همراهان گرامی، با توجه به این که خیلی از شما عزیزان تصمیم داشتید در ارز دیجیتال بیت کوین سرمایه گذاری انجام دهید، امروز تصمیم گرفتم مقاله ای را در اختیار شما قرار دهم که با استفاده از آن بتوانید تبدیل وب مانی به بیت کوین را انجام دهید و به این وسیله به راحتی صاحب بیت کوین شوید. در مقاله های قبلی سعی کرده ایم، اطلاعات جامعی از این ارز دیجیتال در اختیار شما قرار دهیم. بنابراین اگر می خواهید با تمام جزئیات بیت کوین آشنا شوید از مقاله های زیر استفاه نمایید : 

اما در این مقاله شما در صورتی که دارای حساب وب مانی باشید می توانید بیت کوین بدست آورید. برای این کار تنها نیاز است که درخواست خود را از طریق لینک زیر برای تراپی ارسال نمایید تا معادل وب مانی شما، بیت کوین برایتان خریداری شود. 

تبدیل وب مانی به بیت کوین

 

مخاطبان عزیز در صورتی که در مورد وب مانی و یا نحوه ارسال درخواست سوالی دارید در ادامه همراه ما باشید. 

تبدیل وب مانی به بیت کوین

تبدیل وب مانی به بیت کوین : 

دوستان عزیز، قبل از این که درخواست خود را ارسال نمایید باید کیف پول بیت کوین خود را ایجاد کرده، تا بیت کوین به کیف پول شما انتقال یابد. سپس باید برای تبدیل وب مانی به بیت کوین مراحل زیر را طی کنید : 

1- ابتدا از طریق لینکی که در ابتدای مقاله قرار داده شده است باید درخواست خود را برای متخصصان تراپی ارسال نمایید. 

2- سپس متخصصان ما، معادل مبلغ حساب وب مانی شما، در زمانی کمتر از 2 ساعت، بیت کوین را خریداری کرده و به کیف پول شما انتقال می دهند. همچنین در صورتی که می خواهید حساب وب مانی خود را شارژ نمایید تا بیت کوین بیشتری خریداری کنید می توانید از مقاله شارژ کیف پول وب مانی توسط تراپی و نحوه redeem کردن کد امنیتی در وب مانی جهت شارژ حساب webmoney استفاده نمایید. 

تبدیل وب مانی به بیت کوین

بنابراین همراهان عزیز، با استفاده از خدمات تراپی شما می توانید انواع خدماتی که به وب مانی و یا بیت کوین مربوط می شوند به راحتی انجام دهید. هم چنین اگر در مورد تبدیل وب مانی به بیت کوین سوالی دارید می توانید از طریق چت آنلاین با ما در ارتباط باشید. 

تاریخ انتشار 20 اسفند 1396
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
سرمایه گذاری بیت کوین
افزایش قیمت بیت کوین به بیش از 20000 دلار
پرداخت مستقیم با بیت کوین در مرورگر اپرا
استخراج بیت کوین در ایران
بیت کوین رایگان در علی بابا (Alibaba)
ارزهای دیجیتالی که از بیت کوین جلو می زنند
بیت کوین و لایت کوین
انتقال پول با بیت کوین
خرید بیت کوین
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر