زمانی که شما می خواهید به یک از کشورهای اروپایی سفر کنید معمولا دارای یک توقف در مسیر هستید چرا که پرواز مستقیم از ایران به بسیاری از کشورها وجود ندارد. به عنوان مثال کشورهایی مانند ترکیه، دبی از جمله کشورهایی هستند که برای توقف در مسیر انتخاب می شوند. این که کدام یک از این کشورها محل توقف شما هستند، بستگی به ایرلاینی دارد که انتخاب می کنید. اخیرا یکی از روش هایی که برای خرید بلیط ایجاد شده است، خرید اینترنتی بلیط هواپیماست. یکی از شرکت های ایرلاینی که در این زمینه فعالیت می کند شرکت پگاسوس است. این شرکت هواپیمایی مربوط به کشور ترکیه است و خوشبختانه بسیاری از کشورهای اروپایی را پوشش می دهد. در این مقاله به معرفی روش و نحوه خرید از سایت هواپیمایی پگاسوس می پردازیم.

بیشتر بخوانید : خرید بلیط هواپیمایی بریتیش ایرویز 

چگونه می تواند خرید از سایت هواپیمایی پگاسوس انجام داد؟

برای انجام این کار باید وارد سایت این شرکت شوید و از قسمت بالایی سایت، سمت چپ وارد قسمت فروش شوید. برای انجام این کار می توانید از موبایل، تبلت، برنامه های اندروید و iOS استفاده کنید. سپس باید مبدا، مقصد، تاریخ و تعداد نفرات را وارد نمایید تا پرواز هایی که متناسب با شرایط شما هستند را به شما پیشنهاد می دهد.

توجه : اگر چه بلیط شما به صورت آنلاین ایجاد می شود ولی بهتر است که یک نسخه پرینتی از آن تهیه کنید تا مشکلی به وجود نیاید.

پیشنهاد ما : اگر می خواهید سفری با برنامه ریزی کامل داشته باشید، پس محل اقامت خود را با استفاده از سایت Hotels انجام دهید.

خرید از سایت هواپیمایی پگاسوس

چگونه می تواند خرید از سایت هواپیمایی پگاسوس را تغییر داد؟

زمانی که شما بلیط را خریداری می کنید می توانید از طریق کدی پیگیری (PNR) که به شما داده می شود، وارد سایت شده و جزئیات مربوط به بلیط خود را مشاهده کنید و در صورت نیاز موارد لازم را تغییر دهید.

آیا می توان شرایط اضافه ای برای خرید از سایت هواپیمایی پگاسوس در نظر گرفت؟

اگر بعد از خرید بلیط شما نیاز به اضافه کردن شرایط خاصی داشتید باز هم می توانید با استفاده از کدی که در اختیار شما قرار داده شده است، به پروفایل کاربری خود رفته و شرایط مورد نظر خود را به بلیط اضافه کنید.

توجه : ممکن است نیاز باشد برای برخی از تغییراتی که ایجاد می کنید نیاز باشد که هزینه بیشتری بپردازید. پس قبلا از نهایی کردن هر چیزی سعی کنید به دقت صفحه قوانین و مقررات سایت را مطالعه کنید تا از جریمه ها و هزینه های اضافی به خوبی مطلع شوید.

خرید از سایت هواپیمایی پگاسوس

راهنمای پرداخت در سایت هواپیمایی پگاسوس :

پرداخت از طریق ویزا کارت / مستر کارت :

همان طور که می دانید چون این سایت بین المللی است نیاز است که شما پرداخت ارزی انجام دهید. برای این که کاربران راحت باشند، روشی که سایت پیشنهاد می دهد استفاده از کارت های اعتباری ویزا کارت یا مستر کارت است. شما می توانید از طریق لینک های زیر پرداخت خود را در این وب سایت خارجی انجام دهید :

پرداخت با کارت                                                                                    شارژ کارت

اگر در مورد این روش پرداخت سوالی دارید می توانید از مقاله های زیر استفاده کنید :

بیشتر بخوانید : 

پرداخت با ویزا کارت - مسترکارت

تفاوت ویزا کارت و مستر کارت چیست؟

پرداخت از طریق تراپی :

در صورتی که شما دارای این نوع کارت اعتباری نیستید می توانید انجام این کار را به متخصصان تراپی بسپارید. از طریق لینک زیر درخواست خود را برای ما ارسال کنید تا در زمانی کمتر از 2 ساعت کاری انجام شود.

تماس با ما

استفاده از خدمات آنلاین می تواند زندگی را برای ما بسیار راحتتر کند. بنابراین با استفاده از خرید از سایت هواپیمایی پگاسوس سفری راحت و بدون دردسر را تجربه کنید.

تاریخ انتشار 12 شهریور 1397
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر