استفاده از کارت‌های اعتباری مزایای بسیاری برای کاربران دارد و به این دلیل است که کارت‌های اعتباری و دبیت کارت‌ها از طرفداران بسیاری برخوردار می‌باشد. به طور مثال برخی از انواع کارت‌های اعتباری هستند که برای استفاده ازآن‌ها هیچ کارمزدی نمی‌پردازید و بسیاری مزایا و ویژگی‌های دیگر. در کنار استفاده از این کارت‌های اعتباری باید به نکات مربوط به نگهداری ازآن‌ها نیز توجه داشته باشید. برخی از کارت‌های اعتباری وجود دارد که تنها قشر ثروتمند جامعه از آن‌ها استفاده می‌کنند. در این مقاله قصد داریم این نوع کارت‌های اعتباری را برای شما معرفی کنیم. لطفا با تراپی همراه شوید تا کارت های اعتباری مشهور مورد استفاده توسط ثروتمندان را برای شما معرفی کنیم.

کارت های اعتباری مشهور مورد استفاده توسط ثروتمندان را بشناسید

در میان کارت‌های اعتباری موجود، برخی از آن‌ها هستند که با دیگر کارت‌های ارائه شده متفاوتند و امکاناتی که در اختیار کاربران قرار می‌دهند اندکی با دیگر کارت‌های اعتباری متفاوت است و بیشتر افراد ثروتمند از آن‌ها استفاده می‌کنند که در این بخش از مقاله به معرفی آن‌ها خواهیم پرداخت.

کارت های اعتباری مشهور

Chase Sapphire Reserve

کارت اعتباری Chase Sapphire Reserve یکی از بهترین کارت های اعتباری مشهور است که توسط ثروتمندان دنیا مورد استفاده قرار می گیرد. بسیاری از میلیونرها و افراد با شرایط مالی کمی پائین‌تر نیز از این نوع کارت اعتباری استفاده می‌کنند.

از جمله مزیت‌های این نوع کارت اعتباری این است که در سه ماه اول که از افتتاح حساب شما گذشت، و حدود 4000 دلار خرید کردید، 50000 امتیاز کسب خواهید کرد. این امتیاز تبدیل به 750 دلار در هنگام سفر خواهد شد که به شما تعلق خواهد گرفت.

کارت اعتباری Chase Sapphire Reserve توسط مجله‌ی MONEY Magazine در سال 2018 با عنوان بهترین کارت سفر پریمیوم، معرفی شد. این کارت اعتباری سالانه حدود 300 دلار برای خرید در سفر برای صاحبان این کارت، شارژ می‌شود.

Ink Business Preferred

کارت اعتباری Ink Business Preferred نوعی کارت اعتباری مشهور است که در بین تمامی افراد ثروتمند در هر کسب و کار و شغلی شناخته شده و محبوب است و سه برابر پاداش برای به ازای هر دلار در هر رده شغلی برای صاحبان کسب و کارها که این نوع کارت اعتباری را در اختیار دارند در نظر گرفته است.

این کارت اعتابری پس از گذشت 3 ماه از افتتاح حساب شما و پس از اینکه حدود 5000 دلار خرید کردید، 80000 امتیاز به شما خواهد داد. که این امتیار معادل 1000 دلار می‌باشد. جالب است بدانید که برای این نوع کارت اعتباری هیچ گونه هزینه‌ی تراکنشی در نظر گرفته نشده است.

JP Morgan Chase Palladium Visa

این کارت اعتباری منحصر به فرد یکی از خاص‌ترین کارت‌های اعتباری است که از پالادیوم طلا ساخته شده است و اطلاعات دارنده‌ی کارت به همراه شماره حساب او بر روی کارت ثبت شده است. این نوع کارت اعتباری فقط برای افراد در رده‌های شغلی بالا که در بانکی سرمایه گذاری کرده‌اند که در ارتباط با کارگزاری مدیریت ثروت، JP Morgan می‌باشد، قابل استفاده می‌باشد. برای این کارت سالانه هزینه‌ای معادل 595 دلار در نظر گرفته شده است و هیچ گونه هزینه‌ی اضافه‌ای برای انجام تراکنش‌ها جهت استفاده از این کارت وجود ندارد.

کارت های اعتباری مشهور

Citigroup Chairman Card

این کارت اعتباری مشابه کارت Chase Palladium ، است و امکان استفاده از آن فقط  برای دارندگان یک حساب کارگزاری Citigroup وجود دارد. با محدودیت اعتباری 300000 دلاری و هزینه سالانه نسبتاً کم 500 دلار.

American Express Centurion Card

American Express Centurion Card نام رسمی کارت سیاه امریکن اکسپرس است که به این نام تغییر یافته است. برای اینکه واجد شرایط دریافت این کارت شوید، باید میانگین مالی حساب شما در طی سال گذشته 250000 دلار یا بیشتر باشد.

تا این بخش از مقاله چند نوع کارت اعتباری را برای شما معرفی کردیم که بیشتر مورد استفاده‌ی افراد سرمایه‌دار و میلیونرها می‌باشد. از دیگر کارت‌های اعتباری مشهور که ثروتمندان دنیا از آن استفاده می‌کنند، می‌توان Stratus Rewards Visa را نام برد.

بیشتر بخوانید : معرفی انواع کارت های پی پال

دوستان گرامی امید است از آنچه در این مقاله گفته شد لذت کافی برده باشید و توانسته باشیم در مورد کارت های اعتباری مشهور بر اطلاعات مفید شما افزاده باشیم. لطفا در صورتی که شما دوست عزیز نیز در مورد این نوع کارت‌های اعتباری اطلاعات مفیدی در اختیار دارید، از طریق کامنت با دیگر دوستان به اشتراک بگذارید.

لطفا با ما در تماس باشید. منتظر شنیدن صدای گرمتان هستیم.

تاریخ انتشار 03 آبان 1398
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر