بسیاری از صرافی­‌های ارزهای دیجیتالی فرآیند احراز هویت دارند، به این معنی که در پی خرید از این نوع صرافی­‌ها نیاز به کارت شناسایی یا گواهی معتبر برای جلوگیری از کلاهبرداری و جعل اسناد است. اما در این میان بسیاری از افراد به هر دلیلی، علاقه‌­ای به فرآیند احراز هویت در هنگام خرید ارزهای دیجیتالی از صرافی­‌ها ندارند. در صورتی‌که شما هم جز این دسته از افراد می­‌باشید، با تراپی در ادامه­‌ی این مقاله همراه باشید تا با خرید ارز دیجیتال بدون احراز هویت بیشتر آشنا شوید .

شما همراهان تراپی میتوانید برای خرید انواع ارز دیجیتال بر روی باکس زیر کلیک کنید!

خرید ارز دیجیتال از تراپی

 

روش­های خرید ارز دیجیتال بدون احراز هویت

برای خرید ارز دیجیتال بدون نیاز به فرآیند تایید هویت باید یکی از روش­های ارائه شده در ادامه­ی مطلب را انتخاب کنید.

خرید ارز دیجیتال بدون احراز هویت

خرید نظیر به نظیر

خرید ارز دیجیتال بدون احراز هویت از این طریق مستقیما با فروشنده مبادله می­‌کنید و نیازی به واسطه نیست. پلت فرم­‌های نظیر LocalBitcoins  و Paxful ، به شما امکان می­‌دهند تا مستقیماً با سایر کاربرانی که مایل به فروش ارز دیجیتالی خود هستند ارتباط برقرار کنید.

prepared card خرید از طریق 

این صرافی به شما اجازه می‌­دهد بدون ارائه­‌ی شناسه ارز دیجیتالی خریداری کنید، این نوع کارت­‌ها به طور گسترده قابل قبول نمی‌­باشند و نیازمند هزینه‌­ی بالایی برای مراقبت می‌­باشند. این کارت­‌ها مشابه کارت هدیه ویزا است که می‌­توانید بدون نیاز به فرآیند تأیید هویت خود در یک سوپر مارکت یا فروشگاه به راحتی خریداری کنید.

معرفی صرافی‌­ها و سرویس­‌های انتقال ارز دیجیتال

این روش خرید ارز دیجیتال نسبت به دیگر روش­‌ها نسبتا ساده‌­تر است. در اکثر قریب به اتفاق مبادلات ارزهای دیجیتالی، استفاده از ارز فیات برای خرید ارز دیجیتالی بدون شناسه غیر ممکن است. با این حال چندین پلت فرم وجود دارد که می­‌توانید بدون نیاز به تایید شناسه ارز دیجیتالی مبادله کنید.

با این حال، به یاد داشته باشید که اگر می­‌خواهید با فرد ناشناسی تجارت کنید، ابتدا باید راهی برای به دست آوردن ارز دیجیتالی با استفاده از ارز فیات، قبل از شروع مبادله پیدا کنید.

خرید ارز دیجیتال بدون احراز هویت از صرافی‌ها

در ادامه به چندین روش خرید ارز دیجیتال بدون نیاز به احراز هویت در صرافی­‌ها اشاره شده است.

صرافی Changelly

یکی از روش­‌های محبوب خرید بیت کوین از طریق سایت صرافی Changelly­ می­‌باشد، چرا که برای خرید از آن نیازی به فرآیند احراز هویت نیست. با این حال این صرافی در هنگام ثبت نام و خرید ارز دیجیتال بدون احراز هویت، یک شناسه ایمیل درخواست می‌­کند (در این فیلد می­‌توانید از نام مستعار نیز استفاده کنید). در این صرافی برای تبادل بیت کوین اگر altcoin دارید، می‌­توانید بیت کوین‌­ها را در عرض چند ثانیه و بدون تایید خریداری کنید.

خرید ارز دیجیتال بدون احراز هویت

Coinmama صرافی 

صرافی Coinmama گزینه‌­ای معتبر است که برای خرید از آن به چندین مرحله اعتبار نیاز است. این سایت در سال 2013 ایجاد شد و به بیش از 219 کشور و اکثر ایالت­‌های آمریکا خدمات ارائه می­‌دهد. این سایت کیف پول خود را نکرده و از این رو بیت کوین‌ها در آدرس ارائه شده توسط شما ذخیره می‌­شوند. در حال حاضر ، Coinmama  تنها از کارت اعتباری / دبیت برای خرید بیت کوین پشتیبانی می­‌کند. برای خرید بیت کوین از این سایت باید یک حساب کاربری ایجاد کنید، سپس ایمیل خود را وارد کرده و تایید نمایید. در مرحله بعد به حساب کاربری خود وارد شوید، پس از وارد کردن و ذخیره اطلاعات خود ، می‌توانید گزینه‌ای با نام "خرید بیت کوین" را در نوار پیمایش مشاهده کنید.

BitMex صرافی 

این صرافی ارز دیجیتالی، یک پلت فرم معاملاتی برای بیت کوین است. در صورتی که در آمریکا زندگی نمی‌­کنید می‌­توانید بدون نیاز به مراحل احراز هویت از این صرافی ارز دیجیتالی خرید نمایید. این صرافی حتی به شما امکان می­‌دهد که با داشتن مقدار نامحدود بیت کوین  و یک حساب تایید نشده ، واریز ، برداشت و مبادله کنید.
BitMex همچنین گزینه‌های تجارت پیشرفته‌ای را برای حسابهای تایید نشده ارائه می­‌دهد، ین شرکت از هنگ کنگ اداره می‌شود و نسبت به بسیاری از صرافی‌های P2P نقدینگی بهتری دارد. 

Bisq صرافی 

برای استفاده از خدمات این صرافی باید نرم افزار آن را دانلود کنید. برای مبادله در این صرافی نیازی به ارائه شناسه احراز هویت نیست. شما تنها با ایجاد یک حساب کاربری برای کیف پول ارز دیجیتالی خود، می­‌توانید به مقدار نامحدودی به تبادل ارز دیجیتالی بپردازید.

Mercatox صرافی

Mercatox اولین صرافی بدون نیاز به فرآیند احراز هویت در دنیا است. این صرافی در روسیه مستقر است و مبادلات ارز دیجیتالی با یکدیگر در آن با 0.25 درصد کارمزد کمتر قابل انجام است. مبادلات در این صرافی قابل اعتماد همراه با کارمزدی بسیار کم است، اما نقدینگی در آن نسبت به دیگر صرافی‌­ها پایین‌­تر است.

از توجه و همراهی شما بسیار سپاسگزاریم. لطفا با ما در تماس باشید، منتظر شنیدن صدای گرمتان هستیم.

تاریخ انتشار 15 امرداد 1398
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر