افراد زیادی هستند که مشتاقند در رویدادهای هنری و ورزشی و... در خارج از کشور ایران شرکت کنند. ممکن است خود شما نیز از این دسته افراد مشتاق باشید. سالانه انواع مختلفی از رویدادهای جذاب مثل کنسرت و تئاتر و دوره‌های آموزشی و نمایشگاه‌ها و... در کشورهای خارجی برگذار می‌شود. کشور امارات یکی از این کشورها است. شما می‌توانید برای شرکت در این رویدادهای جذاب و لذت بخش، از هرجای دنیا که هستید، بلیط تهیه کرده و با رزرو صندلی خود، در آن رویداد شرکت کنید. سایت پلاتینیوم (Platinumlist)، سال هاست که این رویداد‌ها را به شما اطلاع داده و بلیت‌ها را در بستر خود برای خرید ارائه می‌دهد. اگر مشتاق خرید بلیط رویداد از پلاتینیوم به آدرس Platinumlist.net هستید با تراپی همراه شوید.

سایت پلاتینیوم لیست (Platinumlist)

سایت Platinumlist بیش از 10 سال است که کاربران را برای خرید بلیط رویداد از پلاتینیوم راهنمایی کرده و برای انواع مختلف این رویدادها بلیت ارائه می‌دهد. اگر خواننده مورد علاقه شما در حال برگزاری کنسرتی در یکی از کشورهای عربی یا آسیای شرقی است، اگر تثاتر مورد علاقه شما به زودی قرار است در دوبی یا یکی از این کشورهای ذکر شده برگزار شود و یا خواستار شرکت در یک رویداد آموزشی و... هستید، از طریق این سایت به سادگی اقدام به خرید بلیت مورد نظر خود کنید.

خرید بلیط رویداد از پلاتینیوم

خرید بلیط رویداد از پلاتینیوم

پلاتینیوم، بلیط‌هایی با تقاضای بالا را برای رویدادهای خاص در اختیار طرفداران قرار می‌دهد. قیمت‌ها پویا و دارای نوسان هستند و این بدان معنی است که بلیط شما دارای ارزشی مطابق بازار است. بنابراین، قیمت خرید بلیط رویداد از پلاتینیوم بسته به تقاضا متفاوت خواهد بود.

چگونه فروش بلیط ها را در بازار سیاه کاهش دهیم؟

خرید بلیط رویداد از پلاتینیوم روشی ایمن و مطمئن برای بهترین بلیط‌های موجود است. هزینه فروش بلیط‌های اضافی مستقیماً به دست هنرمند و برگزار کننده می‌رسد. Platinumlist این امکان را به مشتریان می دهد که بلیط‌ها را در بسترهای بلیط‌های رسمی خریداری کنند، حتی اگر بلیط‌های معمولی نیز فروخته شده باشند. این امر هنگام خرید بلیط، گزینه‌های مختلفی را به مشتری ارائه می‌دهد.

تفاوت صندلی پلاتینیوم با صندلی های کنار صندلی های پلاتینیوم چیست؟

برگزار کننده‌های رویدادها، تعداد زیادی صندلی با تقاضای بالا برای پلاتینیوم ذخیره می‌کنند. این لزوماً به این معنی نیست که بلیط پلاتینیومی با صندلی کنار آن فرق می‌کند.

هدف از تهیه این بلیط این است که به شما اطمینان دهد، تعدادی از بلیط‌های پر تقاضا پس از دوره پیش‌فروش در دسترس است. بدین معنی که طرفداران حتی پس از فروخته شدن بلیط‌ها می‌توانند صندلی‌های خیلی خوبی تهیه کنند.

آیا می توانیم تصمیم بگیریم کدام صندلی را بگیریم؟

برگزار کننده، از قبل تعدادی از بهترین صندلی‌ها را رزرو کرده است، این صندلی‌ها ممکن است صندلی‌هایی در یک ردیف یا بخش‌های مختلف محل برگزاری باشد. در هنگام خرید بلیط پلاتینیوم بهترین صندلی‌های موجود به شما داده می‌شود.

خرید بلیط رویداد از پلاتینیوم

چرا بلیط پلاتینیوم فقط در رویدادهای خاص موجود است؟

بلیط‌های پلاتینیوم فقط در برنامه‌های خاصی که توسط هنرمند و برگزار کننده درخواست شده است، در دسترس می‌باشد.

چگونه می توانیم بلیط پلاتینیوم خود را دریافت کنیم؟

شما بلیط پلاتینیوم خود را می‌توانید از طریق ایمیل دریافت کنید.

نحوه پرداخت هزینه خرید بلیط رویداد از پلاتینیوم

پرداخت هزینه خرید بلیط‌های رویداد از روش‌های مختلفی در سایت پلاتینیوم لیست امکان پذیر است. سایت Platinumlist برای نحوه پرداخت در سایت خود درگاه پی پال و همچنین انواع مختلف کارت‌های اعتباری، گیفت کارت، ویزا کارت و مسترکارت‌ها را ارائه می‌دهد. بنابراین، اگر دارای حساب پی پال بوده و یا مسترکارت یا ویزا کارت را از هر نوعی در اختیار دارید، از طریق تراپی، هزینه خود را پرداخت کنید.

با این حال، ممکن است شما دارای حساب پی پال و یا صاحب کارت‌های اعتباری نباشید. در این صورت می‌توانید به ما تیکت زده و درخواست سفارش پرداخت کنید. به این معنی که هنگام پرداخت، به سادگی لینک مورد نظر را برای ما فرستاده تا ما در کمترین زمان ممکن، عملیات پرداخت را تنها با داشتن یک کارت بانکی برای شما عزیزان انجام دهیم.

با تراپی در یک محیط کاربری راحت، تمامی پرداخت‌های خود را به سادگی و با اطمینان انجام دهید.

امیدواریم این مقاله جهت راهنمایی شما عزیزان برای خرید بلیط رویداد از پلاتینیوم مفید بوده باشد. ما برای شما کاربران عزیز لحظاتی سرشار از لذت و شادی آرزومندیم.

تاریخ انتشار 19 آبان 1398
نویسنده  پریسا رضایی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
انواع مستر کارت
مستر کارت چیست
نحوه خرید با مستر کارت
ویزا کارت چیست
ساخت ویزا کارت
ساخت مستر کارت
تفاوت کارت مجازی و گیفت کارت چیست؟
پرداخت هزینه ریپورت آزمون تافل iBT
ویزا کارت هک شده چیست؟
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر