اپرا وینفری، الون ماسک، استیو جابز و ... برخی از بزرگ‌ترین صاحبان برندهای شخصی در تاریخ بشر بوده‌اند. آن‌ها در واقع بسیار شناخته شده هستند و تاثیر برندینگ شخصی آن‌ها در حد جهانی بوده است. حالا شما به داشتن یک برند شخصی برای خودتان فکر کنید. به نظر شما داشتن یک برند شخصی قدرتمند و توانایی شما در برقراری ارتباط با تعداد زیادی از مردم و تاثیرگذاری بر آن‌ها، شما را به چه جایگاهی خواهد رساند؟ در ایجاد یک برند شخصی قدرتمند رازهایی نهفته است که در این مقاله به ذکر آن‌ها پرداخته‌ایم. با تراپی همراه شوید تا رازهای ایجاد برند شخصی قدرتمند از طریق وب سایت را برای شما آشکار کنیم.

بیشتر بدانید : 

اشتباهات رایج برند در شبکه های اجتماعی چیست

راه اندازی استارت اپ لباس ورزشی با برند جدید

آشنایی با نکات مربوط به ایجاد برند شخصی قدرتمند

خوب است این نکات را با ارائه‌ی یک مثال بسیار جالب آغاز کنیم. الون ماسک هم اکنون در جایگاهی قرار دارد که دیگر هیچ هزینه‌ای برای تبلیغات انجام نمی‌دهد. وی در تازه‌ترین رونمایی خود از  تسلا Cybertruck ، بیش از 200،000 پیش فروش داشت، تنها در چند روز، که این نشان دهنده‌ی مبلغی معادل بیش از 10 میلیارد دلار فروش است! یعنی وقتی شما هزاران یا ده‌ها هزار مخاطب داشته باشید ، می‌توانید با یک مقاله ، پست شبکه اجتماعی ، فیلم ، گفتار یا کتاب و ... آمار بالایی از فروش محصول یا خدمات خود، در زمانی بسیار کوتاه داشته باشید.

ایجاد برند شخصی

پس  یکی از رازهای موجود در زمینه‌ی ایجاد برند شخصی قدرتمند از طریق وب سایت مربوط می‌شود به تعداد مخاطبان و بازدیدکنندگان شما. در واقع هر چه تعداد مخاطبان واقعی شما بیشتر باشد، کارتان آسان‌تر است.

در مصاحبه‌ای که با یکی از متخصصین در زمینه‌ی برندسازی شخصی و طراحی وب سایت به عمل آمده است، یکی دیگر از رازهای ایجاد برند شخصی قدرتمند فاش شده است. او که بیش از 10 سال است که در این زمینه فعالیت می‌کند، معتقد است که دو فاکتور، یکی توانایی تاثیرگذاری در بازار و به طور کلی هر آنچه با کسب و کار شما در ارتباط است از جمله بازدیدکنندگان، و دیگری هنر به نمایش گذاشتن آنچه انجام می‌دهید از محصولات و خدمات ، می‌تواند موجب افزایش تعداد مخاطبان شما بشود.

مخاطبان را مرکز توجه خود قرار دهید

به این نکته‌ی مهم توجه داشته باشید که بسیاری از افراد در مورد برندسازی شخصی دچار سوتفاهم می‌شوند. آن‌ها بر این بارورند که در برندینگ شخصی باید تنها در مورد خودشان صحبت کننده و کالا و خدمات خود را معرفی کنند، در حالی که این باور کاملا غلط است. نکته‌ای که در این جا وجود دارد این است که آن‌ها باید به طرز بسیار هنرمندانه‌ای همچنان که در مورد کالا و خدماتشان صحبت می‌کنند، مخاطب را هدف قرار داده و بر اساس نیاز بازدیدکنندگان محتواهای جذاب ارائه دهند. این یکی از مهم‌ترین نکاتی است که در ایجاد برند شخصی باید مد نظر داشته باشید.

به معنای دیگر مخاطب حین مطالعه‌ در مورد برند شما باید حس کند که به او اهمیت داده‌اید و قرار است با آنچه ارائه می‌دهید، مشکلی از مشکلات او را پاسخگو باشید.

با دقت به تهیه عکس بپردازید

یکی از راه‌های ارتباطی بسیار تاثیرگذار که می‌تواند شما را به خوبی و بسیار موثر به مخاطب‌تان متصل کند، از طریق ایجاد محتواهای تصویری است. عکس‌ها بسیار مهم هستند و اکثر مخاطبان در اولین بازدید تحت تاثیر محتواهای بصری قرار می‌گیرند. پس قبل از اینکه بخواهید به تولید محتواهای بصری بپردازید، ابتدا هدف گذاری کنید و سعی کنید عکس‌هایی تهیه کنید که طیف کاملی از جنبه‌های کاری شما را به مخاطبان نشان دهد. پس برای ایجاد برند شخصی سعی کنید محتواهای بصری را با دقت تهیه کنید.

ایجاد برند شخصی

ارتباط کلامی با مخاطبان

فرقی نمی‌کند که شما یک مدیر باشید یا یک کارآفرین، نکته‌ی مهم این است که برند شخصی شما در کسب و کارتان بسیار  تاثیرگذار است. حضور پررنگ شما در صحنه حتی به صورت مجازی و برقراری ارتباط با مخاطب حتی از طریق پادکست می‌تواند بر تجارت و کسب و کار شما بسیار  تاثیرگذار باشد و در نهایت منجر به تحقق یافتن اهداف کاریتان شود. پس سعی کنید همواره به مخاطبان خود از طریق ارتباط کلامی وصل باشید. این یکی دیگر از رازهای ایجاد برند شخصی قدرتمند است.

کلام اخر

برای راه اندازی یک کسب و کار موفق، شما باید به رمز و رازهای موجود در این زمینه آگاه باشید. یکی از رازهای موفقیت بیزینس و کسب و کار شما، داشتن یک برند شخصی قوی و تاثیرگذار است. برای ایجاد یک برند شخصی قدرتمند باید اول نکات مربوط به آن را بدانید. در این مقاله به ذکر برخی از مهم‌ترین موارد که در ایجاد برند شخصی نقش اساسی دارند پرداختیم. امید است آنچه گفته شد مورد توجه و رضایت شما عزیزان قرار گرفته باشد.

تاریخ انتشار 19 آذر 1398
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر