تا حالا با خودتان این فکر را کرده اید که اگر بیت کوین داشته باشید چگونه می توانید آن را به پول نقد تبدیل کنید؟ شاید بپرسید اصلا این کار چه لزومی دارد؟ همان طور که در مقاله چرا بیت کوین افت پیدا کرد، بیان کردیم که بسیاری از سازمان ها هم چنان از بیت کوین پشتیبانی نمی کنند و آن را به عنوان پول از کاربران خود قبول نمی کنند. بنابراین شاید نیاز باشد بتوانید بیت کوین خود را به پول نقد تبدیل کنید. بنابراین در این مقاله همراه ما باشید تا نحوه انجام این کار توسط دستگاه ATM بیت کوین را به شما آموزش دهم.

دستگاه ATM بیت کوین :

بسیاری از ما با دستگاه های ATM آشنا هستیم، همان طور که می دانید ما از این دستگاه ها برای دریافت و یا انتقال وجه استفاده می کنیم. برای ارز دیجیتال بیت کوین نیز همچین دستگاهی وجود دارد که با استفاده از آن می توانید بیت کوین را به پول نقد و یا ببرعکس تبدیل کرد.البته عملکرد این دستگاه های ATM شبیه به دستگاه های معمولی که ما از آن ها استفاده می کنیم نیست. این دستگاه های الکترونیکی، همواره به اینترنت متصل هستند. بنابراین می توانند تبدیل شما را به هر دو صورت انجام دهند. پس از انجام عملیات مورد نظر، دستگاه فیشی را به عنوان مدرک انجام معامله شما در اختیارتان قرار می دهد. زمانی شما پول را دستگاه قرار می دهید، بیت کوین خریداری شده به کیف پول شما انتقال پیدا می کند. بنابراین داشتن کیف پول بیت کوین یکی از موارد ضروری است. پس مزیتی که در این جا به وضوح می توان به آن اشاره کرد این است که برای بدست آوردن بیت کوین نیازی ندارید که اطلاعات شخصی خود را وارد کنید و تنها وجود آدرس کیف پول کافی است.

دستگاه ATM بیت کوین

 یکی از تفاوت هایی که این دستگاه ها با دستگاه های ATM معمولی دارند این است که به بانکی متصل نمی شوند و تنها به سرور اکسچنجینگ بیت کوین متصل می شوند. البته یکی از عیب های این دستگاه ها، کارمزد بالایی است که به ازای انجام معاملات شما کم می کند. این مقدار حدود 5 الی 10 درصد اعلام شده است. در حالی که شما اگر این کار را به صورت آنلاین انجام دهید تنها نیاز است که 7.5 درصد کارمزد پرداخت کنید.

در مقاله ای می خواندم که در امریکا حدود 800 دستگاه ATM بیت کوین وجود دارد که مغازه دارانی که فضای خود را برای این وسیله اجاره داده اند، ماهیانه 300 دلار دریافت می کنند.

دستگاه ATM بیت کوین

همراهان گرامی در این مقاله سعی کردم علاوه بر روش های گفته شده در مقاله های استخراج بیت کوین، کسب بیت کوین رایگان روش دیگری برای بدست آوردن بیت کوین به شما معرفی کنم که اصطلاحا دستگاه ATM بیت کوین نامیده می شود. در صورتی که در این مورد سوال بیشتری دارید می توانید از طریق چت آنلاین با مشاوران ما در ارتباط باشید.

تاریخ انتشار 29 بهمن 1396
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
سرمایه گذاری بیت کوین
افزایش قیمت بیت کوین به بیش از 20000 دلار
پرداخت مستقیم با بیت کوین در مرورگر اپرا
استخراج بیت کوین در ایران
بیت کوین رایگان در علی بابا (Alibaba)
ارزهای دیجیتالی که از بیت کوین جلو می زنند
بیت کوین و لایت کوین
انتقال پول با بیت کوین
خرید بیت کوین
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر