این روزها کمتر کسی است که با اصطلاحاتی نظیر ارزهای دیجیتال، بلاک چین، کیف پول ارز دیجیتال (crypto wallet) و... آشنایی نداشته باشد. قطعا شما نیز اگر از علاقه مندان به دنیای ارزهای دیجیتال باشید، نام بیت کوین را شنیده اید. اما آیا تا کنون در مورد کوین پات (CoinPot) شنیده اید؟ کوین پات نوعی کیف پول ارز دیجیتال است. آیا مایلید تا بیشتر در مورد آن بدانید؟ پس با تراپی همراه شوید.

شما عزیزان در صورت تمایل میتوانید از تراپی انواع ارز های دیجیتال را خریداری کنید، کافیست روی باکس زیر کلیک کنید!

خرید ارز دیجیتال از تراپی

با کیف پول ارز دیجیتال کوین پات (CoinPot) آشنا شوید

کوین پات (CoinPot) یک کیف پول کوچک یا میکرووالت است با قابلیت ذخیره ی چند نوع ارز دیجیتال که این امکان را برای شما فراهم می کند تا دارایی خود را به کیف پول ارز دیجیتال شخصی خود انتقال دهید، بدون اینکه بخواهید هزینه ای بپردازید. کوین پات (CoinPot) در سال 2017 ارائه شد و قابلیت نقل و انتقال ارز دیجیتال و تبدیل کوین ها و توکن های شما را از یک نوع ارز دیجیتال به نوع دیگر را دارد. آیا می دانید میکرووالت چیست؟

کوین پات (CoinPot)

میکرووالت (microwallet ) چیست؟

شاید این سوال به ذهن شما خطور کرده باشد که میکرووالت چیست، میکرووالت یک نوع کیف پول است که قابلیت نگهداری مقدار کمتری از ارزهای دیجیتال را دارد. در حقیقت ظرفیت آن محدود است. زمانی که ظرفی آن تکمیل شد، خودش به طور اتوماتیک دارایی شما را به کیف پول اصلیتان انتقال می دهد. شاید بپرسید که، چرا مستقیم ارزهای دیجیتالمان را به کیف پول اصلی انتقال ندهیم و چرا از میکرووالت استفاده کنیم؟ در پاسخ به این سوال باید بگوئیم، زمانی که شما از میکرووالت کوین پات (CoinPot) استفاده می کنید، هزینه های انتقال که بر روی کل دارایی شما محاسبه می گردد، حذف می شود و شما برای انتقال ارزهای دیجیتال خود هیچ هزینه ای نخواهید پرداخت. این هزینه در واقع هزینه ی ماینرها است که رای تشویق آن ها در نظر گرفته شده است و کاربران باید آن را بپردازند و در صورت استفاده از این کیف پول کوین پات (CoinPot) دیگری نیازی به پرداخت این هزینه نیست.

ویژگی ها و امکاناتی که کوین پات (CoinPot) برای کاربران فراهم کرده است

برای اینکه با امکاناتی که کوین پات (CoinPot) برای کاربران فراهم کرده است آشنا شوید، این بخش از مقاله را به دقت مطالعه کنید.

میکرووالت کوین پات (CoinPot) قابلیت ذخیره و نگهداری ارزهای دیجیتال نظیر بیت کوین کور (Bitcoin Core)، بیت کوین کش (Bitcoin Cash)، داش(Dash)، لیت کوین (Litecoin) و حتی داج کوین (Dogecoin) را دارد.

پرداخت های میکرووالت کوین پات (CoinPot) هر هفت روز یک بار می باشد و با چندین مرکز با قابلیت پرداخت های بالا، در ارتباط است.

همانطور که گفتیم یکی از مهم ترین ویژگی های کوین پات (CoinPot) این است که به یک سیستم تبدیل ارز مجهز می باشد، که از از طریق آن شما می توانید کوین های رمزنگاری شده ی خود را به ارزهای دیجیتال کاملا متفاوتی تبدیل کنید. به طور مثال می توانید بیت کوین کور را به داش، بیت کوین کش، لیت کوین، داج کوین و ... تبدیل کنید.

کوین پات (CoinPot)

سخن آخر

متاسفانه هیچ اطلاعات دقیقی از اینکه چه کسی کوین پات (CoinPot) را ارائه کرده است و علت طراحی آن چه بوده است، در دست نمی باشد و عقل سلیم می گوید که در استفاده از چنین پلتفرم هایی باید جوانب احتیاط را در نظر گرفتم. به طور کلی دو ویژگی اصلی وجود دارد که هر شرکتی بای این دو ویژگی را داشته باشد تا قابل اعتماد باشد. صداقت و شفاف سازی عملکرد. در مورد میکرووالت کوین پات (CoinPot) اثبات محکمی برای این دو ویژگی وجود ندارد اما این پلتفرم دارای مزیت های بسیاری است که نمی توان آن ها را نادیده گرفت.

در این مقاله سعی کردیم شما را با نوع دیگری از کیف پول های ارز دیجیتال به نام میکرووالت کوین پات (CoinPot) آشنا کنیم. امید است آنچه گفته شد مورد توجه و رضایت شما گرامیان قرار گرفته باشد. در صورتی که هر نع سوال یا مشکلی ذهن شما را به خود مشغول کرده است، با ما تماس بگیرید و سوالات و مشکلات خود را با ما مطرح نمائید. همکاران ما در تیم تراپی به کلیه ی سوالات شما با کمال میل پاسخگو خواهد بود.

دوستان چنانچه در با کوین پات (CoinPot) آشنایی داشته اید و در گذشت از این میکرووالت ارز دیجیتال استفاده کرده اید، لطفا از طریق کامنت تجربیات مفید خود را در ارتباط با به کارگیری کوین پات (CoinPot) با دیگر دوستان به اشتراک بگذارید.

از توجه و همراهی تان تا پایان این مقاله بسیار ممنون و سپاسگزاریم.

تاریخ انتشار 20 شهریور 1398
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر