بازار ارزهای دیجیتال دائما در حال پيشرفت است و روز به روز تعداد افراد بیشتری در سراسر جهان به این انقلاب رمزنگاری می‌پيوندند. به دليل پرسش‌هاي زيادي كه افراد مبتدي در اين عرصه در مورد سايت‌هاي مناسب براي مبادله مي‌پرسيدند، تراپي تصميم گرفته در اين پست به همه سؤالات مرتبط با ارزهاي ديجيتالي و بهترین صرافی ها و  بهترین سایت های مبادله ارز دیجیتال برای مبتدیان بپردازد. جهت كسب اطلاعات بيشتر در اين زمينه با تراپي همراه باشيد.

و همچنین شما عزیزان برای خرید انواع ارز دیجیتال از تراپی میتوانید روی باکس زیر کلیک کنید!

خرید ارز دیجیتال از تراپی

مبادله ارزهاي ديجيتالي

سايت‌هاي مبادله ارزهاي ديجيتالي بايد رابط كاربري ساده، عملكرد مناسب در مبادلات گذشته، امنيت مناسب و قابل اطمينان و تيم توسعه و پشتيباني پاسخگو در تمامي ساعت‌هاي شبانه روز داشته باشند. در ادامه  با در نظر گرفتن این پارامترها به معرفي بهترین سایت های مبادله ارز دیجیتال برای مبتدیان پرداخته شده است.

بهترین سایت های مبادله ارز دیجیتال

با بهترین سایت های مبادله ارز دیجیتال برای مبتدیان آشنا شوید

در ادامه به چندين نمونه ازبهترین سایت های مبادله ارز دیجیتال برای مبتدیان پرداخته شده است:

بايننس

صرافي بايننس يكي از بخترین سایت های مبادله ارز دیجیتال است كه ماه‌هاست بر بازار رمزنگاری حاکم است. مبادله با این صرافي برای مبتدیان و کاربران پیشرفته به طور یکسان مناسب است. بايننس همچنین در رابط خود گزینه‌ای داخلی برای جابجایی مبادلات بین دو حالت دارد، اين ویژگ ی‌به کاربرپسند بودن اين مبادلات كمك می کند.

علاوه بر این، اگر در هنگام مبادله، از توكن‌های مخصوص بایننس با نام BNB استفاده کنید، می‌توانید 50٪ تخفیف در هزینه‌های معاملاتی خود داشته باشید. از جمله مزاياي ديگر اين صرافي مي‌توان به ميزان نقدينگي آن و پيشرفته‌ترين و بهترين اپليكيشن‌ تلفن‌هاي همراه براي مبادله ارزهای ديجيتالي در اندرويد و iOS اشاره کرد.

KuCoin

KuCoin یکی از بهترین سایت های مبادله ارز دیجیتال و البته از صرافی‌های درخشان در زمینه‌ی ارزهای دیجیتالی است که طی 6 ماه گذشته تراکنش‌های زیادی را به خود اختصاص داده است. اين صرافي داراي تيم پشتيباني قوي و رابط كاربري آسان و راحت است. این صرافی همچون بایننس دارای توکن مخصوصی به نام KuCoin Shares است که در صورت استفاده از آن در پرداخت كارمزدهاي مبادلاتي شامل تخفيف مي‌شويد.

Changelly

صرافي Changelly بدون شك يكي از بهترین سایت های مبادله ارز دیجیتال و نیز یکی از ساده‌ترين و راحت ترین راه کارهای مبادلات ارزهاي ديجيتالي در بازار است.

از طریق Changelly، شما به سادگی می‌توانید یک ارز ارسال نماييد و آن را با یک ارز پشتیبانی شده دیگر مبادله کنید. براي استفاده از امكانات اين صرافي نيازي به پشت سر گذاشتن فرآيند خسته كننده‌ي KYC نيست، بلكه شما به راحتي مي‌توانيد با شناسه ايميل خود وارد سيستم شويد.

در حال حاضر، Changelly بیش از 35 ارز ديجيتالي به همراه برخي از ارزهاي فيات نظير يورو و دلار آمريكا را پشتيباني مي‌كند. علاوه بر ارزهاي فيات در صورتيكه تمايل به خريد ارزهاي ديجيتالي با استفاده از كارت‌هاي اعتباري و دبيت باشيد نيز اين صرافي يكي از بهترين و آسان‌ترين صرافي‌هاي ديجيتالي در دنيا است. ميزان كارمزد دريافتي براي هر مبادله در اين صرافي 0.5% از نرخ مبادله است كه يكي از كم‌ترين ميزان حق كميسيون‌ها نسبت به ديگر صرافي‌ها است.

Coinbase

Coinbase يكي ديگر از محبوب‌ترين صرافي‌هاي بيت كوين و ديگر ارزهاي ديجيتالي است كه مي‌توان از آن براي خريد و فروش ارزهايي همچون بيت كوين، بيت كوين كش، اتريوم و لايت كوين استفاده كرد.

براي مبادله ارزهاي ديجيتالي بايد، ارزهاي فيات نظير دلار آمريكا و يورو را در كوين بيس واريز كنيد و سپس ارزهاي ديجيتالي مورد نظر خود را خريداري كنيد.

بهترین سایت های مبادله ارز دیجیتال

كوين بيس به شما اين امکان را می‌دهد كه ارزهای ديجيتال را علاوه بر ارزهاي فيات از طریق کارت‌های اعتباری يا دبيت نيز خریداری کنید. شما می‌توانید با دنبال کردن این مراحل ساده، ارز ديجيتال مورد نظر خود را از Coinbase  خریداری کنید :

  • ثبت نام در Coinbase
  • تأیید شناسه کامل عکس
  • به صفحه روش‌های پرداخت بروید
  • در سمت راست روی علامت + (افزودن روش پرداخت)کلیک کنید.
  • کارت را انتخاب کرده و کارت اعتباری يا دبيت را اضافه کنید.

(ابتدا بررسی کنید که آیا خدمات کوین بیس در کشور شما موجود باشد.)

CEX.io

CEX.ioیکی دیگر از وبسایت‌های معتبر خرید / فروش ارزهاي ديجيتال برای مبتدیان است؛ چرا كه كار كردن با رابط كاربري آن بسيار ساده و آسان است و سابقه ركوردهاي قبلي آن نيز قابل اعتماد مي‌باشد.

CEXیک صرافي مستقر در انگلیس است كه از سال 2013 فعالیت خود را آغاز كرده است. اين صرافي نيز مشابه صرافي كوين بيس از ارزهاي فياتي همچون EUR ، GBP ، USD ، RUB و همچنين كارت‌هاي اعتباري و دبيت براي خريد ارزهاي ديجيتالي همچون اتريوم، بيت كوين، بيت كوين كش، Stellar و ريپل پشتيباني مي‌كند.
با دنبال کردن این مراحل ساده (نمونه ای از اتریوم) می توانید ارزهاي ديجيتالي مورد نظر خود را خریداری کنید:

ثبت نام درCEX

  • به قسمت کارت‌ها بروید
  • کارت اعتباری / دبیت کارت خود را تنظيم کنید.
  • کارت اعتباری / دبت کارت خود را تأییدکنید.
  • مقدار ارز ديجيتال خود نظير اتريوم را برای خرید / فروش انتخاب کنید.

از توجه و همراهی شما عزیزان تا پایان این مقاله بسیار ممنون و سپاسگزاریم.

تاریخ انتشار 24 امرداد 1398
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر