بسیاری از افرادی که به تازگی به بازار ارزهای دیجیتالی روی آورده‌اند، قادر به مدیریت دقیق سرمایه‌ها‌ی خود و همچنین اطلاع از قیمت‌های به روز و دقیق بازار نمی‌باشند. از این رو برای تجزیه و تحلیل دقیق بازار ارزهای دیجیتالی و مدیریت آنها نیاز به برنامه‌های مدیریتی و دقیقی است که در بازار وجود دارد. برای انتخاب بهترین برنامه‌های مدیریت دارایی و قیمت ارزهای دیجیتالی در ادامه‌ی این مقاله با تراپی همراه شوید.

کسانی که نیاز به برنامه‌های مدیریتی و قیمت لحظه‌ای دارند

در ادامه‌ی مطلب به چند دسته از افرادی که به برنامه‌ی مدیریتی و قیمت لحظه‌ای احتیاج دارند اشاره شده است:

  1. کسانی که در بازار ارزهای دیجیتالی سرمایه گذاری کرده‌اند (بیت کوین یا دیگر آلت کوین‌ها نظیر اتریوم، Zcash و غیره ...).
  2. کسانی که در بازار ارزهای دیجیتالی سرمایه گذاری کرده و به صورت فعال خرید و فروش می‌کنند.
  3. کسانی که به صورت روزانه مبادله انجام می‌دهند و نیاز به نمودار و تحلیل برای تصمیم گیری در مورد بهترین زمان خرید و فروش دارند.

موارد بیشماری وجود دارد که نیاز به این اپلیکیشن‌ها دارند، اما این سه دسته از جمله بزرگ‌ترین سرمایه گذاران در این زمینه می‌باشند.

بهترین برنامه‌های مدیریت دارایی و قیمت ارزهای دیجیتالی

بهترین برنامه‌های مدیریت دارایی و قیمت ارزهای دیجیتالی

در ادامه‌ی مطلب به چند مورد از برترین و محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های مدیریت داریی و قیمت ارزهای دیجیتالی در سال 2019 اشاره شده است:

CoinTracking

CoinTracking یک وب سایت است که به تازگی نسخه‌های اندروید و ios آن به بازار آمده است.  CoinTracking یک وب سایت اختصاصی است که در آن شما نه تنها نمونه کارهای خود را مشاهده می‌کنید، بلکه همچنین داده‌هایی که به شما در تصمیم گیری بهتر در مورد زمان مناسب خرید یا فروش سکه‌ها کمک می‌کند نیز نشان داده می‌شود.

مدیریت سکه‌ها در مبادلات، کار بسیار سخت و دشواری است، این برنامه یا وب سایت به شما در ذخیره‌ی نوع سکه، مقدار آن و دریافت اطلاعات جدید  نیز کمک می‌کند.  

ویژگی‌های خاص این اپلیکیشن

دریافت سکه و ارز از صرافی‌هایی نظیر Binance، Bittrex، Bitfinex و بسیاری دیگر

افزودن ارز دیجیتال رایگان

استفاده‌ اولیه رایگان

محاسبات مالیاتی

با استفاده از این اپلیکیشن قادر به مدیریت حدود 200 مبادله به صورت رایگان خواهید بود، سپس با پرداخت هزینه قادر به استفاده‌ی نامحدود از ویژگی‌ها و به روز رسانی‌های جدید آن می‌باشید

CryptoCompare portfolio

Cryptocompare روی وب سایت و تلفن همراه در دسترس است. این برنامه یکی از محبو‌ب‌ترین برنامه‌های مدیریت ارزهای دیجیتالی است که همواره ویژگی‌های جدیدی را در این بازار عرضه می‌کند.

ویژگی‌های برجسته‌ی اپلیکیشن CryptoCompare portfolio

ایجاد نمونه کارهای چندگانه

پشتیبانی از تمام ارزهای دیجیتالی

گزینه‌ی افزودن نکات

نمودارهای تحلیل تکنیکال

رایگان

تحلیل ریسک‌های موجود در بازار

با استفاده از این برنامه به راحتی می‌توانید نمونه کارهای خود را با دیگران به اشتراک بگذارید و آنها را به صورت عمومی یا اختصاصی نیز نمایش دهید.

بهترین برنامه‌های مدیرت دارایی و قیمت ارزهای دیجیتالی

Delta

یکی دیگر از بهترین برنامه‌های مدیریت دارایی و قیمت ارزهای دیجیتالی دلتا است، این برنامه جایگزین اپلیکیشن Blockfolio است؛ چرا که ویژگی‌های بهتری نسبت به این برنامه دارد. دلتا دارای اپلیکیشن گوشی همراه iOS و اندروید است و به کاربران اجازه می‌دهد تا بیش از 2000 سکه در نمونه کارهای خود اضافه کنند.

این برنامه علاوه بر ارزهای دیجیتالی نظیر بیت کوین و فیات به کاربران خود اجازه‌ی افزودن ارزهای فیات را نیز می‌دهد.

برخی از ویژگی‌های دلتا عبارتند از:

 جداول جداگانه‌ی نمونه کارها

سیستم هشدار قیمت برای هر مبادله

نمودار تحلیل، حجم، بازار و غیره

مدیریت بیش از 10 نمونه کار مختلف

همگام سازی داده‌ها با بیش از 5 دستگاه مختلف

علاوه بر ویژگی‌های ذکر شده، تیم توسعه‌ی دلتا بسیار فعال است و اعلام کرده تا آخر سال 2019 شاهد ویژگی‌هایی نظیر همگام سازی API، هشدار پیشرفته، سفارش و غیره ... می‌باشید.

Blockfolio

Blockfolio یک برنامه‌ی کاملا مبتنی بر تلفن‌های همراه iOS و اندروید است و به کاربران در نمایش ارزش واقعی سکه‌ها با استفاده از نمودارهای تحلیل تکنیکال کمک می‌کند.

برخی از ویژگی‌های Blockfolio عبارتند از:

نمایش نمودارهای سکه‌های مختلف

تنظیم هشدار برای افزایش یا کاهش قیمت‌های هر سکه

نمایش سفارشات

تمامی برنامه‌های ذکر شده در بالا جز بهترین برنامه‌های مدیریت دارایی و قیمت ارزهای دیجیتالی در سال 2019 می‌باشند. اما انتخاب هر یک از آنها به ویژگی‌های مد نظر و سبک سرمایه گذاری شما بر می‌گردد.  به عنوان مثال برای افرادی که تمایل به خرید و ذخیره‌ی ارزهای دیجیتالی، در مدت زمان زیادی را دارند، اپلیکیشن Cryptocompare portfolio بهترین انتخاب است. برای افرادی که قصد جدی در سرمایه گذاری و بازاریابی ارزهای دیجیتالی را دارند، CoinTracking بهترین انتخاب است.

تاریخ انتشار 25 خرداد 1398
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر