یکی از راه هایی که شرکت ها می توانند از طریق آن به نوآوری و خلاقیت برسند این است که با استارت اپ ها از طریق مکانیزم هایی نظیر شتاب دهنده ها، ایجاد سرمایه و یا مشتریان سرمایه گذار همکاری کنند. از سال 2013 تعداد شرکت هایی که با استارت اپ ها مشارکت کرده اند، بسیار زیاد شده اند و از 980 به 2795 رسیده است و ارزش آن ها از 19 بیلیون دلار به 180 بیلیون دلار افزایش یافته است. آیا شما نیز یکی از صاحبان کسب و کار هستید که قصد دارید با یک استارت اپ همکاری داشته باشید؟ آیا می دانید چگونه شرکت ها می توانند با استارت اپ ها بهتر کار کنند؟ در این مقاله با تراپی همراه شوید تا به شما عزیزان نکاتی را در مورد همکاری شرکت ها با استارت اپ ها آموزش دهیم.

همکاری شرکت ها با استارت اپ ها

نحوه ی همکاری شرکت ها با استارت اپ ها به طور کارا و موثر

تحقیقات نشان داده است که حدود سه چهارم از شرکت های خلاق و مبتکر، در همکاری با استارت اپ ها با شکست مواجه شده اند. به منظور کشف علت این مسئله با بسیاری ازمدیران اجرایی شرکت ها مصاحباتی به عمل آمده است که در این مصاحبات به نکاتی اشاره شده است که در ادامه برای شما عزیزان خواهیم گفت. لطفا همچنان با ما همراه باشید.

نکات مهم برای همکاری شرکت ها با استارت اپ ها

در این بخش از مقاله برای شما عزیزان به نکاتی مهم اشاره خواهیم کرد که می تواند به همکاری هر چه بهتر و موثرتر شرکت ها با استارت اپ ها کمک نماید.

برای ادامه ی کسب و کار خود ارزش سرمایه خود را به کلیه واحدها اختصاص دهید

این یک نکته ی بسیار مهم است که نه تنها مدیر اجرایی بلکه شرکای یک کسب و کار در میزان سود و زیان شرکت نقش دارند و بابت این قضیه مسئول هستند. اغلب مدیران خطوط اصلی کسب و کار نمی خواهند با واحد سرمایه گذاری شرکت همکاری کنند. آنها ممکن است به معیارهای عملکرد سنتی خود برسند و ارزش استراتژیک کار با یک استارت اپ را درک نکنند. این می تواند به سیاست های داخلی اجازه دهد که تلاش های واحد را تضعیف کند.

هنگامی که این مشکل در یکی از پنج شرکت برتر مراقبت های بهداشتی جهان قرار گرفت، CINO دو راه کار را در پیش گرفت. اولا، او ارزش واحد سرمایه گذاری شرکت را افزایش داد و در کنار توسعه محصولات جدید، تهدیدات خارجی را شناسایی کرد، راه حل هایی را که توسط شرکت های رقیب طراحی شده است، تجزیه و تحلیل کرد و فرصت های رشد را برای شرکت های اصلی تعیین کرد. دوم، او هزینه هایی را به طور مساوی بین شرکت مادر، واحد سرمایه گذاری شرکت و واحد کسب و کار ، اختصاص داد.

همکاری شرکت ها با استارت اپ ها

تصمیمات CINO در میان اقدامات مدیران خطوط کسب و کار موفق شد. آنها متوجه شدند که می توانند زمان بیشتری را برای توسعه محصولات و خدمات خود اختصاص دهند،همچنین اشتراک در هزینه های سرمایه گذاری شرکت ها، واحدهای دیگر را تشویق کرد تا به موفقیت آن کمک کنند.

دید خود را به خارج از حوزه ی کسب و کارهای سنتی گسترش دهید

یکی از نکات مهم برای همکاری شرکت ها با استارت اپ ها این است که شرکت ها ، دید خود را به خارج از حوزه ی کسب و کارهای سنتی گسترش دهند. با وجود استارت اپ های بسیاری که راه اندازی شده اند، ، پیدا کردن یک استارنت اپ مناسب برای همکاری با آن، کار چندان ساده ای نیست. آدیداس، شرکت لباس ورزشی، با گسترش جستجوی خود در زمینه راه اندازی مجلات مرتبط با دانشگاه ها و موسسات تحقیقاتی به مبارزه با این چالش پرداخت تا بتواند یک شرکت مناسب برای همکاری انتخاب کند.

بنابراین برای اینکه بتوانید با یک استارت اپ به خوبی و با موفقیت همکاری کنید بهتر است این نکات مهم را مد نظر داشته باشید و آن ها را به کار ببندید و بتوانید استارت اپ مناسبی را برای همکاری برگزینید.

دوستان گرامی چنانچه شما نیز در گذشته تجربه ی همکاری با یک استارت اپ را داشته اید و به تجربیات مهمی در این همکاری دست یافته اید، این مطالب مفید را از طریق کامنت با دیگر دوستان در میان بگذارید تا آن ها نیز از تجربیات مفید شما بهره مند شوند.

از اینکه همواره با تیم تراپی همراه و همگام هستید از شما بسیار سپاسگزاریم. دوستان عزیز لطفا با ما تماس بگیرید و چنانچه سوال یا مشکلی در ذهن دارید حتما آن را با ما مطرح نمائید. همکاران ما در تیم تراپی آماده ی پاسخگوئی به سوالات شما عزیزان هستند.

تاریخ انتشار 10 امرداد 1398
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر