مسابقات جام ملت‌های آسیا که در سال ۲۰۱۹ در کشور امارات متحده عربی برگزار می شود، هفدهمین دوره این سری مسابقات است و کشور امارات بعد از جام ملت های آسیا 1996، برای دومین بار است که میزبان این سری مسابقات می باشد. 24 تیم در مسابقات جام ملت های آسیا حضور دارند وبا یکدیگر به رقابت می پردازند که این تعداد، نسبت به دوره های قبلی (16 تیم) افزایش یافته است. همچنین این دوره از مسابقات جام ملت های آسیا با نتایج مسابقات دوره مقدماتی جام جهانی 2018 در هم ادغام شده است. قهرمان مسابقات جام ملت های آسیا 2019 به عنوان نماینده ی آسیا در جام کنفدراسیون 2021 شرکت خواهد کرد.در این مقاله قصد داریم نکاتی را در مورد مسابقات جام ملت های آسیا 2019 و راهنمایی های لازم برای خرید بلیط و پرداخت هزینه ی خرید را برای شما بیان کنیم. لطفا همراه ما باشید.

تیم های راه یافته به مسابقات

تیم های راه یافته به مسابقات جام ملت های آسیا در سال 2019، کشورهای : امارات متحده عربی، قطر، کره جنوبی، ژاپن، تایلند، عربستان سعودی، استرالیا، ازبکستان، ایران، سوریه، عراق، چین، فلسطین، عمان، هند، لبنان، ترکمنستان، اردن، بحرین، ویتنام، قرقیزستان، کره شمالی، فیلیپین، یمن، می باشند.

محل برگزاری مسابقات

این مسابقات در هشت ورزشگاه در کشور امارات متحده عربی برگزار می شود که عبارتند از : ورزشگاه هزااع بی زاید و ورزشگاه بین المللی شیخ خلیفه در العین، ورزشگاه شهری زاید، ورزشگاه محمد بن زاید، ورزشگاه آل نهیان، در ابوظبی، ورزشگاه آل مکتوم و ورزشگاه مکتوم بن راشدآل مکتوم در دوبی و ورزشگاه الشارجه در شارجه.

مراحل خرید بلیط مسابقات جام ملت های آسیا 2019 امارات

دوستانی که علاقه مند به تماشای مسابقات جام ملت های آسیا 2019 هستند می توانند از طریق مراحلی که در ادامه خواهیم گفت برای خرید بلیط مسابقات اقدام نمایند.

برای خرید بلیط، می توانید از طریق وب سایت viagogo.com اقدام نمائید.

مرحله اول : در سایتی که گفته شد به آدرس زیر مراجعه نمائید. تا صفحه ی مربوط به آن مطابق آنچه در تصویر مشاهده می نمائید باز شود.

(www.viagogo.com/ww/Sports-Tickets/International-Soccer/AFC-Asian-Cup/AFC-Asian-Cup-2019-Tickets)

جام ملت های آسیا 2019

مرحله دوم : در پائین صفحه هر کدام از مسابقات به همراه تاریخ برگزاری و تیم های شرکت کننده برای شما نشان داده شده اند. بنابراین شما در هر مسابقه ای که تصمیم دارید شرکت کنید، باید روی همان مسابقه گزینه ی View Tickets را کلیک نمائید تا وارد صفحه ی بعد شوید.

جام ملت های آسیا 2019

مرحله ی سوم : در این مرحله مطابق عکس زیر، باید تعداد بلیط را انتخاب کنید

جام ملت های آسیا 2019

مرحله ی چهارم : در این مرحله ردیف صندلی خود را مشخص نمائید. ردیف هایی که مخصوص مردم کشور عزیزمان ایران است نیز مشخص شده است و شما می توانید در آن جا صندلی رزرو کنید.

جام ملت های آسیا 2019

مرحله چهارم : در این صفحه از شما خواسته شده است تا اطلاعاتی را وارد نمائید. پس از وارد کردن اطلاعات خواسته شده گزینه ی Continue را انتخاب نمائید تا وارد مرحله ی بعد شوید. توجه کنید که مدت زمان محدودی برای شما در نظر گرفته شده است که در آن زمان شما می توانید از خرید بلیط انصراف دهید و بلیط خود را آزاد نمائید.

جام ملت های آسیا 2019

مرحله پنچم : در این مرحله روش ارسال بلیط برای شما، باید مشخص شود. به طور مثال می توانید بلیط خود را از طریق ایمیل دریافت کنید.

جام ملت های آسیا 2019

مرحله ی ششم : در این مرحله شما باید نوع پرداخت هزینه ی خرید بلیط تماشای مسابقات را انتخاب کنید. پس از وارد کردن اطلاعات پرداخت و پرداخت هزینه، بلیط برای شما ارسال خواهد شد.

جام ملت های آسیا 2019

خدمت تراپی برای خرید بلیط مسابقات جام ملت های آسیا 2019

دوستان عزیزی که علاقه مند به تماشای مسابقات بین المللی در محل ورزشگاه هستید و برای خرید بلیط و پرداخت هزینه با مشکل مواجه هستید، باید به شما بگوئیم که اصلا نگران نباشید، شما می توانید با خیال راحت برای خرید بلیط مسابقات جام ملت های آسیا 2019 اقدام نمائید و پرداخت هزینه را به ما بسپارید. برای این کار کافیست پس از طی کردن مراحلی که گفته شد، لینک پرداخت را برای ما ارسال نمائید. ما در اسرع وقت پرداخت هزینه را برای شما انجام خواهیم داد و بلیط برای شما ارسال خواهد شد.

از توجه و همراهیتان صمیمانه سپاسگزاریم. عزیزان لطفا سوالات و اشکالات خود را با ما درمیان بگذارید.

 

تاریخ انتشار 03 بهمن 1397
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر