هر چه پیش می‌رویم، با گذشت زمان کم کم در حال ورود به دنیای هوش مصنوعی هستیم  و با آمیخته شدن زندگی‌ها با فناوری اطلاعات و هوش مصنوعی در کنار یکدیگر، کسب کارهای جدیدتر روی کار خواهند آمد که روند زندگی را برای بشر آسان ساخته و تحول عظیمی در دنیای استارت اپ‌ها به وجود خواهد آورد. آیا مایلید با این نوع استارت اپ‌ها آشنا شوید؟ با تراپی همراه شوید تا با بهترین استارت اپ ها در سال 2020 آشنا شوید.

بیشتر بدانید : 

چند نکته ی مهم برای نامگذاری استارت اپ ها که حتما باید بدانید!

چرا استارت اپ ها ریسک بالاتری دارند؟

بهترین استارت اپ ها در سال 2020 کدامند؟

همانطور که می‌دانید ربات‌ها و ابزارهای هوش مصنوعی بر آینده‌ی زندگی بشر حاکم خواهند بود. سرمایه گذاران و کارآفراینان بیشتر ترجیح می‌دهند بیشتر بر بروی ایده‌های جدید سرمایه گذاری کنند که به واقعیت نزدیک‌تر است. در این راستا هم استارت اپ‌هایی راه اندازی شده است که به عنوان بهترین استارت اپ ها در سال 2020 شناخته شده‌اند. در ادامه برخی از آن‌ها را به شما معرفی خواهیم کرد.

بهترین استارت اپ ها در سال 2020

SurveyAuto

SurveyAuto یکی از بهترین استارت اپ ها در سال 2020 و یکی از جدیدترین استارت اپ‌های صنعت هوش مصنوعی که نتایج نظرسنجی دقیقی را از طریق مکالمات ، تصاویر فوق العاده و نقشه‌های خیابانی و ... جمع آوری می‌کند. SurveyAuto زائیده‌ی افکار دکتر عمر سیف ، کارآفرین پاکستانی است.

به گفته مدیرعامل آن، دکتر عمر سیف ، "SurveyAuto از یک مدل جمعیت سازی استفاده می‌کند و برای تصمیم گیری در مورد اینکه چه کسی داده‌ها را گزارش می‌کند، محل جمع آوری آن‌ها ، و اینکه چه زمانی و چه میزان گزارش شده است ، بر یادگیری ماشین تکیه دارد. این استارت اپ توانسته است این هزینه را کاهش دهد و خطاهای انسانی را به حداقل برساند.

Spacemaker

Spacemaker یکی دیگر از بهترین استارت اپ ها در سال 2020 می باشد و همچنین استارت اپی بزرگ است که هدف آن توسعه زیرساخت‌های پایدار است که می‌تواند در ضمن کاهش آلودگی محیط زیست به شرکته‌ا کمک کند تا رشد کنند. این یکی از اهداف توسعه هزاره سازمان ملل است.

طراحان زیرساخت می‌توانند از خدمات Spacemaker استفاده کنند تا هوشمندانه ترین راه‌هایی را برای به حداکثر رساندن ارزش ساختار املاک خود ارائه دهند. آن‌ها میلیاردها پیشنهاد را تولید و کاوش می‌کنند ، لیستی بهینهای تولید می‌کنند و به توسعه دهندگان زیرساخت آمار دقیق درباره هر یک از آن‌ها می‌دهند. Spacemaker از هوش مصنوعی برای طرح‌های سازگار با محیط زیست استفاده می‌کند.

Capacity

Capacity یک بستر هوش مصنوعی است که همه آنچه شما نیاز دارید (تمام برنامه‌های مورد نظر شما) را به صورت یک جا به هم پیوسته است. این نرم افزار از هوش مصنوعی برای پیدا کردن برنامه‌های مورد نیاز در هر زمان استفاده می‌کند و آن‌ها را برای شما آماده نگه می‌دارد. این به شما و تیم شما کمک می‌کند تا بتوانید زمان خود را مدیریت کنید. Capacity یکی دیگر از بهترین استارت اپ ها در سال 2020 می‌باشد.

بهترین استارت اپ ها در سال 2020

Observe.AI

Observe.AI یک دستیار صوتی با هوش مصنوعی است که می‌تواند مراکز تماس شما را به ماشین‌های تولید سود تبدیل کند. می‌پرسید چگونه؟ خوب ، Observe.AI از چندین فن آوری مانند یادگیری ماشین ، پردازش زبان طبیعی و سیستم بررسی خطا استفاده می‌کند تا اطمینان حاصل کند که تمام تماس‌های صوتی شما همه‌ی مراحل را دنبال می‌کنند. این استارت اپ، تماس‌ها را ردیابی کرده و بر آن‌ها نظارت می‌کند تا اطمینان حاصل كند كه کدام یك از تماس‌های شما می‌تواند فروش داشته باشد، از این طریق سودآوری را افزایش داده و تعداد تماس گیرندگان علاقه‌مند بیشتر خواهد شد.

Eyewear tech

Eyeware Tech یک ابتکار انقلابی در صنعت ردیابی دوربین است. این نرم افزار نگاه شخص را کنترل می‌کند و انگیزه‌ی او را تشخیص می‌دهد. این نرم افزار برای ارائه به موضوعات دنیای واقعی مانند امنیت ، انتخاب خریدار ، نیات انسانی و غیره ساخته شده است و از الگوریتم‌های دید در کامپیوتر، برای افزایش تعامل انسان و ماشین استفاده می‌کند. نرم افزار ردیابی چشم سه بعدی از عمق دوربین می‌گذرد و امکان ردیابی زلزله را به صورت سه بعدی از راه دور فراهم می‌کند . در حقیقت همه‌ی این کارها توسط دوربین‌های سه بعدی مصرف کننده انجام می‌شود. این استارت اپ کمک می‌کند تا تعامل در دنیای واقعی ، توجه کاربر ، قصد و نیت ، انگیزه‌ها و علایق او مشخص شود.

بیشتر بدانید : بهترین اپلیکیشن های هوش مصنوعی

دوستان در این مقاله شما را با برخی از بهترین استارت اپ ها در سال 2020 آشنا کردیم که بیشتر مربوط به حوزه‌ی هوش مصنوعی می‌باشد. به منظور آشنایی با دیگر استارت اپ‌ها در سال جدید، ما را در قسمت دوم همین مقاله دنبال کنید.

تاریخ انتشار 13 بهمن 1398
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر