ارزش بیت کوین طی 10 سال گذشته، حدود 9 میلیون درصد افزایش یافته است، شاهکاری حیرت انگیز که در طول تاریخ به عنوان یکی از جالب‌ترین پدیده‌های مالی تا کنون محسوب می‌شود. با وجودی که طی این مدت بیت کوین دستخوش نوسانات بسیاری بوده است، اما می‌توان گفت این ارز دیجیتال به نوسانات خود در طی یک دهه‌ی گذشته پایان داده است. در این مقاله تا پایان با تراپی همراه شوید تا در مورد قیمت بیت کوین در سال 2020 مطالبی را برای شما عزیزان بازگو کنیم.

قیمت بیت کوین (BTC) در سال 2019 حدود 87 درصد افزایش یافته است ، که تقریباً از 3،843 دلار به 7.200 دلار در آن سال رسیده است. در همین بازه ، نرخ هش شبکه بیت کوین از 40 مبادله در ثانیه به 100 مورد در ثانیه رسیده است و یک صعود 150 درصدی داشته است.

در همین سال نیز شرکت‌های بزرگ محصولات بزرگی مانند Bakkt و محصولات دیگر خود را به بازار عرضه کردند. بحران ارزی در آمریکای لاتین و افزایش روابط بین تجاری ایالات متحده منجر به بحث و گفتگوهای جهانی پیرامون وضعیت بالقوه شکوفایی BTC به عنوان یک دارایی امن شد.

قیمت بیت کوین در سال 2020

قیمت بیت کوین در سال 2020 هنوز در حال بررسی است و برای بسیاری از سرمایه گذاران و فعالان دنیای ارز دیجیتال این سوال مطرح است که آیا قیمت بیت کوین در سال2020 افزایش خواهد یافت؟ آیا در بهار امسال هالوینگ اتفاق خواهد افتاد؟ این مسئله‌ای است که بر سر آن در بین تحلیلگران بحث و گفتگو وجود دارد.

در این زمینه خوب است به بیان صحبت‌های برخی از افراد صاحب نظر بپردازیم.

پیش بینی قیمت بیت کوین در سال 2020

در این بخش از مقاله به بیان نظر برخی از متخصصان و اقتصاددانان در مورد قیمت بیت در سال 2020 خواهیم پرداخت.

دکتر نوریل روبینی (Nouriel Roubini)

دکتر روبینی یک اقتصاددان آمریکایی است و او معتقد است که بیت کوین هیچ ارزشی ندارد و زمانی فرا می‌رسد که قیمت آن حتی به صفر دلار سقوط کند.

پیتر شیف (Peter Schiff)

پیتر شیف با استفاده از تحلیل تکنیکال نمودارهای قیمت بیت کوین پیش بینی می‌کند که با تکمیل الگوی رفتاری در نمودار بیت کوین، قیمت آن تا 1000 دلار افزایش یافت.

تحقیقات BitMEX

در نتایج تحقیقات به دست آمده از صرافی BitMEX، بسیاری از محققان در این زمینه معتقدند که معاملات بیت کوین در سال 2020 زیر 2000 دلار و بالای 15000 دلار نخواهد بود. همچنین نرخ سهم بازار بیت کوین کمتر از 30 درصد نخواهد بود و از 75 درصد نیز تجاوز نخواهد کرد.

اندی چونگ (Andy Cheung)

اندی چونگ یکی از رهبران اصلی OKEx در چین معتقد است که بیت کوین در سال 2020 تا 14000 دلار افزایش قیمت خواهد داشت. وی معتقد است که در سال آینده شاهد انجام بسیاری از پرداخت‌های جهانی با استفاده بیت کوین خواهیم بود و بیت کوین در سال 2020 بسیاری از چشم اندازهای مالی را تغییر خواهد داد.

قیمت بیت کوین در سال 2020

Altcoin Daily

Altcoin Daily  معتقد است که در شرایط فعلی پیش بینی قیمت بیت کوین چندان کار سختی نیست و پیش بینی می‌شود که در نیمه‌ی دوم سال 2020 بیت کوین به بالاترین قیمت خود یعنی 20000 دلار برسد.

تام لی (Tom Lee)

تام لی، بزرگ‌ترین گاونر بیت کوین در وال استریت، پیش بینی کرده بود که در سال 2019 بیت کوین به 40000 دلار خواهد رسید، ولی این پیش بینی او به وقوع نپیوست. وی در نوامبر 2019 مجددا پیش بینی کرد که تا سال 2022 قیمت بیت کوین به 25000 دلار خواهد رسید.

بسیاری از اقتصاددانان دیگر دنیا و افراد صاحب نظر در زمینه‌ی ارزهای دیجیتال و ارزیابی و پیش بینی قیمت بیت کوین، پس از بررسی‌ها و تحلیل تکنیکال نمودار قیمت بیت کوین، نظرات خود را در مورد قیمت بیت کوین در سال 2020 بیان کرده‌اند و اکثر آن‌ها به دلایلی معتقدند که در سال 2020 ما شاهد افزایش قیمت بیت کوین خواهیم بود.

سخن آخر

بسیاری از افراد علاقه‌مند به بیت کوین و سرمایه گذاری های ارز دیجیتال مایلند بدانند که چه اتفاقی برای بیت کوین در سال 2020 خواهد افتاد و آیا ما شاهد افزایش قیمت آن در سال 2020 خواهیم بود یا نه؟

با وجود تمام نظراتی که در ارتباط با قیمت بیت کوین در سال 2020 مطرح است، باید بگوئیم که همه‌ی این‌ها به شرایط اقتصادی و سیاسی جهان وابسته است و راهی نیست جز این که منتظر بمانیم و ببینیم که در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد.

از توجه و همراهی همیشگی تان صمیمانه ممنون و سپاسگزاریم.

تاریخ انتشار 24 دی 1398
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر