شما از کدام فروشگاه‌های آنلاین خرید می‌کنید؟ والمارت، میسیز، اچ اند ام یا ... آیا برند دیفاکتو (Defacto) را می‌شناسید؟ تا کنون از فروشگاه آنلاین دیفاکتو (Defacto) خرید کرده‌اید؟ آیا می‌دانید چگونه می‌توانید از این فروشگاه آنلاین خرید کنید؟ در ادامه با تراپی همراه شوید تا شما را با نحوه‌ی خرید از فروشگاه آنلاین ترکیه‌ای دیفاکتو (Defacto) آشنا کنیم.

با فروشگاه دیفاکتو (Defacto) آشنا شوید

دیفاکتو (Defacto) یک فروشگاه آنلاین است که در سال 2003 در کشور ترکیه تاسیس شده است و بلافاصله پس از گذشت یک سال شعبه‌ای دیگر از آن در استانبول افتتاح شد.

دیفاکتو (Defacto) در حال حاضر دارای 300 نمایندگی در کشور ترکیه می‌باشد و بیش از 14 سال است که مشغول به فعالیت است. در سال 2012 دیفاکتو (Defacto) اولین شعبه‌ی خود را خارج از کشور ترکیه و در قزاقستان افتتاح کرد و پس از آن کم کم شعبه‌های دیگر خود را 11 کشور دیگر افتتاح کرد.

دیفاکتو (Defacto) دارای با بیش از 14 سال سابقه ، هنوز هم در زمینه‌ی ارائه‌ی محصولات جدید و مطاب با مد روز حرف اول را می‌زند و در بین مشتریان و بازدیدکنندگان آنلاین اولین انتخاب و اولویت اول آن‌ها می‌باشد.

شما دوستان عزیز هم اگر از طرفداران مد و فشن باشید، مطمئنا با وب سایت دیفاکتو (Defacto) آشنا هستید و از آن خرید کرده‌اید. اما اگر تا کنون تجربه‌ی خرید از این فروشگاه اینترنتی را نداشته‌اید، با ما همراه شوید تا نحوه‌ی خرید از فروشگاه آنلاین دیفاکتو (Defacto) را به شما آموزش دهیم.

آموزش خرید از فروشگاه اینترنتی دیفاکتو (Defacto)

 اگر علاقه‌مند به خرید از فروشگاه اینترنتی دیفاکتو (Defacto) هستید و تا کنون تجربه‌ی خرید از این فروشگاه را نداشته‌اید، با ما همراه شوید.

برای خرید از این فروشگاه آنلاین مراحل زیر را با ما دنبال کنید.

مرحله‌ی اول : ابتدا به وب سایت دیفاکتو (Defacto) به آدرس https://www.defacto.com مراجعه کنید.

(Defacto) دیفاکتو

مرحله‌ی دوم : پس از اینکه به این وب سایت وارد شدید، صفحه‌ای برای شما باز خواهد شد و مطابق آنچه در تصویر زیر مشاهد می‌کنید، در بخش بالای صفحه دسته محصولات وجود دارد و شما می‌توانید از میان آن‌ها انتخاب کنید تا منوی کشویی برای شما باز شده و مجددا از میان زیر گروه محصولات، گزینه‌ی مورد نظر خود را انتخاب کنید.

(Defacto) دیفاکتو

مرحله‌ی سوم : در این مرحله محصولات موجود برای شما نمایش داده می‌شود  و شما می‌توانید طرح‌ها و رنگ‌های آن‌ها را مشاهده کنید و محصول مورد نظر خود را در میان آن‌ها جستجو کنید.

(Defacto) دیفاکتو

مرحله‌ی چهارم : پس از یافتن آیتمی که مد نظر دارید، بر روی آن کلیک کنید. صفحه‌ی مشخصات آن باز می‌شود و ویژگی‌های محصول، به همراه نمایش آن از دو زاویه‌ی مختلف برای تان نشان داده می‌شود. در این صفحه شما می‌توانید سایز آیتم انتخابی را مشخص کنید و سپس گزینه‌ی  Add to basket  را انتخاب کنید تا وارد مرحله‌ی بعد شوید.

(Defacto) دیفاکتو

در بالای صفحه نیز مطابق آنچه در تصویر مشاهده می‌کنید، می‌توانید سبد خرید را مشاهده کنید و با انتخاب گزینه  Basket Complete Order وارد مرحله‌ی بعد شوید.

(Defacto) دیفاکتو

مرحله‌ی پنجم : در این مرحله از شما خواسته می‌شود تا یا در سایت ثبت نام کنید و یا بدون عضویت به خرید ادامه دهید.

(Defacto) دیفاکتو

مرحله‌ی ششم : در این مرحله آدرس خود را برای ارسال محصول به طور دقیق وارد کنید و گزینه‌ی   Save address را انتخاب کنید.

(Defacto) دیفاکتو

مرحله‌ی هفتم : در این مرحله شما وارد مرحله‌ی پرداخت می‌شوید که باید اطلاعات کارت اعتباری خود را وارد نمائید تا فرایند خرید شما تکمیل گردد.

دیفاکتو (Defacto)

به این ترتیب شما موفق به خرید از فروشگاه آنلاین دیفاکتو (Defacto) شده‌اید و پس از 2 الی 5 روز کاری آیتم خریداری شده به آدرسی که مشخص کرده‌اید برای شما ارسال خواهد شد.

خدمت تراپی برای خرید از فروشگاه اینترنتی دیفاکتو (Defacto)

دوستان عزیزی که هیچ یک از انواع کارت‌های اعتباری را در اختیار ندارند و یا به هر دلیل قادر به پرداخت آنلاین هزینه‌ی خرید از فروشگاه دیفاکتو (Defacto) نیستند، می‌توانند برای این کار روی کمک ما حساب کنند و با خیال راحت پرداخت هزینه را به ما بسپارند.

عزیزان، کافیست لینک پرداخت را برای ما ارسال کنید تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن پرداخت هزینه را برای شما انجام دهیم و فرآیند خرید شما تکمیل گردد.

از اینکه تا پایان این مقاله با ما همراه بودید از شما بسیار ممنون و سپاسگزاریم. لطفا سوالات و مشکلات خود را از طریق تماس تلفنی با ما در میان بگذارید. همکاران ما در تیم تراپی آماده‌ی پاسخگوئی به کلیه‌ی سوالات شما عزیزان خواهند بود.

اگر شما گرامیان نیز در گذشته تجربه‌ی خرید از فروشگاه‌های آنلاین بین المللی را داشته‌اید، اطلاعات ارزشمند خود را از طریق کامنت با دیگر دوستان به اشتراک بگذارید.

تاریخ انتشار 14 مهر 1398
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر