کارت‌های اعتباری انجام شده است تا بهترین گزینه‌ها را برای کاربران این کارت‌ها معرفی کنند و نتایج به دست آمده مواردی است که در این مقاله برای شما عزیزان خواهیم گفت. لطفا با تراپی همراه باشید تا با بهترین کارت های اعتباری سال 2020 آشنا شوید.

بیشتر بدانید : بهترین کارت های اعتباری برای اقامت رایگان در هتل 2020

با بهترین کارت های اعتباری در سال 2020 آشنا شوید

در این بخش از مقاله بهترین کارت های اعتباری درسال 2020  را که حاصل از نتایج تحقیقات به دست آمده است برای شما معرفی خواهیم کرد.

بهترین کارت های اعتباری سال 2020

Quicksilver

این کارت یکی از بهترین کارت های اعتباری سال 2020 می‌باشد که استفاده از آن بسیار آسان است چرا که هیچ گونه محدودیتی برای استفاده از آن وجود ندارد. با استفاده از کارت اعتباری Quicksilver شما به راحتی می‌توانید پس انداز کنید چرا که به ازای هر دلار که خرج می‌کنید، 1.5 درصد پاداش دریافت می‌کنید به علاوه 150 دلار جایزه، به ازاری 500 دلار شارژ کارت در سه ماهه اولی که آن را خریداری می‌کنید. اگر یک خرید بزرگ و گرانقیمت با این کارت انجام دهید نیز تا 15 ماه می‌توانید تراکنش‌های خود را به صورت رایگان و بدون کارمزد انجام دهید. به طور کلی این کارت، یکی از بهترین کارت‌های اعتباری است که هیچ هزینه‌ی سالانه‌ای هم برای آن وجود ندارد.

Well Fargo Cash Back College

دانشجویانی که مشغله‌ی زیادی دارند، به نوعی کارت نیاز دارند که هم ارزش پولی داشته باشد و هم ارزش تحصیلی و آموزشی. به همین علت استفاده از این نوع کارت اعتباری به دانشجویان توصیه می‌شود. کارت اعتباری Well Fargo Cash Back College برای شش ماه اول 3٪ وجهی را که  برای هزینه‌ی گاز ، مواد غذایی و اقلام داروخانه به اندازه‌ی 2500 دلار خرج کرده‌اید، برای شما بازپرداخت می‌کند. در طی این مدت نیز شما هیچ هزینه‌ای را بابت انجام تراکنش‌ها نمی‌پردازید. این کارت نیز یکی از بهترین کارت های اعتباری سال 2020 می‌باشد.

Discover

discover یکی از بهترین کارت های اعتباری سال 2020 می‌باشد. اگر شما در گذشته تجربه‌ی استفاده از کارت‌های اعتباری را نداشته‌اید توصیه می‌شود که برای تجربه‌ی اول خود از Discover استفاده کنید. از ویژگی‌های منحصر به فرد این نوع کارت اعتباری این است که شما برای خریدهای روتین خود مبالغی را به عنوان باز پرداخت دریافت خواهید کرد و در پایان سال اول خرید کارت اعتباری تان، متوجه خواهید شد که اعتبار کارت شما دو برابر شده است. Discover حتی از هزینه‌ی اولین دیر کرد شما چشم پوشی خواهد کرد.

AAdvantage

اگر برای سفرهای هوایی خود از خطوط هوایی آمریکایی استفاده می‌کنید، کارت اعتباری AAdvantage می‌تواند گزینه‌ی مناسبی برای شما باشد. افرادی که متناوبا مسافرت می‌کنند، می‌توانند در کسب و کار خود برای هزنیه‌هایی همچون تلفن، گاز، اجاره‌ی اتومبیل و ... کمک هزینه دریافت کنند.

بهترین کارت های اعتباری سال 2020

Platinum card from American Express

برای این نوع کارت مزایای مسافرتی بسیار عالی و پاداش‌های سخاوتمندانه در نظر گرفته شده است. شما به ازای هر دلار که در پروازهای مستقیم با یک شرکت هواپیمایی یا در سایت amextravel.com انجام بدهید ، 5 امتیاز جایزه‌ی عضویت کسب خواهید کرد. همچنین برای اقامت در هتل‌های پیش پرداخت از طریق amextravel.com نیز امتیاز اضافه کسب می‌کنید.

با وجودی که هزینه سالانه حق بیمه برای این کارت وجود دارد ، اما آن هزینه زیادی نیست.

Citi Simolicity

از بهترین کارت های اعتباری سال 2020 می‌توانCiti Simolicity  را نام برد. این کارت اعتباری 21 ماه به شما مهلت می‌دهد تا بدهی خود را بدون پرداخت هیچ گونه بهره‌ای پرداخت کنید. همچنین تا 4 ماه پس از خرید کارت اعتباری می‌توانید از امکانات در نظر گرفته شده برای تراکنش‌های مالی استفاده کنید. به این ترتیب شما فرصت بسیار خوبی خواهید داشت تا برای بازپرداخت بدهی خود برنامه ریزی کنید.

سخن آخر

این کارت‌های اعتباری که در مقاله‌ی پیش روی شما معرفی شد، از بهترین کارت‌هایی هستند که امکانات بسیار عالی برای دارندگان آن‌ها فراهم کرده‌اند. اکثر این کارت‌ها این فرصت را برای کاربر ایجاد کرده‌اند که تا چند ماه ابتدایی بعد از خرید کارت اعتباری برای انجام تراکنش‌ها هیچ هزینه‌ای پرداخت نکند. همچنین درصدی را به عنوان پاداش برای خریدهایی که انجام می‌دهند به دارنده‌ی کارت اعتباری پرداخت می‌کنند.

با مقاله‌ای دیگر در مورد کارت های اعتباری با شما عزیزان بودیم. امید است آنچه گفته شد مورد توجه و رضایت شما عزیزان قرار گرفته باشد. در صورت وجود هر گونه سوال یا مشکل با ما تماس بگیرید.

تاریخ انتشار 04 بهمن 1398
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر