امروزه تلفن‌های همراه از جمله وسایلی است که استفاده از آن یک ضرورت محسوب می‌شود. این وسایل هوشمند، اپلیکیشن‌های بسیاری را قابل استفاده کرده‌اند که تقریبا همه چیز را به طور مجازی برای کاربران فراهم کرده است. قطعا هم اکنون که در حال مطالعه‌ی این مقاله هستید، چندین اپلیکیشن بر روی تلفن همراه خود نصب کرده‌اید که بسیار هم برایتان حیاتی و کاربردی محسوب می‌شود. به طور مثال اپلیکیشن‌های یادگیری زبان انگلیسی، اپلیکیشن های مسیریابی، اپلیکیشن های کسب در آمد و ... .در این مقاله نیز قصد داریم چندین اپلیکیشن دیگر برای کسب درآمد بیشتر در سال 2019 را به شما معرفی کنیم. با تراپی همراه شوید تا با بهترین اپلیکیشن های موبایل برای کسب درآمد بیشتر آشنا کنیم.

با بهترین اپلیکیشن های موبایل برای کسب درآمد بیشتر آشنا شوید

در این بخش از مقاله برخی از اپلیکیشن های موبایل را برای شما معرفی می‌کنیم که شاید تا کنون اسم آن ها را هم نشنیده باشید اما برنامه‌های کاربردی بسیار مفیدی هستند برای اینکه به شما کمک کنند در آمد بیشتری داشته باشید.

اپلیکیشن های موبایل برای کسب درآمد بیشتر

Swagbucks mobile app

این اپلیکیشن یکی از بهترین اپلیکیشن های موبایل برای کسب درآمد بیشتر در سال 2019 است که این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا به ازای انجام فعالیت‌های آنلاین خود مبالغی را به طور کاملا قانونی دریافت نمائید. همچنین کارت هدیه رایگان و پول نقد نیز به ازای انجام فعالیت‌های اینترنتی به شما پرداخت خواهد شد.

Paribus

همانطور که می‌دانید فروشگاه‌ها مرتبا در حال تغییر قیمت اجناس خود هستند. Paribus یکی از بهترین ابزارهای رایگان موجود برای چک کردن آیتم‌های خریداری شده است که ببینید آیا قیمت آن‌ها کاهش یافته است یا نه. چنانچه کالایی که شما خریداری کرده‌اید کاهش قیمت پیدا کرده است، اپلیکیشن Paribus تفاوت قیمت را برای شما پرداخت می‌کند.

Ibotta

این اپلیکیشن یکی دیگر از بهترین اپلیکیشن‌های موبایل برای کسب درآمد بیشتر است. با استفاده از اپلیکیشن Ibotta می‌توانید با تلفن همراه خود از رسیدهای خود عکس بگیرید و تخفیف دریافت کنید و در ازای آن پول نقدی واقعی دریافت کنید! ایبوتا با دریافت تخفیف ، راهی عالی برای پس انداز پول شما ارائه می‌دهد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که :

  • اکانت رایگان ایجاد کنید
  • برروی Rebates کلیک کنید
  • در صفحه‌ای که برای شما باز می‌شود، پیشنهادات زیادی ارائه می‌شود، از قبیل اینکه، از رسید خود عکس بگیرد و تخفیف دریافت کنید.

InboxDollars

این برنامه‌ی کاربردی نیز یکی از بهترین اپلیکیشن های موبایل برای درآمد بیشتر می‌باشد که برای جستجو در وب به شما پرداخت می‌کند. اگر از موتور جستجوی InboxDollars  برای جستجو در وب استفاده کنید، از این اپلیکیشن پاداش دریافت خواهید کرد.

اپلیکیشن های موبایل برای کسب درآمد بیشتر

Decluttr

آیا مایلید تا سریعا مبلغی را دریافت کنید؟ از اپلیکیشن Decluttr استفاده کنید. به این ترتیب که :

  • بارکد سی دی ها، دی وی دی ها ، گوشی تلفن ، بازی ها ، کتاب ها ، رایانه های لوحی و دیگر اقلام قدیمی خود را اسکن کنید.
  • سپس از سوی اپلیکیشن یک پیشنهاد فوری برای موارد خود دریافت کنید.
  • اقلام را ارسال کنید.
  • سریعا در روز بعد از ارسال آن‌ها، مبلغ پیشنهادی را دریافت خواهید کرد.

اگر تصمیم گرفته‌اید برخی از اشیا و وسایل قدیمی خود را تبدیل به وسایل جدیدتری بکنید، استفاده از این اپلیکیشن می تواند راهی مناسب برای این کار باشد.

Ipsos

این اپلیکیشن به ازای دریافت ایده و نظر شما، مبالغی را به شما پرداخت می‌کند. شما می‌توانید از طریق تکمیل فرم‌های نظرسنجی در اوقات فراغت خود، از این اپلیکیشن پول دریافت کنید. مبلغ واریزی از طریق پی پال برای شما واریز می‌شود و یا می‌توانید در ازای آن از آمازون و  iTunes   کارت هدیه دریافت کنید.

Bookscouter

اپلیکشن Bookscouter یکی از بهترین اپلیکیشن های موبایل برای درآمد بیشتر در سال 2019 می‌باشد که از طریق فروش کتاب‌های کهنه خود به آن‌ها می‌توانید کسب درآمد کنید. شما می‌توانید بارکد کتاب‌های بلااستفاده را که دیگر تمایلی به نگهداری آن‌ها ندارید، اسکن کنید و برای Bookscouter ارسال کنید. پس از ارسال بارکد در این اپلیکیشن امکان بازدید از پیشنهاد قیمت برای بیش از 20 شرکت فراهم می‌شود و شما می‌توانید از میان آن‌ها انتخاب کنید. پس از توافق بر سر قیمت، در مورد نحوه‌ی پرداخت از شما سوالاتی پرسیده می‌شود. در نهایت شما کتاب‌ها را ارسال می کنید و آن‌ها پول شما را برایتان پرداخت می‌کنند.

در این مقاله سعی کردیم شما را با بهترین اپلیکیشن های موبایل برای کسب درآمد بیشتر آشنا نمائیم. امید است مطالب ارائه شده مورد رضایت شما عزیزان قرار گرفته شده باشد.

بیشتر بخوانید : کسب درآمد به دلار از سایت Clixuniverse

از اینکه تا پایان این مقاله ما را همراهی کردید از شما بسیار سپاسگزاریم.

تاریخ انتشار 01 شهریور 1398
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر