پیش‌تر گفتیم که هنگام انتخاب روشی مناسب برای انتقال پول بین المللی کاربران بیشتر نگران مسائل امنیتی هستند و همچنین میزان هزینه ی تراکنش‌ها نیز برای آن‌ها اهمیت ویژه‌ای دارد. اما سرعت انجام تراکنش نیز بسیار مهم است و شما باید به آن توجه کافی داشته باشید. در قسمت اول این مقاله دو روش از بهترین روش های انتقال پول بین المللی را برای شما معرفی کردیم و در این مقاله به معرفی دیگر بهترین روش های انتقال پول بین المللی خواهیم پرداخت. لطفا در این مقاله نیز تراپی را تا پایان همراهی کنید.

بهترین روش های انتقال پول بین المللی کدامند؟

با توجه به ویژگی‌هایی که یک روش انتقال پول بین المللی باید داشته باشد تا جز گزینه‌ی مناسب و محبوب کاربران  قرار گیرد، که عبارتند از : امنیت، سرعت و هزینه، ما بهترین روش های انتقال پول بین المللی را برای شما معرفی خواهیم کرد. لطفا همچنان با ما همراه باشید.

بهترین روش های انتقال پول بین المللی

بروکر یا واسطه تبادلات برون مرزی

یکی از بهترین راه‌ها برای صرفه جویی در نرخ مبادلات ارزی، و نیز از بهترین روش های انتقال پول بین المللی استفاده از بروکرها یا واسطه ها (FX) می‌باشد. برخی از این واسطه‌ها حتی گزینه‌ها و امکانات بیشتر و قیمت ارزان‌تری ارائه می‌دهند. انتقال پول به خارج از کشور و خرید و فروش ارز جز وظایف این بروکرهای واسطه می‌باشد.

از آنجا که این بروکرهای واسطه در حوزه‌ی ارز متمرکز هستند، دانش عمیق و جامعی در مورد موارد مربوط به ارز دارند که این موارد عبارتند از :

  • راه حل‌های مؤثر برای تأثیرات منفی عوامل مختلف بر اسناد شخص
  • آشنایی با ابزارهایی در تحلیل تغییرات فنی ارز
  • اطلاع از اخبار فعلی سیاسی-اقتصادی جهان ، مانند اینکه آیا یک کشور از یورو حمایت می‌کند یا خیر.
  • پیش بینی شرایط جهانی اقتصاد کلان.

این‌ها نکاتی است که یک بروکر از آن‌ها اطلاعات دقیق و به روز دارد. حال برای شما خواهیم گفت که چرا از برورکرها استفاده کنیم.

دلایل استفاده از بروکرها چیست؟

  • کارگزاران بروکرها به شما این امکان را می‌دهند تا ارزهای خود را از طریق پلتفرم خود خریداری نموده و یا بفروشید.
  • استفاده از بروکرها باعث می‌شود که شما گزینه‌های ارزی زیادی در اختیار داشته باشید.
  • توسط بروکرها شما حتی می‌توانید حساب گیرنده خود را که به طور مرتب به آن‌ها پول ارسال می‌کنید ، ثبت کنید.
  • برخی از بروکرها هنگام ارسال مقادیر زیادی پول در سطح بین المللی ، هزینه رایگان ارائه می‌دهند.
  • انتقال پول از طریق بروکرها اغلب طی 1-2 روز انجام می‌شود.

اپراتورهای انتقال پول

اغلب این اپراتورها با عنوان MTO نیز شناخته می‌شوند. اپراتورهای انتقال پول معاملات یا پرداخت‌های بین المللی را تسهیل می‌کنند. MTO ها در واقع شرکت‌های مالی هستند که از طریق دسترسی به شبکه‌های بانکی یا بودجه سیستم داخلی ، پول را از مرزی به مرز دیگر انتقال می‌دهند.

بهترین روش های انتقال پول بین المللی

نقل و انتقال پول از طریق  MTO ها اغلب به صورت حواله ارزی می‌باشد. به دلیل افزایش تعداد MTO ها ، رقابت بین این اپراتورهای پرداخت سالم تر شده است و این بدان معنی است که هزینه‌های انتقال پول در سطح بین المللی به مراتب ارزان‌تر از گذشته خواهد شد. آیا می‌دانید استفاده از این اپراتورهای پرداخت بین المللی چه مزایایی دارد؟ در ادامه این مقاله به مزیت‌های این سیستم های پرداخت اشاره خواهیم کرد.

مزایای استفاده از اپراتورهای انتقال پول

  • با استفاده از اپراتورها یا همان MTO  ها شما می‌توانید برای هر کسی به هر جای دیگری پول ارسال کنید ، به ویژه اگر گیرنده حساب بانکی نداشته باشد یا اینکه گیرنده در یک منطقه دور افتاده زندگی کند.
  • اگر نیاز داشته باشید که پرداخت‌های خود را بسیار سریع انجام دهید و همچنین فرد گیرنده نیاز به پول داشته باشد و در کوتاه‌ترین زمان ممکن بخواهید پول را به دست او برسانید، این اپراتورها می‌توانند گزینه‌های مناسبی باشند.
  • برای MTO ها این امکان وجود دارد که بلافاصله پس از اینکه شماره‌ی ارجاع را دریافت کردند، مبلغ ارسالی را آزاد کنند. همچنین گزینه‌هایی برای سرعت ارسال از طریق این این اپراتورها وجود دارد که شما می‌توانید با سرعت همان روز یا سرعت روز بعد پول را انتقال دهید که البته این دو هزینه‌های متفاوتی نیز دارند.  
  • برخی از اپراتورها دارای وب سایت یا اپلیکیشن‌هایی هستند که قادرند پول را ظرف مدت چند دقیقه ارسال کنند.
  • برخی از MTO ها ، به ویژه مراکز حواله بانکی مشهور یا شناخته شده ، بیش از 4000 تا 100000 شعبه در سراسر جهان دارند.
  • برخی  دیگر از اپراتورها حتی به شما این امکان را می‌دهند که مستقیماً به حساب بانکی گیرنده مبالغی را ارسال کنید.

از توجه و همراهی شما تا پایان این مقاله بسیار ممنون و سپاسگزاریم. لطفا با ما تماس بگیرید و سوالات و مشکلات خود را با ما مطرح نمائید. منتظر شنیدن صدای گرمتان هستیم.

تاریخ انتشار 26 شهریور 1398
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر