در صورتی که قبلا مقاله بیت کوین کش چیست را مطالعه کرده باشید حتما این سوال برای شما مطرح شده است که کیف پول این ارز دیجتالی چیست، نحوه بدست آوردن آن چگونه است و اینکه چگونه می توان آن را استخراج کرد. در این سری از مقالات می خواهم شما را با ریزترین نکات ارز دیجیتال بیت کوین کش آشنا کنم. پس برای شروع با کیف پول بیت کوین کش شروع می کنم...

قبل از این که به معرفی این موارد بپردازم، باید این نکته را در مورد همه انواع کیف پول ها مطرح کنم که رمز امنیتی را چند جا ذخیره کنید و به خوبی از آن نگهداری کنید. چرا که اگر آن را فراموش کنید یا کسی به آن دست پیدا کند شما کلیه ارز خود را از دست خواهید داد.

انواع کیف پول بیت کوین کش :

  • Ledger Nano S : این کیف پول، سخت افزار کیف پول بیت کوین کش به شمار می آید. در حال حاضر این کیف پول بهترین کیف گول شناخته شده است. رد وصرتی که شما قبلا از آن برای کیف پول بیت کوین استفاده کرده اید اکنون برای ذخیره BCH نیاز نیز که کاری انجام دهید. تنها کاری که نیاز است انجام دهید این است که کیف پول BCH را دانلود کنید و روی آن نصب کنید. این کیف پول امنیت لازم را برای شما فراهم می کند.

 کیف پول بیت کوین کش
  • Coinomi : در صورتی که می خواهید کیف پول خود را روی تلفن همراه خود داشته باشید به راحتی می توانید از این کیف پول استفاده نمایید. این کیف پول فعلا تنها برای گوش های اندروید قابل استفاده است ولی کمپانی آن قول داده است که به زودی برای ios نیز نسخه ای ارائه می دهد. بعد از اینکه شما وارد این برنامه شدید، یک کد 15 حرفی دریافت خواهید کرد که باید آن را برای بازیابی کیف پول خود در جایی امن نگهداری کنید.

 کیف پول بیت کوین کش
  • Jaxx : اگر می خواهید کیف پول شما از دو روش دسکتاپ و تلفن همراه خود کنترل کنید، Jaxx این امکان را در اختیار شما قرار می دهد. کاربری این کیف پول بسیار ساده است و همین موضوع نیز آن را بسیار محبوب کرده است.

 کیف پول بیت کوین کش

  • Electron Cash : این کمپانی نیز نرم افزاری برای دسکتاپ و تلفن همراه ارائه می دهد که می توانید از طریق آن ها به کیف پول بیت کوین کش خود دسترسی داشته باشید. نسخه دسکتاپ آن برای سیستم عامل های ویندوز، مک و لینوکس در دسترس است. نیخه موبایل آن  هم تنها برای کوشی های اندروید قابل استفاده است.

 کیف پول بیت کوین کش
  • BU Bitcoin Cash Client : اگر فردی هستید که بیشتر زمان خود را با لپتاگ و یا کامپیوتر خود می گذرانید داشتنن یک کیف پول بیت کوین کش که قابلیت نصب روی لپتاپ را داشته باشد می تواند کمک زیادی به شما بکند. در حال حاضر این نرم افزار برای سیستم عامل های مک، ویندوز و لینوکس در دسترس است.

 کیف پول بیت کوین کش
  • BTC.com : شما می توانید به این کیف پول هم از طریق وب و هم از طریق نرم افزارهای تلفن همراه دسترسی داشته باشید. این نوع کیف پول برای افرادی مفید است که با رمز عبور کیف گول خود مشکل دارند و می خواهند در امنیت بالایی باشند!

 کیف پول بیت کوین کش
  • KeepKey یکی دیگر از سخت افزار های مورد استفاده جهت کیف پول بیت کوین کش است. شاید بتوان یکی از معایب آن را این موضوع در نظر گرفت که سایز آن کمی بزرگ است.

 کیف پول بیت کوین کش
  • CashAddress : کیف پول کاغذی نیز برای افرادی که با استفاده از آن مشکلی ندارند مناسب است. امینت این کیف پول قابل تضمین است.

 کیف پول بیت کوین کش

نکته مهم : چون تکنولوژی تمامی این کیف پول ها جدید است بهتر است فعلا برای انجام معاملات بزرگ خود از آن ها استفاده نکنید تا باگ های آن ها برطرف شوند.

 

همراهان عزیز امیدوارم که در این مقاله اطلاعات کافی در مورد کیف پول بیت کوین کش را بدست آورده باشید. در صورت وجود سوال می توانید از طریق چت آنلاین با ما در ارتباط باشید.

تاریخ انتشار 09 اسفند 1396
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
خرید بیت کوین کش
استخراج بیت کوین کش
 کیف پول بیت کوین کش
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر