امروزه به مدد را ه اندازی سیستم‌های پرداخت بین المللی، نقل و انتقال پول به طور بسیار آسان شده است و افراد می‌توانند از طریق پرداخت با استفاده از این درگاه‌های پرداخت در وقت و هزینه‌ی خود صرفه جویی کنند، به شرطی که  چند اشتباه رایج را مرتکب نشوند. در قسمت اول این مقاله چند نمونه از اشتباهات رایج پرداخت با استفاده از سیستم‌های پرداخت الکترونیکی را برای شما بیان کردیم. در این مقاله نیز با تراپی همراه شوید تا به موارد مهم دیگری از اشتباهات رایج در مبادله پول با سیستم‌های پرداخت الکترونیکی برای شما اشاره کنیم.

با اشتباهات رایج در مبادله پول با سیستم‌های پرداخت الکترونیکی آشنا شوید

همانطور که گفته شد چنانچه نکات مهم برای استفاده از سیستم‌های پرداخت الکترونیکی را به خوبی ندانند و هنگام مبادله پول با استفاده از سیستم‌های پرداخت، مرتکب اشتباه شوند، آن نتیجه‌ی مطلوب برای شما حاصل نخواهد شد و قطعا به این ترتیب شما در وقت و هزینه‌ی خود صرفه جویی نخواهید کرد. در این بخش از مقاله به این اشتباهات رایج در مبادله پول با سیستم‌های پرداخت الکترونیکی اشاره خواهیم کرد.

اشتباهات رایج در مبادله پول

جزئیات حساب نادرست فرستند یا گیرنده

یکی از بدترین اشتباهاتی که هنگام انتقال پول می‌توانید انجام دهید این است که مشخصات حساب فرستنده یا گیرنده را به اشتباه وارد می‌کنید. این اشتباه که یکی از اشتباهات رایج در مبادله پول با استفاده از سیستم‌های پرداخت بین‌المللی می‌باشد، منجر به تاخیرهای شدید و افزایش هزینه‌ها می‌شود. انتقال بین المللی پول به مشخصات کامل بانکی و شماره‌های مسیریابی ارسال کننده و دریافت کننده نیاز دارد. اگر جزئیات نادرست ارائه شده باشد ، این احتمال وجود دارد که پول شما به حساب یک غریبه ارسال شود و برای اصلاح این اشتباه زمان و منابع ارزشمندی از دست خواهد رفت.

مشکلات تبدیل ارز 

برای ارسال وجه به یک ارز و تبدیل آن به یک ارز دیگر ، نیاز به تبدیل ارز وجود دارد. به عنوان مثال ، اگر شما از حساب دلار خود در ایالات متحده به حساب یورو در آلمان پول واریز کنید، در این مسیر باید تبدیل ارز انجام شود تا ارز صحیح وارد حساب گیرنده شود. اگر در این مرحله تبدیل ارز مشکلی پیش بیاید، ممکن است نقل و انتقالات شما رد شود یا بانک خارجی ممکن است مبلغ شما را با نرخ بالاتر ارز برای این تبدیل ارز محاسبه کند.

استفاده از روش‌های پرداخت صحیح

این موارد ذکر شده اشتباهات رایج در مبادله پول بود هنگامی که شما را استفاده از سیستم‌های پرداخت بین المللی انجام می‌دهید. که چنانچه این موارد را رعایت نکنید علاوه بر اینکه در وقت و هزینه خود صرفه جویی نخواهید کرد، ممکن است متحمل هزینه‌های زیادتر و نیز هدر دادن وقت ارزشند خود شوید. پس خوب است این نکات را به خوبی مد نظر داشته باشید.

اشتباهات رایج در مبادله پول

حال که با اشتباهات رایج در مبادله پول با استفاده از درگاه‌های پرداخت بین المللی آشنا شدید، توصیه ما به شما این است که روش‌های پرداخت را نیز به خوبی بشناسید و هنگام پرداخت از بهترین روش‌های پرداخت نیز استفاده کنید تا برای شما بازدهی و نتیجه‌ی مطلوبی حاضر شود.

در این مقاله و مقاله قبلی سعی کردیم شما را با مهم‌ترین اشتباهات رایج در مبادله پول هنگام استفاده از سیستم‌های پرداخت آشنا کنیم. امید است آنچه ارائه شد مورد توجه و رضایت شما عزیزان قرار گرفته باشد و با مطالعه‌ی این مقالات و دقت در نکات مطرح شده هنگام نقل و انتقال پول به شما کمک خواهد کرد که هم در پرداخت به خصوص در پرداخت‌های بین المللی با مشکل خاصی مواجه نشوید و هم پرداخت هزینه‌های اضافی به شما تحمیل نشود.

همراهان همیشگی، در صورتی که شما دوست عزیز نیز در گذشته تجربه‌ی استفاده از سیستم‌های پرداخت الکترونیکی را داشته‌اید و با مشکلاتی از این قبیل مواجه شده‌اید، لطفا از طریق کامنت دیگر دوستان را از این مشکلات آگاه سازید و تجربیات مفید خود را با آنان به اشتراک بگذارید تا آن‌ها نیز از این اطلاعات مفید بهره‌مند گردند.

چنانچه پس از مطالعه‌ی مقالات ما با سوال یا مشکلی مواجه شدید با ما تماس بگیرید و سوالات و مشکلات خود را با ما مطرح نمائید. همکاران ما در تیم تراپی با کمال میل به کلیه‌ی سوالات شما پاسخگو خواهند بود.

از توجه و همراهی شما تا پایان این مقاله بسیار ممنون و سپاسگزاریم. لطفا با ما در تماس باشید، منتظر شنیدن صدای گرمتان هستیم.

تاریخ انتشار 16 شهریور 1398
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر