آیا از درآمدی که در حال حاضر دارید، راضی هستید؟ اگر نه، آیا به فکر یافتن راه بهتری برای کسب درآمد بیشتر هستید؟ نظرتان در مورد بازی‌های موبایل چیست؟ آیا می‌دانید از طریق نصب بازی بر روی تلفن همراه هوشمند خود می‌توانید به درآمد مکفی برسید؟ آیا پردرآندترین بازی های موبایل را می‌شناسید؟ در این مقاله تراپی را تا پایان همراهی کنید تا پردرآمدترین بازی های موبایل را به شما معرفی کنیم.

بیشتر بخوانید :

Steam شبکه بزرگ بازی های آنلاین

شارژ حساب بازی رولت از طریق وب مانی

استفاده از بلاک چین در صنعت بازی

معرفی پردرآمدترین بازی های موبایل

در این بخش از مقاله پردرآمدترین بازی های موبایل را که به صورت آنلاین می‌باشد، برای شما معرفی خواهیم کرد.

پردرآمدترین بازی های موبایل

Swagbucks

Swagbucks یک وب سایت است که در آن مجموعه‌ای از برنامه‌ها و بازی‌ها وجود دارد و شما علاوه بر انجام بازی و انجام کارهای آنلاین در این سایت می‌توانید به درآمد خوبی برسید. به علاوه می‌توانید در نظرسنجی‌های این سایت شرکت کنید و از این طریق و از طریق ارجاع دوستانتان به این سایت، درآمد کسب کنید.

برای دریافت درآمد خود از طریق این وب سایت می‌توانید درخواست خود را برای ما ارسال کنید و آن مبلغ را در حساب پی پال خود دریافت کنید.

Exodus3000

این بازی یکی از جذاب‌ترین و پرطرفدارترین بازی‌های موبایل چند نفره است که در آن می‌توانید پول واقعی به دست آورید. در این بازی شما در زمینی زندگی خواهید کرد که 1000 سال جلوتر از زمان فعلی است و دیگر جای مناسبی برای زندگی نخواهد بود و شما ناچارید دلار مریخ استخراج کنید یا مواد معدنی. برای این منظور باید در ویرانه‌ها و آتشفشان‌ها جستجو کنید یا به دیگر بازی‌کنان حمله کنید تا بتوانید دلار به دست آورید. شما پس از ثبت نام برای شروع این بازی 5000 دلار رایگان دریافت خواهید کرد.

Rummy

این بازی نیز یکی از پردرآمدترین بازی های موبایل است که از طرفداران زیادی هم برخوردار است. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این بازی آن است که دارای امنیت بسیار بالا است و پرداخت درآمدی که کسب می‌کنید نیز بسیار راحت و آسان برای شما انجام می‌شود. همچنین دارای پشتیبانی 24 ساعته می‌باشد.

Clash of clans

نام این بازی را به احتمال زیاد بسیار شنیده‌اید. این بازی از محبوب‌ترین و پردرآمدترین بازی های موبایل است. در این بازی شما بای برای خود یک شهر بسازید و با دیگر قبیله‌ها مبارزه کنید و اکسیر به دست آورید. بازیکن‌های حرفه‌ای دیوارهای قوی تری ایجاد می‌کنند. در این بازی حتی امکان خرید شهرهای نیمه کاره از دیگر افراد وجود دارد که کار را از صفر شروع نکنند.

Second life

این وب سایت یکی از بزرگ‌ترین وب سایت‌های پردرآمدترین بازی های آنلاین است که خرید و فروش املاک نیز در آن انجام می‌شود. همچنین امکان فعالیت در دیگر زمینه‌ها و کسب درآمد از آن نیز وجود دارد. به عنوان مثال از طریق تولید محتوا، هماهنگی برگزاری و شرکت در کنسرت و ... نیز می‌توانید در وب سایت Second life فعالیت کرده و درآمد کسب کنید.

پردرآمدترین بازی های موبایل

FIFA

بازی فیفا یکی از قدیمی‌ترین بازی‌های آنلاین است که از طرفداران زیادی برخوردار است به خصوص در میان آقایان و شما در ازای شرکت در این بازی و کسب موفقیت می‌توانید سکه دریافت کنید که این سکه‌ها به ارزش اکانت شما می‌افزاید و شما می‌توانید حتی اکانت فیفا خود را به قیمت بسیار عالی به فروش برسانید.

این بازی یک بازی چند نفره‌ی فوق العاده است که بازیکنان از انجام آن بسیار لذت می‌برند و در حین بازی لحظات بسیار خوش و هیجانی را در کنار یکدیگر تجربه خواهند کرد.

Twitch

این پلتفرم یکی دیگر از انواع پلتفرم‌های بازی است که امکان کسب درآمد از آن وجود دارد البته نه از طریق بازی به صورت آنلاین، بلکه از طریق پخش ویدئوهای ضبط شد از انجام بازی توسط گیمرها به آن‌ها پول داده می‌شود. در حقیقت اگر شما جز گیمرهای حرفه‌ای هستید، می‌توانید از بازی‌های آنلاین ویدئو تهیه کنید و با پخش آن در سایت توئیچ درآمد کسب کنید.

بیشتر بدانید :  پرفروش ترین بازی های رایانه ای

آنچه در میزان درآمد شما از سایت توئیچ تاثیرگذار است، تعداد فالوورها و بازدیدکنندگان شما و نیز تعداد بازدید از تبلیغاتی است که در کنار ویدئو‌های شما قرار می‌گیرد.

در این مقاله پردرآمدترین بازی های آنلاین را برای شما عزیزان معرفی کردیم. امید است از مطالعه‌ی آن‌ها لذت کافی برده باشید.

از توجه و همراهیتان صمیمانه سپاسگزاریم.

تاریخ انتشار 05 آذر 1398
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
نظرات کاربران
  • تصویر آواتار
    معصومه ۲۴ مهر ۱۳۹۹ به این نظر پاسخ دهید
    میخواهم بابازی آنلاین پولددربیارم

    • تصویر آواتار
      حامد پاکدامن ۲۶ مهر ۱۳۹۹ به این نظر پاسخ دهید
      با سلام .
      برای کسب در آمد حتما باید حساب پی پال داشته باشید . سپس درآمد حاصله رو به حساب خودتون دریافت کنید و آن را از طریق ما نقد کنید . جهت افتتاح از منو خدمات خدمت افتتاح حساب پی پال وریفای شده را انتخاب نمایید .

      • تصویر آواتار
        حسین استخر ۱۶ آبان ۱۳۹۹
        پی پال که تو ایران جواب نمیده تکلیف چیه

    • تصویر آواتار
      م-پاکدامن ۱۷ آبان ۱۳۹۹ به این نظر پاسخ دهید
      دوست گرامی از طریق روشی که ما پی پال را برای شما افتتاح میکنیم به خوبی جواب میدهد . و تابحال کاربران ما در این مورد مشکلی بر نخورده اند .
      موفق باشید

  • تصویر آواتار
    SAM ASHRAF ۲۹ آذر ۱۳۹۹ به این نظر پاسخ دهید
    من حساب پی بال دارم چطور برداشت کنم؟

  • تصویر آواتار
    مجتبی باقری ۰۳ فروردین ۱۴۰۰ به این نظر پاسخ دهید
    سلام شما مگه چه جوری حساب پی پال برامون باز میکنید که ما نمیتونیم؟

    • تصویر آواتار
      حامد پاکدامن ۰۴ فروردین ۱۴۰۰ به این نظر پاسخ دهید
      شما هم میتونید باز کنید ولی دوتا مشکل خواهید داشت .۱- هزینه ای که بابت کارت و سیم کارت و سرور خواهید پرداخت (هزینه تمام شده) بیشتر از این هزینه ای هست که ما براتون افتتاح میکنیم. ۲ - چون تجربه ما رو ندارید مجبور میشید چند بار حساب افتتاح کنید و پی پال براتون مدام حساب ها را می بنده تا بلاخره تجربه کار رو بدست بیارید (همانطور که ما بعد از ۱۰سال کار توی این حوزه بدست آوردیم)
      موفق باشید

  • تصویر آواتار
    Negin ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ به این نظر پاسخ دهید
    سلام چرا نمیشه وارد سایت Swagbucks شد ؟؟

  • تصویر آواتار
    هادی غیور علمداری ۱۴ بهمن ۱۴۰۱ به این نظر پاسخ دهید
    سلام
    من چنتا بازی موبایلی دارم درگاه پی پال میخاد منم ندارم کسی رو میشناسید داشته باشه درصد بگیره

    • تصویر آواتار
      روستا ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ به این نظر پاسخ دهید
      سلام وقت بخیر
      دوست عزیز در حال حاضر برای دریافت درامد ارزی از بازی ها میبایستی حساب شخصی پی پال داشته باشید و پس از دریافت با مراجعه به سایت تراپی درامد خود را نقد کنید
      و اکثر بازی ها واریزی ندارند و تشخیص و اعتبار سنجی به عهده شماست
      هزینه افتتاح حساب پی پال ۲,۳۶۳,۰۰۰ تومان هست که با کد تخفیف PP99400 هزینه ۲,۱۶۳,۰۰۰ تومان میشود
      برای ثبت سفارش بدون احراز هویت در سایت شما میتوانید وارد لینک زیر شوید و سفارش خود را ثبت نمایید
      https://trapay.net/member/order/open/paypal/create

فرم ارسال نظرات کاربر