همانطور که می دانید یکی از روش هایی که شما بتوانید از سایت های خارجی خرید انجام دهید استفاده از پی پال است. برخی از کاربران در مورد اینکه چگونه خرید دلار پی پال را انجام دهند ولی اطلاعات خود را در اختیار سایت فروشنده دلار پی پال قرار ندهند سوال کرده بودند. در این مقاله می خواهم نحوه خرید دلار پی پال بدون احراز هویت توسط شرکت تراپی را به شما آموزش دهد. در صورتی که در مورد پی پال اطلاعات کافی ندارید می توانید از مقاله حساب پی پال چیست استفاده کنید و در صورتی که می خواهید یک حساب پی پال ایجاد کنید از مقاله نحوه افتتاح حساب پی پال: آموزش گام به گام و تصویری استفاده کنید. 

جهت افتتاح حساب پی پال فول وریفای شده به همراه مدارک و سیم کارت و وی پی اس رایگان کلیک کنید .

خرید دلار پی پال بدون احراز هویت

برخی افراد هنگام خرید از سایت های مختلف تمایل ندارند که اطلاعات شخصی و حساب خود را در اختیار سایت پذیرنده قرار دهند. به عنوان مثال فرض کنید شخصی در حساب خود 50 دلار موجودی دارد و می خواهد خریدی به اندازه 70 دلار انجام دهد. این شخص برای بدست اوردن 20 دلار باید درخواست بدهد و اطلاعات خود را در اختیار سایت قرار دهد تا بتواند خرید خود را انجام دهد. اما این کاربر تمایلی به انجام این کار ندارد!  برای حل این مسئله شما باید از خرید دلار پی پال بدون احراز هویت استفاده کنید. در این حالت شما اقدام به شارژ حساب پی پال می کنید بدون اینکه اطلاعات خود را در اختیار سایت قرار دهید. در صورتی که شما هم از این دسته افراد هستید می توانید در خواست خود را از طریق لینک زیر برای متخصصان تراپی بفرستید. بعد از بررسی این درخواست توسط متخصصان تراپی حداکثر ظرف زمان 2 ساعت کاری آنها این کار را برای شما انجام می دهند. 

شارژ حساب پی پال

توجه : همراهان گرامی به دلیل مشکلات زیاد هنگام انجام شارژ حساب بدون احراز هویت، این خدمت از این به بعد تنها با احراز هویت برای شما عزیزان با سرعت بیشتری نسبت به گذشته انجام خواهد.

توجه داشته باشید که خرید دلار پی پال بدون احراز هویت تنها برای درخواست های زیر 20 دلار امکان پذیر است. در صورتی که برای استفاده از این خدمت سوالی دارید می توانید از طریق چت آنلاین با مشاوران ما در ارتباط باشید.

تاریخ انتشار 23 دی 1396
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
گیفت کارت پی پال چیست
سقف حساب پی پال
آموزش پی پال
امنیت پی پال
حساب پرسونال پی پال
حساب پریمیر پی پال
تبدیل پی پال به پرفکت مانی
درگاه اینترنتی پی پال
شارژ حساب پی پال
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر