علاقه‌مندان به تحصیل و کار در کشورهای خارجی بسیار زیاد هستند و می‌توان گفت تقریبا بیش از نیمی از دانشجویان رویای ادامه تحصیل در خارج را در سر می‌پرورانند و نیمی دیگر نیز به کار و فعالیت در کشوری دیگر می‌اندیشند. اما آن‌ها قبل از هر چیز باید به این فکر کنند که چگونه می‌توانند برای کار در خارج از کشور خود را آماده کنند، در مورد ویزای کار و پیدا کردن کار مناسب با آن اطلاعات کافی داشته باشند و یا اگر با هدف ادامه تحصیل سفر می کنند باید بدانند که بهترین شهرها برای تحصیل کدامند. در میان فارغ التحصیلان رشته‌های مختلف، پرستاران نیز بسیار مایلند که برای کار به خارج از کشور مهاجرت کنند. آیا مایلید تا با کشورهای با درآمد بالا برای پرستاران آشنا شوید؟ با تراپی همراه شوید.

کشورهای با درآمد بالا برای پرستاران را بشناسید

یکی از مزیت های شغل پرستاری این است که همیشه تقاضا برای استخدام نیروی پرستار وجود دارد و اگر شما در رشته ی پرستاری تحصیل کرده اید و یا مهارت‌های لازم دراین زمینه را دارید، می توانید برای کار در بسیاری از کشورها تقاضا بدهید. اما برخی از کشورها درآمد بالایی برای پرستاران در نظر گرفته اند که خوب است ان ها را بشناسید.

کشورهای با درآمد بالا برای پرستاران

New Zealand

در حال حاضر کشور نیوزیلند  یکی از پر جمعیت ترین مقصد ها برای مهاجران انگلیسی زبان است، به خصوص در بخش مراقبت های بهداشتی که پزشکان نیز می توانند حقوق قابل توجهی در این کشور کسب کنند. این کشور دارای سیستم بهداشتی و درمانی عمومی و خصوصی است که متناوبا هر سال به عنوان یکی از بهترین های جهان رتبه بندی می شود.

کشور نیوزلند از جمله بهترین کشورها با درآمد بالا برای پرستاران است و به طور کلی حقوق در نیوزیلند چشمگیر است ، و این نشان دهنده کیفیت بالای زندگی در آنجا است ، و کسانی که در صنایع مهم و اصلی مهارت دارند، می توانند درآمد بسیار خوبی کنند. به عنوان مثال ، متوسط درامد سالانه برای یک پرستاران 56318 دلار است.

جمهوری ایرلند

ایرلند در دهه های اخیر مقصد محبوب پرستاران انگلیسی زبان بوده است و جز کشورهای با درآمد بالا برای پرستاران به حساب می آید. این کشور به طور سنتی به فعالیت در زمینه تولیدات کشاورزی وابسته است . اما با متوسط حقوق 57663 دلار ، پرستاران را می توانند در این کشور به راحتی زندگی کنند. آنها همچنین می توانند در بخش دولتی با بودجه دولتی مشغول به کار شوند یا تلاش کنند حتی در بخش خصوصی در حال رشد کشور درآمد بیشتری کسب کنند.

سوئیس

کشور سوئیس از جمله کشورهای با درآمد بالا برای پرستاران است. متوسط درآمد برای یک پرستار ثبت نام شده در این کشور 58.041 دلار است ، البته هزینه زندگی در سوئیس به طرز چشمگیری بالا است. برای کار در این کشور شما همچنین نیاز دارید که زبان بلد باشید و به آن مسلط باشید. پرستاران باید به یک زبان قوی آلمانی یا فرانسوی یا ایتالیایی بتوانند به خوبی صحبت کنند.

هلند

هلند به عنوان یکی از پایدارترین پایه های اقتصادهای اتحادیه اروپا به حساب می آید. این کشور برای همه متخصصان بهداشت دارای شرایط بسیار ویژه است ، در واقع ، سیستم بهداشت و درمان کشور هلند اغلب به عنوان بهترین در اروپا شناخته می شود. مطابق با استانداردهای بالای آن، پرستاران می توانند انتظار داشته باشند که به طور متوسط حدود 60253 دلار درآمد کسب کنند، اگر چه با وجود بسیاری از اتباع هلندی که به زبان انگلیسی کامل صحبت می کنند، شما هنوز هم باید با زبان محلی آنجا دست و پنجه نرم کنید. به این ترتیب کشور هلند هم به عنوان کشورهای با درآمد بالا برای پرستاران محسوب می شود.

کشورهای با درآمد بالا برای پرستاران

اسرائیل

با وجودی که متوسط حقوق در اسرائیل در بین بالاترین کشورها در جهان قرار ندارد، اما صنایع خاصی وجود دارند که کارگران می توانند به طور جدی از طریق کار در آن صنایع دلارهای زیادی را به دست آورند. سیستم مراقبت های بهداشتی اسرائیل یکی از پیشرفته ترین و از نظر فناوری از پیشگامان در زمینه بهداشتی درمانی است. پرستاران به طور متوسط سالانه حدود 63،541 دلار درآمد خواهند داشت.

نروژ

نروژ به دلیل پیشرفت اجتماعی و کیفیت بالای زندگی بسیار مشهور است و مجهز به سیستم بهداشت و درمان کارآمد و با عملکرد قوی است. پرستاران می توانند به طور متوسط 66،647 دلار در سال درآمد کسب کنند.

استرالیا

استرالیا مکان مناسبی برای کسانی است که به دنبال ترکیب یک فرصت شغلی پردرآمد با یک زندگی آفتابی و آرام هستند. استرالیا با وجود وسعت جغرافیایی بسیار زیاد ، دارای جمعیت نسبتاً کمی است. بنابراین ، از خارج از کشور داوطلبان کار را به خوبی استقبال می کند. پرستاری یکی از حرفه هایی است که در استرالیا به خوبی پذیرفته می شود و سالانه حدود 72271 دلار درآمد دارد و این کشور یکی از مقاصد محبوب برای پرستاران است.

از توجه و همراهی شما بسیار سپاسگزاریم.

تاریخ انتشار 30 شهریور 1398
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر