به منظور انتخاب یک درگاه پرداخت اینترنتی مناسب برای افرادی که تبادلات مالی بین المللی انجام می دهند و شغل آن ها به گونه ای است که درآمدشان را از طریق سیستم های پرداخت آنلاین دریافت می کنند، مانند مترجمان آزاد یا فریلنسرها، در مقاله قبلی اقدام به مقایسه مانی گرام، وسترن یونیون و پی پال سه درگاه پرداخت الکتترونیکی مهم برای پرداخت های ارزی در سراسر جهان، نمودیم و از جنبه های مختلف این مقایسه انجام شد. به منظور مطالعه ی ادامه ی مطالب با تراپی در این مقاله نیز همراه شوید.

مقایسه مانی گرام، وسترن یونیون و پی پال

مقایسه مانی گرام، وسترن یونیون و پی پال از نظر هزینه انتقال پول

جهت افتتاح حساب پی پال فول وریفای شده به همراه مدارک و سیم کارت و وی پی اس رایگان کلیک کنید .

 

مانی گرام

زمانیکه می‌خواهید پولی را با استفاده از مانی گرام به آمریکا پرداخت ‌کنید، میزان نرخ مبادلات آن به طور قابل توجهی کمتر از وسترن و پی پال است.  اما باید به این نکته توجه کنید که نرخ کارمزد بر مبنای مقدار وجه و کشور مقصد متغیر است. این شرکت محدودیتی برای ارسال وجه با مبلغ کم ندارد، اما برای ارسال پول با مبالغ بالا سقف خاصی را در هر تراکنش در نظر گرفته است. برای ارسال وجه خود می‌توانید در ابتدا به قسمت Estimate fees بروید و هزینه‌ی تراکنش خود را محاسبه کنید، از این طریق می‌توانید کارمزد این شرکت را با دیگر رقبا مقایسه کرده و بهترین گزینه را انتخاب نمایید.

وسترن یونیون

وسترن یونیون بهترین نرخ مبادلات را در بین این سه شرکت ارائه می‌دهد. هزینه‌های کارمزد این شرکت بسته به مبلغی که ارسال می‌کنید متفاوت است. سایت وسترن گزینه‌ای به نام Calculate Price دارد که در آن می‌توانید میزان هزینه کارمزد خود را حساب کرده و با دیگر شرکت‌ها مقایسه کنید.

مقایسه مانی گرام، وسترن یونیون و پی پال

پی پال

نرخ مبادلات در پی پال ترکیبی از نرخ  بهره میان بانکی، بازار و همچنین هزینه تبدیل ارز است. این نرخ پایه به وسیله پی پال مرتبا به روز رسانی می‌شود. با این حال پی پال این نرخ ها را در وب سایت خود منتشر نمی کند، بنابراین شما باید وارد حساب کاربری خود شوید تا نرخ ارائه شده توسط پی پال را مشاهده کنید. این هزینه‌ها بسته به نحوه پرداخت، مثلا پرداخت از طریق حساب بانکی، کارت اعتباری یا حساب پی پال متفاوت است.

مقایسه مانی گرام، پی پال و وسترن یونیون از نظر سرعت انتقال 

مانی گرام

هنگام انتقال پول به خارج از کشور با استفاده از مانی گرام، فرد گیرنده معمولا می تواند پول نقد را ظرف 10 دقیقه دریافت کند.

وسترن یونیون

عملکرد وسترن در این مورد مشابه مانی گرام است. پول ظرف چند دقیقه به حساب شخص گیرنده ارسال می‌شود.

جهت افتتاح حساب پی پال فول وریفای شده به همراه مدارک و سیم کارت و وی پی اس رایگان کلیک کنید .

پی پال

 اگر چه عملیات موجود در پی پال کاملا آنلاین است، اما این روند بسیار طولانی است. به طوری که در هنگام انتقال پول پی پال معمولا 24 ساعت طول می کشد تا پول به حساب شخص گیرنده ارسال شود.

تا به این بخش ار مقاله به مقایسه مانی گرام، وسترن یونیون و پی پال پرداختیم و شما را با جنبه های مختلف تفاوت این سه درگاه پرداخت الکترونیکی آشنا کردیم. در ادامه برخی دیگر از نکاتی رابیان خواهیم کرد که برای مقایسه‌ی سیستم‌های پرداخت آنلاین در نظر گرفته می‌شود.

شرکت‌های انتقال پول آنلاین

قبل از ارسال پول به هر کجای دنیا، بهتر است که خدمات ارائه شده توسط شرکت‌های متخصص انتقال پول به صورت آنلاین را نیز بررسی کنید. شرکت‌هایی مانند OFX، TorFX و WorldFirst در انتقال پول در سطح جهانی متخصص هستند. این شرکت‌ها به دلیل نداشتن هزینه‌های نگهداری و شعب دستمزد پایینی را از مشتریان دریافت می‌کنند و از این رو طرفداران زیادی را پیدا کرده‌اند. بنابراین خدمات یک شرکت آنلاین متخصص را قبل از اینکه جزئیات معامله خود را نهایی کنید، در نظر بگیرید.

چگونه می‌توانیم ارائه دهندگان انتقال پول را مقایسه کنیم؟

به یاد داشته باشید در هنگام ارزیابی مزایا و معایب شرکت‌های انتقال پول، ویژگی‌های زیر را حتما در نظر بگیرید:

نرخ تبادل: نرخ تبادل، به میزان قابل توجهی معامله شما را تحت تاثیر قرار می‌دهد. به دنبال شرکتی باشید که به طور مرتب نرخ مبادله‌ی بهتری را نسبت به رقبای خود ارائه می‌دهد.

هزینه انتقال: هزینه‌های انتقال معمولا از صفر تا حدود 100 دلار متغیر است، پس در مورد هرگونه هزینه و عوارض مربوط به معاملات خود اطلاعات موجود در رسید تراکنش را مطالعه نمایید.

مقایسه مانی گرام، وسترن یونیون و پی پال

زمان پردازش: زمان انتقال نیز در شرکت‌های مختلف بسیار متفاوت است، معمولا از چند دقیقه تا تقریبا یک هفته، بنابراین بررسی کنید که چه مدت طول می‌کشد تا پول خود را از حساب A به B منتقل کنید.

روش‌های انتقال: آیا این وجوه مستقیما به حساب بانکی گیرنده ارسال می‌شوند؟ آیا می‌توانید هزینه‌ی آن را از طریق کارت‌های اعتباری، پول نقدی یا حساب بانکی خود پرداخت کنید؟

ارز‌ها و مقصدهای موجود: بعضی از شرکت‌ها تنها از ارزهای محدود و کشورهای خاصی پشتیبانی می‌کنند. بنابراین لیست ارزها و کشورهایی را که شرکت با آنها همکاری دارد را بررسی نمایید تا بتوانید تصمیم بگیرید که آیا خدمات این شرکت برای شما مناسب است  یا باید از شرکت دیگری برای این کار کمک بگیرید.

خدمات مشتری: خدمات و پشتیبانی‌های شرکت مورد نظرتان را بررسی کنید. این به شما آرامش می‌دهد تا در صورت بروز مشکل، بدانید که شرکت سرویس دهنده قادر است تا چه میزان به شما کمک کند.

دوستان عزیز امید است مطالب ارائه شده برای شما مفید و کاربردی واقع شده باشد. همراهان همیشگی، لطفا تجربیات مفید خود را از طریق کامنت با دیکر دوستان در میان بگذارید.

تاریخ انتشار 11 اسفند 1397
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر