با وجود این که سیستم‌های پرداخت نظیر کش و کردیت و دبیت کارت هنوز بر حوزه‌ی پرداخت حکم فرما هستند، اما در میان خرده فروشان بیشتر تمایل به پرداخت از طریق موبایل وجود دارد. یک اپلیکیشن پرداخت موبایلی برای شما این امکان را فراهم می‌کند  تا از طریق تلفن همراه مبلغی را واریز کنید یا دیگران مبلغی را به حساب شما واریز نمایند. حتی این امکان برای شما وجود دارد تا از فروشگاه‌های آنلاین از طریق این اپلیکیشن آیتم مورد نظر خود را خریداری نمائید. در ادامه با تراپی همراه باشید تا بهترین اپلیکیشن های پرداخت موبایلی را برای شما معرفی کنیم.

با بهترین اپلیکیشن های پرداخت موبایلی آشنا شوید

این روزها گزینه‌های بسیاری برای پرداخت موبایلی وجود دارد و را ه حل‌های بسیاری نیز وجود دارد چه برای صاحبان کسب و کارها و چه برای کارآفرینان. در این موارد شما قطعا جز هر کدام از این گروه‌ها که باشید راه حل‌های مناسبی برای پرداخت‌های خود پیدا خواهید کرد. یکی از این راه‌ها استفاده از اپلیکیشن های پرداخت موبایلی است که در ادامه به معرفی برخی از آن‌ها خواهیم پرداخت.

بهترین اپلیکیشن های پرداخت موبایلی

اپلیکیشن Apple Pay

پلتفرم‌های iOS اپل با Apple Pay مجتمع سازی شده‌اند و سوریسی ارائه داده‌اند که قابلیت ذخیره کارت اعتباری، دبیت کارت و پرداخت‌های آنلاین را دارد. یک کارت را به Apple Pay اضافه کنید تا با انتخاب گزینه‌ی tap-to-pay  بتوانید از کلیه‌ی خرده فروشان بین المللی خرید کنید.

 اپلیکیشن  Google Pay

برای پرداخت با گوگل دو راه وجود دارد که استفاده از هر دوی آن‌ها 100 درصد رایگان است و هدف از طراحی هر کدام از آن‌ها نیز متفاوت است.

  • یکی از راه‌های استفاده از Google برای پرداخت، استفاده از اپلیکیشن Google Pay می‌باشد که با استفاده از آن می‌توانید از فروشگاه‌ها نیز خرید کنید. این اپلیکیشن با سیستم عامل‌های اندروید مجتمع سازی شده است و به راحتی بر روی سیستم عامل‌های اندروید قابل استفاده می‌باشد.

  • یکی دیگر از راه‌های استفاده از Google برای پرداخت موبایلی، استفاده از Google Pay Send است که برای ارسال و دریافت پول از دیگر افراد استفاده می‌شود. این اپلیکیشن به سادگی می‌تواند برای اهداف پرداختی و دریافتی شما تنظیم شود.

اپلیکیشن Samsung Pay

اپلیکیشن Samsung Pay از برای ثبت نام کارت اعتباری ، دبیت کارت ، کارت‌های هدیه و کارت‌های عضویت برای تسهیل پرداخت‌های حضوری ، درون برنامه‌ای یا آنلاین پشتیبانی می‌کند. این برنامه دارای تبلیغات ویژه نیز می‌باشد.

اپلیکیشن PayPal

یکی دیگر از بهترین اپلیکیشن های پرداخت موبایلی ، اپلیکیشن PayPal می‌باشد که استفاده از آن نیز بسیار آسان و راحت می‌باشد. همچنین استفاده از این برنامه‌ی کاربردی پرداخت موبایلی بسیار امن است. برای استفاده از این اپلیکیشن کافیست حساب پی پال خود را با تلفن همراه خود لینک کنید، سپس یک پین کد برای آن تنظیم کنید و بعد از آن در یک پایانه‌ی پرداخت مربوط به آن، عملیات پرداخت خود را تکمیل کنید.

اپلیکیشن Cash

اپلیکیشن Cash یکی دیگر از بهترین اپلیکیشن های پرداخت موبایلی است که توسط شرکت Square ارائه شده است. این اپلیکیشن خیلی ساده است اما بسیار قابل اطمینان و امن است، همچنین استفاده از آن بسیار ساده و آسان است.

بهترین اپلیکیشن های پرداخت موبایلی

اپلیکیشن Venmo

اپلیکیشن Venmo نیز یکی از اپلیکیشن های پرداخت موبایلی است که با استفاده از متن سرویس دهی می‌کند. سیستم آن به گونه‌ای است که یک حد ماکسیمم برای پرداخت در هر هفته قرار می‌دهد تا زمانی که هویت شما وریفای شود. که این مبلغ عبارتست از 299 دلار. سپس این مبلغ هفتگی تا 2999 دلار افزایش می‌یابد. هر تراکنش نیز محدود می‌شود به 2000 دلار و هر روز 30 تراکنش می‌تواند انجام شود.

اپلیکیشن Starbucks

Starbucks نیز یکی از بهترین اپلیکیشن های پرداخت موبایلی می‌باشد که توسط بسیاری از کاربران شناخته شده و بسیار محبوب است. شما می‌توانید هم به صورت آنلاین از این اپلیکیشن استفاده کنید و هم آن را به دبیت کارت یا کارت اعتباری خود متصل کنید.

اپلیکیشن Zelle

بر خلاف سایر اپلیکیشن هایی که یک برنامه اختصاصی تلفن همراه ارائه می‌دهند ، Zelle در پشتیبانی مستقیم از بانک‌ها برای پرداخت‌های شخص به شخص بهترین خدمت رسانی را ارائه می‌دهد. ویژگی منحصر به فرد اپلیکیشن Zelle که آن را از سایر اپلیکیشن‌ها متمایز ساخته است، قابلیت انتقال پول از بانکی به بانک دیگر به سرعت و در حد چند دقیقه می‌باشد.

از توجه و همراهی شما عزیزان بسیار سپاسگزاریم. لطفا با ما در تماس باشید و سوالات و مشکلات خود را با ما در میان بگذارید.

تاریخ انتشار 11 امرداد 1398
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر