این روز ها روش های مختلفی برای پرداخت های ارزی به صورت آنلاین وجود دارد و بحث بر سر این که کدام روش بهتر است، همچنان ادامه دارد. در این مقاله می خواهیم به مقایسه سیستم پرداخت آنلاین پی پال با اسکریل بپردازیم. لطفا با تراپی همراه شوید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد این دو سیستم پرداخت ارزی و مقایسه پی پال با اسکریل با تراپی همراه شوید. 

بیشتر بدانید

حساب (PayPal) چیست و چگونه کار می کند

پرداخت پی پال (paypal payment ) و انواع آن

تغییر حساب بیزینس به پریمیر در چگونه انجام می شود؟

در ادامه به مقایسه پی پال با اسکریل به عنوان دو سیستم پرداخت الکترونیکی بین المللی پرداخته ایم. لطفا همچنان با ما همراه باشید.

مقایسه پی پال با اسکریل

مقایسه سیستم پرداخت آنلاین پی پال با اسکریل

در این بخش از مقاله دو درگاه پرداخت ارزی پی پال با اسکریل را با یکدیگر مقایسه کرده ایم.

1. در دسترس و مورد پذیرش افراد بودن :

اولین نکته در مورد مقایسه پی پال با اسکریل مربوط به میزان پذیرش این دو سیستم در میان کاربران است. بر اساس آمار موجود در این زمینه، پی پال توانسته است از اسکریل موفق تر عمل کند! با اینکه پی پال تنها دو سال از اسکریل بزرگ تر است! شروع کار پی پال سال 1999 و اسکریلسال 2001 بوده است. با این وجود پی پال به خوبی توانسته است کنترل بازار را در دست بگیرد. فرقی ندارد که شما از چه وب سایتی خرید انجام می دهید، پی پال قطعا یکی از گزینه های پشنهادی برای شما خواهد بود. اما جالب است که در زمینه سایت های آنلاین شرط بندی، پی پال چندان استفاده نمی شود و اسکریل حرف اول را می زند!

جهت افتتاح حساب پی پال فول وریفای شده به همراه مدارک و سیم کارت و وی پی اس رایگان کلیک کنید .

 2.ثبت نام در سایت :

ثبت نام در هر دو سیستم پرداخت آنلاین، رایگان و راحت است. در هر دو سیستم جهت ثبت نام، باید اطلاعاتی از قبیل نام و نام خانوداگی و ... تا اطلاعات بانکی خود را وارد نمایید. در نهایت شما هر دو حساب را باید وریفای کنید تا امنیت و اطلاعات شما تایید شوند. اما وریفای حساب اسکریل تنها 24 ساعت زمان می برد در حالی که وریفای حساب پی پال ممکن است چند روز به طول انجامد. پس در این قسمت اسکریل برنده است!

3. هزینه های تراکنش :

هر دو سیستم هنگام انجام تراکنش از شما هزینه ای دریافت می کنند. اسکریل 4.9 درصد از کل موجودی و پی پال 3.4 درصد از کل موجودی شما را به عنوان کارمزد پی پال دریافت می کند. اگر قصد انتقال بین دو یا تعداد بیشتر حساب داشته باشید، اسکریل از شما 5 درصد کارمزد دریافت می کند. برنده در این قسمت پی پال است چرا که در این حالت چیزی از حساب شما کم نمی کند!

مقایسه پی پال با اسکریل

4. زمان لازم برای انجام تراکنش :

مدت زمان انجام معاملات ارزی و بانکی از اهمیت زیادی برای بسیاری از تاجران برخوردار است. اسکریل برای انجام معاملات خود به 24 ساعت زمان نیاز دارد در حالی که پی پال بسیار سریع تر عمل کرده و تنها به 2 ساعت زمان نیاز دارد. پس باز هم برنده در این قسمت پی پال است!

5.تخفیف های ویژه :

اسکریل به کاربرانی که در مدت زمان 1 چهارم سال، تراکنش های زیادی انجام می دهند طرح ویژه ای اختصاص می دهد مانند امنیت بیشتر، کارمزد کمتر و پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته ارائه دهد. 3 طرح مختلف اسکریل عبارتند از :

  • طرح برنز : صرف هزینه بیش از 6000 یورو
  • طرح نقره ای : صرف هزینه بیش از 15،000 یورو
  • طرح طلایی : صرف هزینه بیش از 45،000 یا 90،000 یورو

پی پال دارای این طرح های ویژه نیست بنابراین برنده این قسمت اسکریل است.

6. جایزه :

خبر خوب این است که بر اساس میزان پرداخت هایی که شما با استفاده از این سیستم ها انجام می دهید هر دو سیستم، پاداش هایی را برای کاربران خود در نظر می گیرند. پس برنده در این قسمت هر دو هستند.

کلام آخر

همراهان عزیز در این مقاله سعی کردیم به مقایسه پی پال با اسکریل بپردازیم، توجه داشته باشید که انتخاب نهایی از بین این دو سیستم پرداخت الکترونیکی، به خود شما و نوع نیازهای تان بستگی دارد.

امید است که اطلاعات بیان شده در این قسمت در رابطه با مقایسه سیستم پرداخت آنلاین پی پال با اسکریل پاسخگوی پرسش های شما بوده باشد.

در صورت وجود هرگونه سوال یا مشکل لطفا با ما تماس بگیرید و سوالات و مشکلات خود را با ما در میان بگذارید.

ما با کمال میل به کلیه ی سوالات شما عزیزان پاسخگو خواهیم بود. همچنین در صورت نیاز به مشاوره در زمینه ی پرداخت های ارزی بین المللی می توانید سوالات خود را با مشاوران ما در تیم تراپی مطرح نمائید و از راهنمائی های آن ها برخوردار شوید.

تاریخ انتشار 12 تیر 1397
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
باز کردن حساب اسکریل
خرید ارز اسکریل
انواع حساب اسکریل
خرید با اسکریل
مقایسه پی پال با اسکریل
افتتاح حساب اسکریل
حساب اسکریل
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر