زمانی که اکثر بچه های کامپیوتری می خواهند طراحی سایت را شروع کنند، به دنبال هست هایی هستند که ارائه دهنده خدماتی باشد که از آنها پشتیبانی هم می کند. بنابراین پیدا کردن یک هست مناسب می تواند اولین گام باشد. در این مقاله من می خواهم سایتی را به شماز معرفی کنم که دارای عملکرد خوبی است. سایت hostgator ارائه دهند انواع هاست همراه با ارائه خدمات پشتیبانی است. اما باید برای دریافت این خدمات خوب هزینه ای هم پرداخت کنید. ولی چگونه!؟ نگران نباشید تراپی بریا پرداخت در انواع سایت های خارجی همیشه راه حلی دارد. در صورتی که شما می خواهید پرداخت در این سایت، توسط شرکت واسطی انجام شود می توانید درخواست خود را از طریق لینک زیر برای متخصصان تراپی ارسال کنید : 

پرداخت در hostgator

در صورتی که می خواهید خودتان این کار را انجام دهید و یا نحوه ارسال درخواست را بلد نیستید در ادامه همراه ما باشید. 

سایت hostgator

معرفی سایت hostgator و نحوه پرداخت در آن : 

این شرکت در سال 2002 تاسیسس شد و تا سال 2003 توانست 100 مشتری برای خود داشته باشد. برای استفاده از هاست های این سایت باید هزینه ای پرداخت کنید ولی در عوض از انواع خدمات و پشتیبانی های مناسب آن استفاده نمایید. در این سایت برای پرداخت می توانید از حساب پی پال و یا کارت های اعتباری مانند ویزا کارت و مستر کارت استفاده کنید.. بنابراین آن دسته از دوستانی که دارای این حساب و یا کارت ها هستند بدون نیاز به شرکتی می توانند خرید را انجام دهند. در صورتی که با این روش ها آننایی کافی ندارید می توانید از مقاله های حساب پی پال (PayPal) چیست و چگونه کار می کند ، افتتاح حساب پی پال ، پرداخت با پی پال ،تفاوت ویزا کارت و مستر کارت چیست استفاده کنید. اما در صورتی که می خواهید این کار توسط یک شرکت واسط انجام شود می توانید این کار را به تراپی بسپارید. با استفاده از خدمات تراپی می توانید در کمترین زمان و کمترین مقدار کارمزد خدمت خود را انجام دهید . 

نحوه پرداخت در سایت hostgator توسط مجموعه تراپی :

1. در مرحله اول شما باید درخواست خود را از طریق لینک بالا برای متخصصان تراپی ارسال کنید. 

2. سپس لینک پرداخت سایت hostgator را در قسمت مربوط صفححه درخواست ها وارد کنید. 

3. مبلغ مورد نیاز را به تراپی پرداخت کنید. 

متخصصان ما بعد از تایید پرداخت شما در زمانی کمتر از 2 ساعت خرید شما را انجام می دهند و پرداخت شما به سایت hostgator انجام شده است. همراهان گرامی در صورتی که در مورد هر کدام از روش ها سوالی دارید می توانید از طریق چت آنلاین با مشاوران تراپی در ارتباط باشید. 

تاریخ انتشار 03 بهمن 1396
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
گیفت کارت پی پال چیست
سقف حساب پی پال
آموزش پی پال
امنیت پی پال
حساب پرسونال پی پال
حساب پریمیر پی پال
تبدیل پی پال به پرفکت مانی
درگاه اینترنتی پی پال
شارژ حساب پی پال
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر